بدون دیدگاه

طراحی سایت یک صفحه ای : امروزه طراحان وب بیشتری از روش تک صفحه ای استفاده می کنند. چون ساده و تمیز است و یک طرح کاملا تاثیرگذار ارائه می‌دهد. عملا وقت کمتری برای طراحی آن می گذارید و نتیجه‌ی سریع تری خواهید گرفت. خصوصا باعث می شود مخاطبان هم با حجم اطلاعات مختصر اما مفید روبرو شوند و احتمالا حوصله بیشتری برای مطالعه محتوای سایت شما خواهد داشت. وب‌سایت‌های تک صفحه‌ای اخیراً به یک ترند تبدیل شده‌اند نمایش تمام محتوای یک وب سایت در یک صفحه راه بسیار خوبی برای صرفه جویی در زمان برای بازدیدکنندگان است زیرا آنها مجبور نیستند از صفحه ای به صفحه دیگر بپرند و سایت فقط یک بار بارگذاری شود.

قیمت طراحی سایت تک صفحه ای

چند مزیت مهم در سایت یک صفحه ای وجود دارد، آن هم این است که قیمت نگهداری و همچنین زمان طراحی و هزینه طراحی سایت تک صفحه ای کمتر از دیگر سایت ها است. یک سایت یک صفحه ای زمان کمتری از طراح و همچنین در بازاریابی شما موثر است، زیرا مخاطب شما قرار نیست برای هر اطلاعاتی از یک صفحه به صفحه دیگری برود. هزینه طراحی سایت یک صفحه ای هم برای شرکت ها و هم برای مشتریان این نوع رسانه به صرفه است.

جهت مشاوره و استعلام قیمت طراحی سایت یک صفحه ای میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید:

09116367929

09115187998

امکانات سایت یک صفحه ای

1. راه‌اندازی سریع و آسان

2. دارای پنل مدیریتی ساده

3. واکنش‌گرا و ریسپانسیو بودن

4. فارسی و راست‌چین شده

5. طراحی زیبا و جذاب

6. امکان افزودن گالری تصاویر

7. امکان نمایش نمونه کارها

8. سازگاری با مرورگرهای مختلف

9. امکان سفارشی‌سازی آسان

و غیره

طراحی سایت یک صفحه ای

تفاوت طراحی وب سایت تک صفحه ای با چند صفحه ای چیست؟

سایت های تک صفحه ای به معنای نگه داشتن کاربر در یک محیط وب خاص است. اگر شما بتوانید تمامی محتوا مورد نیاز را در یک صفحه وب قرار دهید، دیگر نیازی به ایجاد صفحات اضافه نیست. تولید صفحات مجزا هرکدام نیازمند روش و تکنیک خاصی برای طراحی است و علاوه بر این می تواند در سرعت بارگذاری سایت هم تاثیر داشته باشد، برای همین است که اکثر آنهایی که مطلب زیادی ندارند و صرفا می خواهند خود را معرفی کنند، از این نوع وب سایت استفاده می کنند.

اگر قصد فروش محصول یا معرفی خدمات شرکت خودتان را دارید، طراحی وب سایت های چند صفحه ای توصیه میشود، یعنی الزامی است برای مثال وب سایت های فروشگاهی که اصلا امکان زدن یک صفحه برای کل آن نیست و هر کاربری که وارد سایت شما گردد، دیگر پیمایش درون صفحه ای اعتراضی نخواهد کرد.

چه زمانی باید از طراحی وب سایت تک صفحه ای استفاده کنیم؟

طراحی وب سایت های تک صفحه ای زمانی انجام می شود که لازم نداریم اطلاعات زیادی داخل سایت قرار دهیم برای مثال وب سایت های شخصی یا وب سایت هایی فقط لازم است خدمات یک فروشگاهی یا سازمانی معرفی گردد. اصولا چون اکثر افراد دنبال طراحی وب سایت ارزان هستند، ما این نوع سایت را به آن ها پیشنهاد می کنیم. کاربرد اصلی این نوع طراحی سایت برای انواع طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت شخصی است و بسیار مناسب برای معرفی برندها و خدمات است اما برای انواع طراحی سایت نظیر طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت تخفیف گروهی و از این قبیل توصیه نمی شود و مناسب نمی باشد. از این رو برای فروشگاه های اینترنتی از این روش طراحی سایت بهره نگیرید.

مزایای طراحی سایت یک صفحه ای

سایت تک صفحه ای برای افرادی که تجربه زیادی در وب گردی ندارند؛ بسیار راحت و قابل فهم است. این افراد لازم نیست وقت زیادی را صرف پیدا کردن مطلب مورد نظر خود کنند.

در سایت های تک صفحه ای خبری از درهمی و شلوغی مطالب نیست و کاربران می توانند خیلی راحت و سریع به بخش های دیگر دسترسی پیدا کنند.

یکی از مزیت های سایت تک صفحه ای این است که به راحتی در گوشی موبایل با صفحه های کوچک باز می شود. به خاطر سادگی صفحه، استفاده از آن برای کاربران دستگاه های مختلف بسیار راحت است.

مخاطبان دوست دارند خیلی سریع مطلب موردنظر خود را پیدا کنند. سایت های تک صفحه به کاربران کمک می کند که در مدت زمان کوتاهی به مطالب دسترسی پیدا کنند

طراحی سایت یک صفحه ای مناسب چه کسانی است؟

اگر شما یک وب سایت فروشگاهی داشته باشید، ممکن است یک پروژه طراحی وب سایت یک صفحه ای ایده خوبی نباشد – مگر اینکه به معنای واقعی کلمه دو یا سه محصول را بفروشید و بتوانید آنها را بدون داشتن صفحات جداگانه برای هر کدام بفروشید. به همین ترتیب، اگر به دنبال توسعه یک وبلاگ یا سایت به سبک مجله هستید، طراحی یک صفحه ممکن است از نظر ارائه یک تجربه کاربر به یاد ماندنی موثرترین نباشد.

با این حال، اگر شما یک پلتفرم هستید یا صرفاً به دنبال استفاده از وب سایت خود برای جذب پرسش ها یا به عنوان یک وسیله تولید سرنخ هستید، طراحی سایت تک صفحه ای می تواند عالی باشد و به شما امکان می دهد بر روی موارد کلیدی تمرکز کنید که می خواهید ارتباط برقرار کنید و الهام بخش باشید. اقدامی که می خواهید کاربران انجام دهند.

معایب سایت های تک صفحه ای

بهینه‌ سازی سایت تک صفحه برای سئو مشکل تر است.

در تولید محتوا محدودیت دارید.

همیشه باید وبسایت آپدیتی به گوگل و جامعه کاربران تحویل بدهید. ولی نمی‌توانید!

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها