بدون دیدگاه

سایت های شبیه ویرگول : امروزه وب سایت های مختلفی برای درج وبلاگ نویسی ارائه شده است که می توانید به کمک آنها افکار و مهارت های خود را به سادگی و بدون نیاز به ساخت وب سایت، ارائه و با دیگران به اشتراک بگذارید. بسیاری از سایت های وبلاگ نویسی نظیر ویرگول به صورت کاملاً رایگان ایجاد شده اند تا هرکسی بتواند جهت سرگرمی و تبلیغ وب سایت خود، از آن بهره مند شود. در حال حاضر سایت ویرگول یکی از بهترین وب سایت های وبلاگ نویسی می باشد که هزاران کاربر از آن جهت درج محتوا استفاده می کنند. اما تنها ویرگول یک سایت وبلاگ نویسی نیست، سایت های شبیه ویرگول مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. به همین منظور ما قصد داریم سایت های مشابه ویرگول را در این مطلب به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

سایت های شبیه ویرگول

چطور وبسایت هایی شبیه سایت ویرگول بیابیم؟

ویرگول با شعار “جایی برای نوشتن” شروع به فعالیت کرد و هم اکنون یکی از بهترین سایت های وبلاگ نویسی در ایران محسوب می شود. در ویرگول شما می توانید دلخوشی ها، خاطرات و اتفاقات روزمره خود را بنویسید و آنها را با میلیون ها کاربر به اشتراک بگذارید. برای وبلاگ نویسی در این سایت اصلاً کار پیچیده ای در پیش ندارید و تنها کافیست در این سایت عضو شوید و سپس اقدام به نوشتن کنید. همچنین برای نوشتن، شما با یک ویرایشگر ساده سروکار دارید به گونه ای که می توانید محتوای خود را به دلخواه سفارشی کنید.

اما ویرگول تنها سایت وبلاگ نویسی نیست، بلکه سایت های شبیه ویرگول مختلفی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آنها وبلاگ نویسی را شروع کنید.  محبوب ترین این سایت ها: امیگو، بلاگفا و بلاگ می باشند که تقریباً تمامی آنها یک هدف را دنبال می کنند

سایت های شبیه ویرگول

وب سایت امیگو

سرویس هایی مثل بلاگفا، بلاگ دات آی آر و پرشین بلاگ برای راه اندازی وبلاگ و ایجاد پست وجود دارد. یکی دیگر از سایت های مشابه ویرگول که توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند، سایت امیگو می باشد. به همین منظور ممکن است این سوال در ذهن شما باشد که بین امیگو یا ویرگول، کدام یک بهتر است؟

سایت های شبیه ویرگول

به طور کلی می توان گفت هم ویرگول و هم امیگو دو تا از بهترین وب سایت های وبلاگ نویسی می باشند که هر کدام از آنها طرفداران خاص خود را دارند. وب سایت امیگو بستری را برای شما فراهم می کند تا علاوه بر خواندن و نوشتن مطالب، سولات خود را مطرح کنید و به سوال های دیگران هم پاسخ دهید. از طرفی ویرگول هم علاوه بر خواندن و نوشتن مطالب، به شما این امکان را می دهد تا نویسنده های محبوب خود را فالو کنید تا بتوانید پست های آن ها را مشاهده نمائید. از لحاظ رتبه بندی و تعداد بازدیدکنندگان، ویرگول جایگاه بهتری نسبت به امیگو دارد.

وب سایت جواب یاب

جواب یاب یک سرویس رایگان سوال و جواب (پرسش و پاسخ) فارسی زبان است که با به اشتراک گذاری دانش و تجربیات کاربران خود در قالب سوال و جواب به همگان این امکان را می دهد که از یک مجموعه وسیع از سوال های متنوع و جواب های دقیق بهره ببرند، این سایت همچنین بستری برای پرسیدن سوال های کاربران در زمینه های مختلف فراهم آورده است که به آنها این امکان را می دهد با مطرح کردن سوال های خود در زمینه های گوناگون جواب های دقیق و متنوعی دریافت کنند.

تمامی مشارکت های کاربران در سایت که در قالب سوال، جواب و نظر است، تحت مجوز cc by-sa 3.0 می باشد مگر مواردی که توسط کاربران ذکر شده باشد و یا محتوا به صورت صریح یا ضمنی به جای دیگری ارجاع داده شده باشد.

سایت های شبیه ویرگول

وبسایت پیکسلر

وبسایت پیکسلر ، این وب سایت همان قابلیت ها را دارد ولی مخصوص علاقه مندان به دنیای برنامه نویسی، اینترنت و کامپیوتر است. پیکسلر خودش را یک شبکه اجتماعی برای برنامه نویسان معرفی میکند که در آن برنامه نویسان میتوانند تجربیات خودشان را با هم به اشتراک بگذارند، سوال بپرسند و یا به سوال دیگران پاسخ بدهند.

سایت های شبیه ویرگولوبلاگ بلاگفا

بلاگفا یکی از ارائه‌دهندگان خدمات وب‌نوشت به فارسی است. این وبگاه از ۱۶ آذر ۱۳۸۳ شروع به فعالیت کرده‌است. سرورهای این وبگاه در کانادا میزبانی می‌شود. این وبگاه برپایه زبان ای اس پی دات نت، می‌باشد و از پایگاه داده مایکروسافت اس کیو ال سرور استفاده می‌کند. بلاگفا، اکنون بیست و هفتمین وبگاه پربازدید ایرانی بر پایهٔ آمار الکسا در تاریخ می ۲۰۲۰ است.

سایت های شبیه ویرگول

وب سایت یک سوال

ماموریت سایت یک سوال کمک به اشتراک گزاری و رشد جمعی دانش جامعه است. همانطور که می دانید مقدار زیادی از اطلاعات و دانش در اختیار عده کمی از افراد جامعه است که تنها در ذهن و مغز خودشون نگه داشتند و یا با گروه خاصی به اشتراک می گذارند. یک سوال در تظر دارد افراد را به هم نزدیک کند و کسانی که نیازمند اطلاعات یا دانش خاصی هستند را به کسانی که این اطلاعات را در اختیار دارند متصل نماید تا با یکدیگر به رشد و ارتقا همگانی دست پیدا کنند.

سایت های شبیه ویرگول

برچسب ها

ویرگول



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها