بدون دیدگاه

بهترین سایت های هوش مصنوعی ؛ از چت بات تا ساخت عکس و ویدیو (بخش اول)

بهترین سایت های هوش مصنوعی می‌توانند هر کاری را برای شما آسان‌تر کنند. اگر برای کار و پروژه‌های تحصیلی به ساخت عکس و ادیت ویدیو نیاز دارید، یا حتی اگر می‌خواهید هوش مصنوعی در تولید محتوا به شما کمک کند و در مدیریت کارهای روزانه همراه شما باشد، این مقاله به شما کمک می‌کند تا گزینه مناسب را پیدا کنید

هوش مصنوعی هیاهوی زیادی در دنیای فناوری برپا کرده و در حال ایجاد تغییراتی بنیادی در شیوه زندگی و کسب‌وکار ما است. در حال حاضر سایت‌های زیادی وجود دارند که با استفاده از این فناوری، امکانات و ابزارهای قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

در این مطلب فهرستی از این سایت‌ها را برای شما تهیه کرده‌ایم که ابزارهای جالبی را بر پایه هوش مصنوعی در اختیار کاربران قرار داده و به راحت‌تر شدن کار و زندگی افراد کمک می‌کنند.

 

فهرست بهترین سایت های هوش مصنوعی

 

بدون شک هوش مصنوعی یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌های فناوری در قرن 21 است. امروزه خیلی از ما از فناوری هوش مصنوعی در ابزارهایی مثل دستیار گوگل، الکسا و سیری استفاده می‌کنیم؛ اما وبسایت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی هم تحولات زیادی در این حوزه ایجاد کرده‌اند.

اخیراً بعضی از بهترین سایت های هوش مصنوعی با قابلیت‌هایی مثل تولید نقاشی‌های خاص بر اساس جملات کاربران محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند. بعضی از این سایت‌ها، انقلاب مهمی در قابلیت تبدیل متن به عکس ایجاد کرده‌اند و برخی دیگر قابلیت ارتقای کیفیت تصاویر با رزولوشن کم را دارند.

در ادامه مطلب با سایت های برتر هوش مصنوعی آشنا می‌شویم که به دلیل داشتن امکانات و قابلیت‌هایی خاص، بسیار شناخته شده‌اند.

 

ChatGPT: سایت چت‌بات هوش مصنوعی

می‌توان گفت که ChatGPT بهترین سایت هوش مصنوعی است که در سال 2023 غوغایی در اینترنت برپا کرد. ChatGPT که توسط Open AI طراحی شده، یک چت‌بات گفتگوی تحت وب مبتنی بر هوش مصنوعی است. این چت بات از مدل‌های هوش مصنوعی پردازش زبان‌های طبیعی استفاده می‌کند و با استفاده از انبوهی از مقالات، کتاب‌ها، متون وب، ویکی پدیا و سایر نوشته‌های موجود در اینترنت آموزش داده شده است. این چت بات توانایی درک و پردازش زبان‌های طبیعی را هم دارد. می‌توانید از ChatGPT سوال بپرسید و این چت بات هم پاسخ‌هایی شبیه به صحبت‌های انسان برای سوالات شما تولید می‌کند.

ChatGPT کاربردهای نامحدودی دارد. می‌توانید از این ابزار برای تحقیق، ایجاد ایده‌های جدید و انجام کارهای مختلف دیگر استفاده کنید. ChatGPT می‌تواند نقش دستیار شخصی مجازی شما را بازی کند. 

 

قابلیت‌های کلیدی:

  • تجربه گفتگویی شبیه به گفتگو با انسان
  • قابلیت درک سوالات پیچیده
  • یادگیری و تطبیق‌پذیری با شرایط جدید
  • پشتیبانی از چند زبان: قابلیت تولید متن به بیشتر از 90 زبان
  • دسترسی به API: قابلیت ادغام آسان با انواع اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌ها

Fotor Background Remover: سایت حذف فوری پس زمینه تصاویر

با استفاده از این ابزار Fotor می‌توانید به سرعت پس زمینه تصاویر را حذف کنید. کافی‌است عکس‌های خودتان را بارگذاری کرده و صبر کنید تا این وبسایت آنها را پردازش کند. پردازش تصاویر در این سایت تنها چند ثانیه زمان می‌برد و این سایت تصاویر را به صورت دقیق برش می‌زند.

Fotor که یکی از بهترین سایت های هوش مصنوعی است، سرعت و دقت بسیار بالایی دارد. با استفاده از این سایت می‌توانید مطمئن باشید که کیفیت و شفافیت تصویر اصلی حفظ می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید برش تصویر را اصلاح کرده و پس زمینه عکس را تغییر دهید.

بعلاوه، Fotor به غیر از حذف پس زمینه عکس‌ها قابلیت‌های مختلف دیگری هم دارد؛ از جمله:

  • AI Photo Enhancer: این ابزار تنها با یک کلیک کیفیت تصاویر را ارتقاء داده، تصویر را از حالت تار خارج کرده و رنگ‌ها و جزئیات تصویر را تقویت می‌کند.
  • AI Photo Eraser: با استفاده از یک برس ساده، اشیای ناخواسته را از تصویر حذف می‌کند. این ابزار افراد، متون، اشیاء و سایر آیتم‌های ناخواسته را از تصویر حذف می‌کند.
  • AI Background Generator: بر اساس متن‌های وارد شده، پس زمینه‌های دلخواه را تولید می‌کند.
  • AI Art Generator: از روی متن و تصاویر، نقاشی‌ها و تصاویر دلخواه را تولید می‌کند.
  • AI Image Upscaler: کیفیت تصویر را با یک کلیک افزایش می‌دهد بدون اینکه بافت یا جزئیات تصویر از دست برود.

 

قابلیت‌های کلیدی:

  • حذف خودکار پس زمینه
  • خروجی دقیق و سریع و برش کاملاً دقیق لبه‌ها
  • تغییر رنگ پس زمینه یا جایگزین کردن پس زمینه عکس با یک پس زمینه جدید با یک کلیک
  • مجهز به کتابخانه‌ای از سایر ابزارهای هوش مصنوعی برای ارتقای بیشتر تصاویر و شخصی‌سازی آنها پس از حذف پس زمینه

 

Midjourney: سایت مولد تصویر بر اساس هوش مصنوعی

Midjourney یکی از بهترین سایت های هوش مصنوعی است که در زمینه‌ی تولید تصویر محبوبیت زیادی کسب کرده است. با استفاده از این سایت می‌توانید بر اساس متون ساده، تصویر و آثار هنری دیجیتال بسیار زیبایی تولید کنید. کافی‌است متنی را در توصیف تصویر مورد نظرتان وارد کنید تا Midjourney بر اساس آن تصویرسازی کند. می‌توانید از این سایت برای ایجاد پس زمینه، عکس‌های واقع گرایانه، نقاشی، تصاویر سه بعدی، لوگو و غیره استفاده کنید. این ابزار قابلیت‌های زیادی دارد و استفاده از آن بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده است.

سایت‌های زیادی هستند که قابلیت‌هایی مشابه با MidJourney را در اختیار شما قرار می‌دهند اما اگر به دنبال یک مولد تصویر مطمئن و چندکاره مبتنی بر هوش مصنوعی هستید که نتایج بسیار باکیفیتی تولید کند، Midjourney می‌تواند برای شما بهترین سایت هوش مصنوعی باشد.

 

قابلیت‌های کلیدی:

  • تولید عکس، با کیفیت و سرعت بالا
  • ایجاد تصاویر هوش مصنوعی برای سبک‌ها و کاربردهای مختلف
  • تبدیل متن به عکس و عکس به عکس
  • توانایی تولید چند تصویر به صورت همزمان
  • گزینه‌های انعطاف‌پذیر برای تنظیم و ویرایش تصاویر تولید شده

 

Jasper: سایت نویسندگی هوش مصنوعی

 

Jasper یکی از بهترین سایت های هوش مصنوعی برای تولید محتوا است. این سایت قابلیت تولید مقالات و پست‌های شبکه‌های اجتماعی، محتوای سایت و متون بازاریابی را دارد. بعلاوه، این سایت قابلیت کمک به انجام کارهای نویسندگی خلاقانه مثل داستان سرایی و شعر نوشتن را هم دارد.

Jasper یک دستیار نویسندگی بسیار توانمند است که به شما برای تولید بهتر و سریع‌تر محتوا کمک می‌کند. این سایت برای نویسندگان محتوا، فریلنسرها، صاحبان مشاغل کوچک و بازاریاب‌ها بسیار مفید است.

قابلیت‌های کلیدی:

  • رابط کاربری مناسب برای کاربران مبتدی
  • داشتن بیش از 50 ابزار و الگو برای رفع همه نیازهای شما در زمینه نویسندگی – فریم ورک PAS و AIDA، پست‌های شبکه‌های اجتماعی، توضیحات محصول، مقالات وبلاگی، شعر، داستان و غیره.
  • خروجی‌های باکیفیت
  • پشتیبانی از بیشتر از 25 زبان مختلف

 

Synthesia: سایت تولید ویدیوهای هوش مصنوعی

 

با Synthesia که جزء بهترین سایت های هوش مصنوعی تولید ویدیو است، نیاز ندارید که ساعت‌ها وقت صرف تولید ویدیو کنید یا اینکه تیم‌های پرهزینه تولید ویدیو را استخدام کنید. Synthesia که قدرت گرفته از هوش مصنوعی است، می‌تواند به راحتی و ظرف چند دقیقه هر متن را به یک ویدیوی باکیفیت جذاب تبدیل کند.

بعلاوه، با استفاده از Synthesia می‌توانید ویدیوهایی جذاب و تعاملی را با مجریانی شبیه به انسان تولید کنید. می‌توانید مجری دلخواهتان را از منبع مجریان تولید شده توسط هوش مصنوعی انتخاب کنید یا اینکه با صدای خودتان، یک مجری هوش مصنوعی ایجاد کنید.

این سایت برای ایجاد ویدیوهای توضیح، ویدیوهای آموزشی و دموی محصولات بسیار مفید خواهد بود. استفاده از Synthesia بسیار آسان و راحت است. کافی‌است یک الگو و یک مجری را انتخاب کرده، متن دلخواهتان را وارد کنید و کمی صبر کنید تا نتیجه نهایی را ببینید.

 

قابلیت‌های کلیدی:

  • تبدیل سریع متن به ویدیو
  • دارای منبعی از الگوهای آماده برای آسان‌تر شدن فرایند تولید ویدیو
  • دارای مجموعه‌ای قدرتمند از ابزارهای ویرایشی که به شما برای ویرایش راحت و کارآمد ویدیوها کمک می‌کند
  • داشتن مجموعه‌ای متنوع از صداگذاری‌ها و مجریان هوش مصنوعی
  • تولید ویدیو به بیشتر از 120 زبان مختلف

 

Beautiful.AI: سایت تولید ارائه با هوش مصنوعی

Beautiful.AI یکی دیگر از سایت های برتر هوش مصنوعی است که شیوه تولید فایل‌های ارائه را متحول کرده است. کافی‌است متن مورد نظرتان را تایپ کنید تا Beautiful.AI به صورت خودکار برای شما ارائه‌هایی جذاب تولید کند. استفاده از Beautiful.AI به صرفه‌جویی در وقت شما کمک زیادی می‌کند چون با استفاده از این سایت نیازی ندارید که فایل‌های ارائه را به صورت دستی ویرایش کنید.

بعلاوه، Beautiful.AI قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌ای دارد، مثل ایجاد خودکار طرح، تغییر اندازه به صورت هوشمند، پیشنهاد محتوا و حتی تحلیل داده. بنابراین، اگر به دنبال یک راهکار مبتنی بر هوش مصنوعی برای ساختن ارئه‌هایی جذاب در زمانی کوتاه هستید، Beautiful.AI می‌تواند ابزار بسیار خوبی برای شما باشد.

 

قابلیت‌های کلیدی:

  • امکان استفاده آسان و سریع
  • صدها الگوی آماده باکیفیت
  • میلیون‌ها عکس، آیکن و ویدیو که می‌توانید به ارائه‌های خودتان اضافه کنید.
  • قابلیت تنظیم اندازه هوشمند که ابعاد تصاویر و متون را برای درج در فایل‌های ارائه تنظیم می‌کند.
  • پشتیبانی از ابزارهای همکاری و ادغام مثل اسلک، دراپ باکس و پاور پوینت.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها