بدون دیدگاه

طراحی سایت کارخانه و صنعتی : ابزاری چون طراحی سایت شرکتی ، ایجاد کانال در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام و …از جمله شیوه های نوین جهت معرفی مدیریت بازاریابی واحدهای تولیدی ، کارخانه ها و صنعتی می باشند. برای سفارش سایت شرکتی و سئو سایت و اطلاع از هزینه طراحی سایت کارخانه و صنعتی ، با شماره 09116367929 تماس حاصل نمایید. انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت با توجه به تعدد بسیاری که دارند کار دشواری به نظر می رسد. اما شما می توانید با بررسی نمونه کار های شرکت طراح ، بررسی تنوع خدمات شرکت و تیم متخصص در زمینه طراحی سایت تصمیم گیری را برای خود راحت تر کنید. شرکت طراحی سایت سورنا با داشت تمام ویژگی ها و معیار های یک شرکت حرفه ای می تواند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند. 

شرکت طراحی سایت سورنا چه خدماتی در زمینه طراحی سایت صنعتی و کارخانه ارائه می دهد؟

1. مشاوره فنی و اجرائی با مدیر پروژه در هر مرحله

2. رعایت کلیه استانداردهای گوگل و سئو سایت

3. ارائه مالکیت دامنه و پنل به نام خریدار

4. عدم محدودیت در طراح گرافیکی home page

5. ارائه سورس کامل پروژه همزمان با تسویه حساب

6. ضمانت و تضمین عملکرد صحیح کلیه امکانات سایت تا یک سال از زمان قرارداد.

7. انجام پرژه توسط تیم طراحی سایت و گرافیست و سئو مجرب در سورنا

طراحی سایت کارخانه و صنعتی

طراحی سایت کارخانه و شیوه های نوین فروش

درگذشته به دلیل محدود بودن تعداد تولیدکنندگان و فروشندگان یک محصول، مقوله فروش به راحتی انجام می گرفت چرا که مشتریان باتوجه به نیاز خود و با کمی تحقیق می توانستند کالای موردنیاز خود را خریداری نمایند.درحال حاضر با پیشرفت تجهیزات صنعتی و تعدد تولیدکنندگان ، بازار رقابتی تنگاتنگی بین آنها به وجود آمده که این امر باعث شده خریداران در امر خرید کالا با مشکلاتی مواجه شوند،چرا که بایستی از بین چندین برند مختلف مناسب ترین آن را برگزینند.

سوالات متداول طراحی سایت کارخانه و صنعتی

طراحی سایت صنعتی و کارخانه چقدر زمان میبرد ؟!

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد طراحی سایت صنعتی بین 1 روز تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی وبسایت شما تعیین خواهد شد .

بعد از طراحی سایت ، شرکت طراحی سایت سورنا تا چه زمانی از پروژه من پشتیبانی خواهد کرد ؟!

تیم سورنا پس از کامل کردن طراحی وبسایت شما ، تا یک سال بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی به عمل خواهد آورد . پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت .

دسترسی های در پنل مدیریت به چه صورت است ؟

در زمینه طراحی سایت کارخانه و صنعتی  ، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی وبسایت دسترسی دارید . همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید

دسترسی های در پنل مدیریت به چه صورت است ؟

در زمینه طراحی سایت کارخانه و صنعتی ، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی وبسایت دسترسی دارید . همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

امکانات طراحی سایت کارخانه تولیدی و صنعتی

1. امکان ایجاد سیستمی در همکاری فروش

2. امکان خرید آنلاین محصولات

3. امکان نشان دادن تمامی محصولات به همراه تمامی اطلاعات

4. نمایش آدرس کارخانه فروش و کارخانه تولید

5. امکان پشتیبانی و مشاوره آنلاین خرید و شماره تماس

6. امکان ایجاد صفحه‌ای برای استخدام کارمندان در کارخانه و دفتر فروش

7. امکان ساخت بخشی برای اخبار کارخانه

8. امکان ساخت بخشی تحت عنوان وببلاگ مخصوص اطلاع رسانی و آموزش

هزینه طراحی سایت کارخانه و صنعتی

هزینه طراحی سایت کارخانه و صنعتی کاملا متفاوت است چون کار طراحی توسعه سایت کاری بسیار کیفی است. برای پاسخ به چرایی این قضیه باید از نزدیک پروسه طراحی یک وب ‌سایت را از ابتدا تا انتها مشاهده کنید، آن زمان متوجه خواهید شد قیمت طراحی سایت بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود. در ادامه به بررسی عوامل مختلفی که در تخمین قیمت یک سایت موثر است خواهیم پرداخت. اما چه فاکتورهایی در قیمت‌گذاری طراحی وب سایت دخیل است؟

وقتی که یک مشتری برای طراحی سایت کارخانه با تیم سورنا تماس می‌گیرد در صورتی که به این آگاهی رسیده باشد که سایت قرار است چه کارکردی برای کسب‌و‌کارش داشته باشد. در این جلسه حضور در طی پرسش پاسخ‌های فنی یک فرم نیازسنجی تهیه می‌شود که در نتیجه این فرم، نیاز یک کسب ‌وکار به درستی درک می‌شود. این نیازسنجی به تیم فنی ما این ادراک را می‌دهد که این طراحی وب سایت کارخانه برای صاحب سایت قرار است در آینده چه سودی داشته باشد؟ و کدام نیاز کاربر سایت را پاسخگو باشد؟ بدین شکل می‌توان تعیین کرد که این سایت در چه دسته‌بندی قرار می‌گیرد. هزینه طراحی وبسایت برای کارخانه جات متفاوت است و به سه پلن طراحی سایت پایه و اختصاصی و VIP تقسیم می شود.

طراحی سایت کارخانه و صنعتی

طراحی وب سایت کارخانه ، طراحی سایت برای کارخانه ، طراحی سایت کارخانه ای ، طراحی سایت کارخانه با وردپرس ، طراحی سایت کارخانه با پایتون ، طراحی سایت کارخانه با گوشی ، طراحی سایت کارخانه با html ، طراحی سایت کارخانه با html و css ، طراحی سایت شرکت های تولیدی ، طراحی سایت کارخانه جات ، طراحی سایت کارخانه جاوا اسکریپت ، طراحي سايت کارخانه حرفه اي ، طراحی سایت کارخانه دار ، طراحی سایت کارخانه داری ، طراحی سایت کارخانه در تهران ، طراحی سایت کارخانه در گوگل ، طراحی سایت کارخانه رایگان با تمام امکانات ، طراحی سایت شرکت صنعتی ، طراحی سایت کارخانه وردپرس قیمت ، طراحی سایت کارخانه وردپرس رایگان ، طراحی سایت صنعتی ، شرکت طراحی سایت صنعتی ، هزینه طراحی سایت صنعتی ، طراحی سایت صنعتی تهران ، طراحی سایت صنعتی جاوا ، طراحی سایت صنعتی جاوا اسکریپت ، طراحی سایت صنعتی جوملا ، طراحی سایت صنعتی حرفه ایی ، طراحي سايت صنعتی حرفه اي ، طراحی سایت کارخانه در گرگان ، طراحی سایت کارخانه در ساری ، طراحی سایت کارخانه در گنبد ، طراحی سایت کارخانه در سمنان ، طراحی سایت کارخانه در رشت .

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها