بدون دیدگاه

کتاب کارخانه ی محتوا (از جذب مخاطب تا رشد کسب و کار) : یکی از پرطرفدارترین استراتژیست های بازاریابی محتوا، مدل جدیدی را برای موفقیت کارآفرینی نشان می دهد. به عبارت ساده، این در مورد توسعه محتوای ارزشمند، ایجاد مخاطب در اطراف آن محتوا و سپس ایجاد محصول برای آن مخاطب است. نویسنده جو پولیزی در این کتاب رویکرد سنتی کارآفرینی را تغییر می‌دهد. این یک مهندسی معکوس درخشان از مدلی است که به ندرت موفق می شود.

فرآیند شش مرحله ای بنیادی ایجاد کسب و کار که در این کتاب نشان داده شده است، هوشمند، ساده، عملی و مقرون به صرفه است. و بهتر از همه، کار می کند. این یک استراتژی است که جو پولیزی برای ایجاد شرکت موفق خود به نام Content Marketing Institute استفاده کرد که برای سه سال متوالی در فهرست شرکت‌های خصوصی در حال رشد مجله Inc قرار گرفت. همچنین این یک استراتژی است که بسیاری از کارآفرینان دیگر از آن برای ایجاد شرکت های چند میلیون دلاری خود استفاده می کنند.

بازارهای امروزی پویاتر و مشتریان بی ثبات تر از همیشه هستند.

چرا قبل از اینکه مشتریان وفادار خود را تضمین کنید، همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار می دهید؟

اگر مالکان کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان می خواهند از طریق ترافیک موتورهای جست وجو برای خود مخاطبانی ایجاد کنند، باید در زمینه ی انتخاب کلمات کلیدی فعالیت مشخص تری داشته باشند. بیشتر اوقات صاحبان کسب وکار کلمات کلیدی را حدسی انتخاب می کنند. البته گاهی می توانند حدس های درستی بزنند. اما چقدر پیش می آید که تلاش هایشان اتلاف وقت باشد؟

خبر خوب این است که می توانید با تولید مستمر محتوا و حتی بدون راهبرد مشخص برای سئو، از طریق موتورهای جست وجو بازدیدکنندگانی داشته باشید. از آنجا که الگوریتم های موتورهای جست وجو برای محتوا ارزش قائل اند، در صورت استفاده از کلمات کلیدی، رتبه بندی می شوید. باید واقع گرا باشید. همه ی صفحات یا مطالب وبلاگی تان جایگاه اول را در گوگل (یا دیگر موتورهای جست وجو) نخواهند داشت. شاید یک کلمه ی کلیدی که هر ماه ده هزار جست وجو دارد، در دسترستان نباشد. با این حال بازهم می توانید با کمی تلاش بیشتر و با استفاده از سئو به نتایج بهتری برسید.

 

برچسب ها

ادبیات امریکا کتاب کارخانه ی محتوا



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها