بدون دیدگاه

معرفی تاکسی یاب آنلاین در ایران : به دنبال راهی سریع و آسان برای درخواست تاکسی هستید؟ به دنبال راهی سریع و آسان برای درخواست تاکسی مانند اوبر در سراسر جهان هستید؟ در این مقاله می‌خواهیم برخی از اپلیکیشن‌های سواری را که اکثر مسافران خارجی در تهران و کلانشهرها تضمین می‌کنند، معرفی کنیم. شما می توانید اپلیکیشن های زیادی برای درخواست تاکسی در ایران پیدا کنید. اما معروف ترین و کاربرپسندترین اپلیکیشن هایی که در این مورد عمل می کنند اسنپ ، TAP30 و ماکسیم هستند. فقط باید مکان و مقصد پیکاپ شما را روی نقشه تنظیم کند و درخواست سواری شما را برای نزدیکترین ماشین ارسال کند تا شما را تا مقصد همراهی کند. امروزه آنچه با نام های اسنپ، TAP30 و ماکسیم شناخته می شود، معادل های ایرانی اپلیکیشن سواری اوبر هستند که با استقبال عموم مردم و رضایت مردم و رانندگان مواجه شده است.

تاکسی آنلاین اسنپ

اسنپ اولین اپلیکیشن سواری در ایران است که در فوریه 2014 تاسیس شد. این یک سیستم حمل و نقل هوشمند، پل ارتباطی بین مسافر و راننده است و راه حلی سریع و آسان برای درخواست خودرو و موتور سیکلت است. اسنپ هم اکنون در تمام شهر های ایران فعال است. این اپلیکیشن به سه زبان فارسی، انگلیسی و فرانسه موجود است. متأسفانه برنامه اسنپ از هر دو فروشگاه گوگل پلی و اپل iOS حذف شد. بنابراین برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن اندروید باید آن را از اپ استور اندروید ایرانی کافه بازار و برای iOS از وبسایت دانلود کنید. همچنین سایر سیستم عامل های موبایل مانند ویندوز فون، بلک بری و یا حتی کاربران غیرهوشمند می توانند با مراجعه به وب اپلیکیشن اسنپ به تمامی سرویس های دسترسی اسنپ دسترسی داشته باشند.

با وجود این تحریم ها، اسنپ پیشرفت کرده است. اسنپ که در سال 2014 با نام "Taxi Yaab" راه اندازی شد، اکنون دو برابر بزرگتر از شده است. . پس از سه سال رشد انفجاری، خدمات اسنپ در ایران، هسته اصلی مدل تجاری آن، بیش از 85 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد و در 34 شهر با 1.5 میلیون راننده فعالیت می کند. روزانه بیش از 2 میلیون تاکسی سواری را تسهیل می کند.

معرفی تاکسی یاب آنلاین در ایران

چگونه تاکسی یاب به اسنپ تبدیل شد؟

هنگامی که تاکسی یاب برای اولین بار در سال 2014 راه اندازی شد، آن را شروع نکرد. دکتر محمود فوز، بنیانگذار آلمانی سوری این شرکت، به Rest of World گفت که این نتیجه "ورود زودهنگام به بازار" است. در حالی که شبکه های 3G قبلاً در ایران معرفی شده بود، پوشش محدود بود و بسته ها گران بودند. زمان می برد تا مردم آن را بپذیرند.

تاکسی یاب برخلاف سایر کشورهای منطقه مانند عربستان سعودی که به طور میانگین 1.38 خودرو در هر خانوار وجود دارد، با چالش فروش فرهنگ تاکسی به مشتریان خود مواجه نشد. ایرانی ها عادت داشتند به تاکسی های غیررسمی و بدون مجوز می پرند. جایی که این برنامه شکست خورد،

چگونه از اسنپ استفاده کنم؟

مرحله اول: مبدا خود را تنظیم کنید

مرحله دوم: مقصد خود را تعیین کنید

مرحله سوم: درخواست سوار شدن                      

پس از نشان دادن مبدأ و مقصد خود بر روی نقشه و ارسال درخواست، اطلاعات راننده مانند نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، تصویر راننده، مدل خودرو و پلاک خودرو بر روی صفحه نمایش تلفن شخصی شما ظاهر می شود. قبل از ارسال درخواست، می‌توانید از میان انواع خدمات از جمله Snapp Eco، Snapp Rose (راننده زن)، Snapp Box (برای تحویل) و Snapp Bike (برای مسافر) یکی را انتخاب کنید. سپس، نزدیکترین اسنپ به مکان شما می آید. برخی از گزینه ها در برنامه وجود دارد، از جمله امکان درج مقصد دوم (یا بیش از 2 مقصد)، رفت و برگشت و توقف اضافی. می توانید کرایه تاکسی را به صورت نقدی یا آنلاین پرداخت کنید. مسافران می توانند در پایان سفر با توجه به رضایت خود امتیاز دهند. آنها می توانند امتیازی بین یک تا پنج به رانندگان بدهند و اگر کمتر از 5 را انتخاب کردند باید دلیل آن را مشخص کنند. رانندگان دارای امتیاز بین 4 تا 5 در اولویت خدمت هستند.

امنیت سفر توسط اسنپ

پس از دریافت اطلاعات خودرو و مشخصات راننده، مسافر می تواند این اطلاعات را در طول سفر با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارد. با استفاده از این قابلیت، نه تنها مسافر می تواند مسیر خودرو را به صورت آنلاین نظارت کند، بلکه اعضای خانواده او نیز می توانند این کار را انجام دهند.

تپسی TAP30

TAP30 دومین اپلیکیشن ایرانی راید-هیلینگ است که در ژوئن 2016 راه اندازی شد. در حال حاضر TAP30 در همه شهرهای ایران خدمات ارائه می دهد. این اپلیکیشن در حال حاضر برای اندروید و iOS در دسترس است و می توانید آخرین نسخه اپلیکیشن را در وبسایت TAP30 دانلود کنید. این اپلیکیشن به سه زبان فارسی، انگلیسی و ترکی موجود است. برای درخواست سواری، سه مرحله ساده مانند برنامه اسنپ وجود دارد، از جمله تعیین مبدا و مقصد خود بر روی نقشه و ارسال درخواست سواری از انواع مختلف خدمات از جمله سرویس کلاسیک، TAP30 Pro (سرویس لوکس) و TAP30 Prime (زنان). سرویس). بنابراین، اطلاعات راننده مانند نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، تصویر راننده، مدل وسیله نقلیه و پلاک بر روی دستگاه شما ظاهر می شود. می توانید کرایه تاکسی خود را به صورت نقدی یا آنلاین پرداخت کنید. در پایان سفر می توانید به راننده امتیاز بدهید.

امتیازی بین 0 تا 10 بر اساس رضایت شما از سفر. اگر کمتر از 8 را انتخاب کردید، باید دلیل را مشخص کنید. فقط رانندگان با امتیاز بالای 8 می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

معرفی تاکسی یاب آنلاین در ایران

امنیت سفر تپسی

همانطور که می توانید اطلاعات سفر خود را با خانواده یا دوستان خود در اسنپ به اشتراک بگذارید، این ویژگی در TAP30 موجود است.

تاکسی آنلاین کارپینو

سازمان تاکسیرانی شهر تهران به طور رسمی سومین اپلیکیشن ایرانی سواری کارپینو را برای رقابت با شرکت های خصوصی اسنپ و تپسی در اسفندماه 1396 راه اندازی کرد. بسیار شبیه اسنپ و TAP30، کارپینو سفری ایمن و مطمئن را با تعداد زیادی از رانندگان ارائه می‌کند که تنها با چند IRR در هر سفر خدمات ارائه می‌دهند. در حال حاضر کارپینو در تهران و مشهد قابل استفاده است و می‌توانید آن را برای اندروید و iOS از سایت کارپینو بارگذاری کنید.

تاکسی‌های اسنپ و تپسی ارزان‌تر از سایر تاکسی‌های شخصی هستند، اما قیمت آن‌ها بر اساس ترافیک متفاوت است. علاوه بر این، این شرکت تمام رانندگان خود را قبل از شروع به کار بررسی می کند و به آنها رتبه بندی می کند

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها