بدون دیدگاه

طراحی سایت در گرگان : شرکت معتبر طراحی سایت سورنا وب هیرکان خدمات طراحی سایت و سئو در شهر گرگان را ارائه می نماید. نشانی ما واقع در خیابان سرخواجه، مجتمع تجاری آفتاب 2 طبقه 2 واحد 352  می باشد. لازم به ذکر است که مجموعه ما بیش از 10 سال سابفه فعالیت و پشتیبانی دارد. و از مهمترین پروژه های انجام شده در زمینه طراحی سایت در گرگان میتوان به شرکت اکساب، بازار عینک ایران ، لوکساب و برنج آرتا رحیمی و کنامیت، دانش پژوهش فجر و پخش گیل و آیلند اشاره نمود. امروز طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی همراه با سئو سایت و تولید محتوای یونیک ، برای کسب و کارها ، شرکت ها و حتی اشخاص حقیقی به یک امر حیاتی تبدیل شده است . شرکت های مختلفی در زمینه طراحی سایت در گرگان ، مشغول به فعالیت می باشند اما طراحی یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی که بتواند تمام نیازهای شما را برآورده ساخته و دارای مدیریتی ساده و آسان، پشتیبانی کامل و توسعه مداوم و اپلیکیشن موبایل به همراه تیم سئو و پشتیبانی تولید محتوا باشد، کار هر شرکتی نخواهد بود. در حال حاضر شرکت سورنا وب هیرکان با بیش از 10 سال سابقه فعالیت به همراه بیش از 300 نمونه کار موفق استانی و کشوری و بین المللی، میتواند بهترین خدمات را به شما ارائه نماید.

برای اطلاع از هزینه طراحی سایت در گرگان و همچنین تعرفه سئو سایت در گرگان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

09116367929             09115187998

سایت های شرکتی و فروشگاهی که توسط ما طراحی و پیاده سازی و پشتیبانی می شود، دارای مدیریت و دسترسی آسان به اطلاعات سایت , بروز رسانی آنی و سریع , رسپانسیو بودن سایت ( قابلیت نمایش بر روی موبایل و تبلت ) ، ساخت بی نهایت صفحه و پشتیبانی سریع می باشد.

همچنین اطمینان به یک شرکت طراحی سایت معتبر در گرگان با توجه به نمونه طراحی سایت ها و فروشگاههای اینترنتی انجام شده توسط آن شرکت نیز تشخیص انتخاب مناسب را برای شما آسان تر می کند.

هزینه  طراحی سایت در گرگان چقدر است؟

تمامی قیمت خدمات طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی آنلاین درج شده است و قیمت ها به روز می باشد. جهت مشاهده قیمت طراحی سایت شرکتی و قیمت طراحی سایت فروشگاهی کلیک کنید. البته عوامل مختلفی برای برآورد هزینه طراحی سایت موثراست، از جمله اینکه سایت با استفاده از قالب های آماده طراحی بشود یا طراحی اختصاصی با سلیقه و نیاز شما، نوع وب سایت (شرکتی، فروشگاهی، خدماتی، استارتاپ و..) و عواملی مثل کیفیت طراحی ، امکانات ، پیچیدگی ها و در نهایت زمانی که صرف پیاده سازی میشود ولی با توجه به اینکه کسب و کار طراحی سایت خیلی مرتبط به مکان نیست، تمامی قیمت های طراحی سایت به روز می باشد و شما میتوانید به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

دلیل تفاوت قیمت شرکتهای مختلف طراحی سایت در گرگان چیست ؟

تفاوت استفاده از قالب آماده یا طراحی اختصاصی هست
کیفیت طراحی گرافیک سایت، کیفیت پیاده سازی ، خلاقیت ، سئو سایت ، تجربه و تخصص
دلیل سوم و شاید مهمترین دلیل، پشتیبانی خوب و پاسخ گویی و رفع ایرادات و سوالات مشتری در سریعترین زمان است
همه این عوامل روی موفقیت وب سایت و فروش تاثیر مستقیم دارد و بدون داشتن همه اینها در کنار هم ، راه اندازی وب سایت ممکنه هیچ تاثیری در کسب و کار شما نداشته باشد بطور کلی سه روش برای طراحی سایت وجود دارد:

1. برنامه نویسی سایت از ابتدا ( با هر زبانی برنامه نویسی )

2. از طریق cms های آماده و پیاده سازی قالب سایت (وردپرس، جوملا)

چطور یک شرکت طراحی سایت خوب و حرفه ای انتخاب کنیم ؟

این ضرب المثل رو شنیده اید که از کوزه همان برون تراود که در اوست  ، در وب سایت هم همینطور است. یک شرکت خوب طراحی سایت در گرگان، شرکتی است که خودش دارای وب سایت خوب به همراه سئو خوب باشد و البته نمونه کار زیادی هم داشته باشد. وب سایت شما چهره آنلاین و اولین نقطه تعامل بسیاری از مشتریان بالقوه شماست پس خیلی مهم است که شرکت طراحی سایت دارای افراد متخصص و مجرب باشد ، داشتن تجربه بالا ، سلیقه، دقت و هوش در زمینه طراحی سایت حرف اول را برای انتخاب شرکت طراحی سایت می زند ، قبل از هر کاری ابتدا سایت خود شرکت و بعد نمونه کارهای شرکت مورد نظر را بررسی کنید تا بتوانید بهتر تصمیم را بگیرید.

آیا امکان اضافه شدن امکانات جدید به سایت ، بعد از طراحی سایت هست؟

با توجه به اینکه سورنا بصورت اختصاصی طراحی سایت را انجام می دهد امکان توسعه و اضافه کردن قابلیت های جدید در هر زمان وجود دارد. در واقع این کار برای کسب و کارهایی که میخواهند در صنعت خودشان پیشرفت کنند و در بین رقبا متمایز باشند امری ضروری محسوب می شود.

مشاهده پروژه طراحی سایت

مدت زمان طراحی سایت در گرگان

طراحی وب سایت برای پروژه های مختلف در بازه های زمانی متفاوتی انجام میشود و بستگی به امکانات سایت و نیازهای شما دارد. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. به طور کلی از یک ساعت تا 1 ماه زمان می برد برای طراحی سایت در گرگان .
9116367929

طراحی سایت فروشگاهی در گرگان

ما در شرکت سورنا ، نیت کرده‌ایم که با بهرهمندی از زبده‌ ترین برنامه‌ نویسان و گرافیست‌ های کشور، تجربه‌ ای متفاوت از خرید اینترنتی را برای هممیهنان ارجمند رقم بزنیم. لذا اگر شما در پی ارائه کالاهای سودمند و با کیفیت، در فضای آنلاین هستید و هدفتان ساده‌ سازی پروسه خرید و رفاه حال مردم است، ما با 10 سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی سایت فروشگاهی و همکاری با برند‌های مطرح کشور، آماده‌ایم تا با طراحی یک سایت فروشگاهی چشم‌ نواز، سریع و کارآمد، در احقاق این هدف ارزشمند شما، سهیم باشیم.

طراحی سایت شرکتی در گرگان

رسالت ما در شرکت سورنا، همراهی و پشتیبانی شما، در طول سال‌های بهرهبرداری است. ما قرار است مراقب زیرساخت‌های سایت باشیم تا با کسب اطمینان از اینکه سایت شرکتی شما، همیشه سورس کدی آپدیت، منافذ امنیتی پچ شده، پنل ادمین حرفه ای، آموزش‌های کاربری بروز و کارکردی روان و سریع و بی‌مشکل داشته باشد، دلگرمی شما را چنان جلب کنیم، که بتوانید بر وظیفه اصلی خود، یعنی بهرهبرداری و وبمستری و مدیریت سایت و تولید محتوای مستمر و کسب بازخورد از مخاطبین و افزایش فروش، متمرکز شوید. به عبارت بهتر، با پشتوانه مدد خداوند یاری‌رسان، چنان طراحی سایت شرکتی شما را انجام دهیم، که آب در دل شما تکان نخورد و بتوانیم سیستمی مدرن و بدون باگ و ایمن، تحویل دهیم که دعای خیر شما بدرقه راهمان باشد و لبخند رضایت شما، انرژی حرکت‌مان، اگر خدا بخواهد.

چرا شرکت طراحی سایت سورنا ؟

طراحی های حرفه ای ، منحصربه فرد و خلاقانه ، بهترین شرکت طراحی سایت اختصاصی در گرگان
10 سال سابقه در طراحی سایت اختصاصی
سئوی حرفه ای + نمونه کارهای قوی، یکسال پشتیبانی واقعی بعد از تکمیل و تحویل سایت
 رضایت بالای مشتریان
تیم کامل طراحی سایت، سئو و تولید محتوا

سئو سایت در گرگان

خدمات سئو سایت یا خدمات بهینه سازی وب سایت که توسط شرکت سورنا بصورت کاملا تخصصی انجام می شود. به سه پایه خدمات سئو داخلی، خدمات سئو خارجی و سئو تکنیکال انجام می گردد. امروزه کسب رتبه برتر در گوگل برای هر کسب و کاری جزء الزامات هر وب سایتی است و ازاین رو افراد و شرکتها با توجه نیاز خود جهت تبلیغات نیازمند هستند تا در موتورهای جستجو مثل گوگل در ردیف های بالا دیده شوند. هنگامی یک وب سایت در کلمات کلیدی خود در جایگاه های بالای موتورهای جستجو قرار گرفت نیازمند آن است تا جایگاه خود را حفظ نماید.

منظور از بهینه سازی، بهبود عملکرد سایت شما بر اساس استاندارد های موتور جستجو و افزایش بازدیدکنندگان می باشد. در سئو فاکتور های زیادی موثر هستند. این فاکتور ها از کلمات کلیدی گرفته تا لینک های ورودی به سایت شما از سایت های دیگر و.... می باشد. شرکت سورنا ( شرکت سئو سایت گرگان) یکی از سایت هایی است که در زمینه سئو سایت (سئو سایت در گرگان) بصورت حرفه ای فعالیت دارد. یکی از مهم ترین رویداد برای کسانی که وب سایت دارند این است که صفحه وب سایت آن ها در بالاترین رتبه مرورگر قرار بگیرد و  در دسترس بیشتری باشد که در نهایت مورد بازدید بیشتری برای عموم باشد. رتبه بندی گوگل خیلی اهمیت دارد و کسانی که در این حوزه فعالیت دارند به این موضوع توجه ویژه ای دارند

سایر خدمات شرکت سورنا وب هیرکان 

طراحی سایت در گرگان ، طراحی سایت فروشگاهی در گرگان ، طراحی سایت شرکتی در گرگان ، طراحی سایت شخصی در گرگان ، طراحی سایت تولیدی در گرگان ، طراحی سایت رستوران و تالار در گرگان ، طراحی سایت دکوراسیون و معماری در گرگان ، طراحی سایت وکلا در گرگان ، طراحی سایت پزشکی در گرگان ، نرم افزار مدیریت مطب پزشکان در گرگان ، سئو سایت فروشگاهی در گرگان ، شرکت سئو کار در گرگان ، شرکت تولید محتوا در گرگان ، سئو سایت شرکتی در گرگان ، مشاوره تبلیغات در گرگان ، مشاوره طراحی سایت در گرگان ، مشاوره دیجیتال مارکتینگ در گرگان

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها