دلیل برای داشتن وب سایت | شرکت طراحی سایت و سئو سورنا

بدون دیدگاه

8 دلیل برای داشتن وب سایت و اینکه چرا باید سایت داشته باشیم؟ چون موفقیت سایت های دیگر را دیده ایم؟ چرا به فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی می‎افتیم؟ برای پاسخ دادن به این سوالات باید یک جواب درست و قانع کننده داشته باشیم و فواید داشتن یک سایت را بررسی کنیم. در این مقاله فواید و مزایای ایجاد یک وب سایت را بیشتر و بهتر بررسی می‎کنیم. وقتی مزیت ها و فواید داشتن یک سایت را بدانیم و هدف خود را از ایجاد یک سایت مشخص کنیم شانس موفقیت بیشتری خواهیم داشت.

چرا باید سایت داشته باشیم؟ 

قبل از انجام هرکاری باید مزایای داشتن سایت را مورد سنجش قرار دهیم، نسبت به هزینه های مختلف آن آگاه شویم و با بررسی این موارد و هدف نهایی خود، مسیر خود را انتخاب کنیم.


1. معرفی کسب و کار و کسب اعتبار

یک روش عالی برای معرفی کسب و کار و برند شما، داشتن وب سایت است. با استفاده از سایت این امکان را دارید تا خود را به طور کامل معرفی کنید و خدمات و مزیت های کارتان را به کاربران اعلام کنید. افزایش اعتبار کسب و کار، یکی از مزیت های داشتن سایت است و به کمک آن می‎توانید اعتماد مخاطبان را به سوی خود جلب کنید.

2. جذب مشتری

چرا باید سایت داشته باشیم؟ اگر صاحب یک کسب و کار هستید و می‎خواهید مشتریان بیشتری را جذب کنید، ساختن وب سایت می‎تواند به شما کمک بسیاری کند. اگر هنوز کسب و کاری ندارید برای شروع کار، داشتن یک وب سایت کافی است.

3. یک راه ساده و ارزان برای دیده شدن

راه اندازی یک کسب و کار فیزیکی برای شما هزینه زیادی دارد. از اجاره مکان تا تجهیزات و دکور و مساله تبلیغات. شما می‎توانید سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را با هزینه کمتر به طور کامل و به آسانی راه بیاندازید. برای جذب مخاطب نیازی به تبلیغات و هزینه های اضافی ندارید بلکه با قرادادن مطالب مفید در سایتتان می‎توانید از طریق گوگل، کاربرانی را به سوی سایت خود جذب کنید. با طراحی یک سایت از تمام خدمات و محصولات خود یک آرشیو کامل دارید و مشتریان قادر هستند در کمترین زمان هرچیزی که نیاز دارند را بیابند.


4. پشتیبانی و دسترسی 24 ساعته

پشتیبانی یکی از اصلی ترین و مهم ترین مسائل کسب و کار است. در دنیای امروز اگر به مشتریان خود پشتیبانی ارائه ندهید، امکان رقابت با رقبای خود را نخواهید داشت. با داشتن یک وب سایت قادر خواهید بود به صورت 24 ساعته پیام های کاربران خود را دریافت کنید و پاسخ آنها را به صورت آنلاین برایشان بفرستید. این امر باعث کاهش هزینه های پشتیبانی می شود.

 

5. گسترش روش های تبلیغات

چرا باید سایت داشته باشیم؟ داشتن یک وب سایت، دسترسی شما به روش های تبلیغاتی را به شکل بهتری امکان پذیر می‎کند که یکی از آنها تبلیغات در گوگل است و هدفمند ترین نوع تبلیغ است زیرا مخاطبان زمانی تبلیغ شما را می‎بینند که کلمات مرتبط با سایت شما را جستجو کنند. همچنین با انجام تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام این شانس را نیز دارید که کاربران را به سایت خود بفرستید و از طریق سایت و حمع آوری اطلاعات تماس با آنها به صورت مداوم در ارتباط باشید.

 

6. ارزیابی دقیق مخاطبان

امکان تحلیل و ارزیابی دقیق، یک مزیت بزرگ داشتن وب سایت است. امکان اندازه گیری دقیق همه چیز در اینترنت فراهم شده است و شما می‎توانید دریابید که بازدید کننده های شما چه صفحاتی را بیشتر مشاهده کرده اند، با چه دستگاهی بیشتر سایت شما را بازدید کرده اند و...با استفاده از ابزاری مثل گوگل آنالیتیکس که رایگان نیز می‎باشد می‎توانید بفهمید که مخاطبان از چه طریقی از سایت شما بازدید می‎کنند، چه مدت زمانی در آن باقی می‎مانند یا خرید خود را چگونه انجام می‎دهند.


7. برقراری روابط جدید

یک پاسخ دیگر برای این سوال که چرا باید سایت داشته باشیم؟ این است که داشتن سایت برای افزایش ارتباطات شما بسیار عالی است. وقتی شما یک سایت داشته باشید دوستان و همکارانتان، سایت شما را پیدا خواهند کرد و این ارتباطات باعث ایجاد روابط تجاری جدید می شود.

 

8. داشتن یک رسانه

برخورداری از یک رسانه و جایی که بتوانید حرف خود را بزنید و با کاربران خود ارتباط برقرار کنید، یکی دیگر از مزایای داشتن سایت و پاسخ به این سوال است که چرا باید سایت داشته باشیم؟با استفاده از سایت می‎توانید درباره تخصص خود بنویسید و یا آموزش هایی را به کاربران خود منتقل کنید. این کار باعث می‎شود کاربران راحت تر و با خیال آسوده به شما اعتماد کنند و با دید آگاهانه به سراغ شما بیایند.

جمع بندی

داشتن وب سایت می تواند برای شما بسیار سودمند باشد و یک روش کم هزینه، برای افزایش درآمد و دیده شدن محسوب می‎شود. در این مقاله هشت دلیل برای داشتن یک سایت را معرفی و بررسی کردیم. نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.
.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها