بدون دیدگاه

طراحی سایت مزون ( فروشگاه اینترنتی مزون لباس) : چگونه یک وب سایت لباس حرفه ای داشته باشیم؟ آیا فروشگاه پوشاک دارید و به دنبال راهی برای گسترش مشتریان خود هستید؟ یا شاید می خواهید فروشگاه اینترنتی مزون لباس خود را با طراحی اختصاصی لباس های خود به صورت سفارشی راه اندازی کنید؟ در هر صورت، فروش آنلاین لباس یک راه عالی برای دستیابی به مشتریان جدید است. شما می توانید بدون پرداختن به هزینه های سربار معمول یک فروشگاه فیزیکی، یک تجارت پوشاک راه اندازی کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک وب سایت است. شما حتی نیازی به دانستن نحوه ساخت یک وب سایت تجارت الکترونیک ندارید. خوشبختانه، شرکت طراحی سایت سورنا از صفر تا صد طراحی سایت مزون همراه شماست تا سایتی مطلبق سلیقه شما طراحی و راه اندازی شود.

بنابراین برای کسانی که صاحب یک مزون لباس هستند، طراحی سایت مزون برای فروش کالا در هر زمان به هر شخصی در هر مکانی است.  وب سایت را به عنوان کارمند فوق العاده خود تصور کنید که همیشه پشت پیشخوان مجازی می نشیند و از مردم سراسر جهان سفارش می گیرد. و مانند هر فروشگاه دیگری، شما نمی خواهید کارمند شما غیرمسئولانه و غیرحرفه ای باشد، به همین دلیل یک وب سایت خوب و کاربردی ضروری است.

ویژگی های برتر طراحی سایت مزون در سورنا

گزینه های ادغام چند کاناله که به شما امکان فروش در تعدادی از پلتفرم ها از جمله اینستاگرام و تلگرام را می دهد

بدون محدودیت واقعی برای تعداد محصولات قابل مشاهده در سایت خود (برخلاف سایر پلتفرم ها) - مناسب برای مشاغل با موجودی تعداد بالا

تمام گزینه های پرداخت اصلی پشتیبانی می شوند - از جمله زرین پال و درگاه اختصاصی

پرداخت های سفارشی تر از هر پلت فرم تجارت الکترونیکی. می توانید لوگوی شرکت خود را اضافه کنید و رنگ ها را تغییر دهید تا کاملاً برند خود را بفروشید

ابزارهای عالی تجزیه و تحلیل فروش که داده های دقیق و بینش عملی در مورد رفتار مشتریان شما ارائه می دهد.

توانایی دستیابی و حفظ مشتریان خود از طریق پیامک خودکار و بازاریابی ایمیلی هدفمند

خدمات حسابداری، از جمله چاپ فاکتور

طراحی سایت مزون ( فروشگاه اینترنتی مزون لباس)

مراحل راه اندازی وب سایت در سورنا به چه شکل است ؟

1. مشاوره در خصوص انتخاب امکانات مورد نیاز برای وب سایت

2. عقد قرار داد و دریافت پیش پرداخت

3. ثبت دامنه (نام سایت) Domain Registration

4. خرید فضای میزبانی (هاست)

5. دریافت اطلاعات اولیه و نظرات شما در خصوص نوع طراحی

6. انجام مراحل طراحی گرافیکی قالب و ظاهر سایت

7. تائید طرح توسط شما

8. ورود اطلاعات اولیه وب سایت(اطلاعات نمونه)

9. تحویل و آموزش نحوه ی کار با پنل مدیریت سایت

10. دریافت ماباقی مبلغ قرارداد

11. شروع پشتیبانی

هویت بصری به شیوه سورنا

ui و UX بن و پایه طراحی سایت شرکتی هستند. ما در سورنا با تکیه بر تجربه سئو و طراحی بیش از صدها سایت و بهره مندی از تکنولوژی های روز برنامه نویسی ، متفاوت ترین طرح های شرکتی را طراحی و پیاده سازی می کنیم. لازم به ذکر است که در طراحی سایت مزون ، طراحان بسیاری با مجموعه سورنا همکاری میکنند.

نحوه طراحی بهترین سایت مزون لباس

بنابراین با فرض اینکه شما یکسری محصولات عالی دارید و پول لازم برای تولید آنها را دارید، مهمترین چیز بعدی داشتن یک وب سایت حرفه ای است. این تقریباً تنها ویترین ما است، خوب، برای کسانی که به هر حال نمی توانند یک فروشگاه فیزیکی داشته باشند. بنابراین مانند هر فروشگاهی که در یک مرکز از آن بازدید می کنید، باید قابل ارائه و حرفه ای باشد و تصور خوبی از برند شما به مشتری بدهد.

طراحی سایت مزون ( فروشگاه اینترنتی مزون لباس)

چند نکته مهم در طراحی سایت مزون

1. مطمئن شوید که وب سایت شما به صورت سفارشی طراحی شده است

من شخصا فکر می کنم سفارشی سازی در مورد فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است. اگر وب‌سایت شما شبیه وب‌سایت‌های دیگر است، چگونه مشتری می‌تواند بفهمد که محصولات منحصر به فرد و حرفه‌ای هستند؟ البته، این لزوما به این معنا نیست که شما نمی توانید از قالب های آماده استفاده کنید، بلکه فقط از آنها به عنوان یک راهنما استفاده کنید و آنها را تا حدی سفارشی کنید که منحصر به فرد هستند.

2. وب سایت باید با زیبایی شناسی برند شما مطابقت داشته باشد.

به مثال فروشگاه فیزیکی برگردیم، اگر یک فروشگاه بسیار مینیمالیستی و شیک با سنگ مرمر سفید داشتید و پیراهن‌های Deathmetal پر از خون و خاک را می‌فروختید، مردم تا حدی گیج و وحشت زده می‌شدند که احتمالاً دیگر هرگز برنمی‌گردند. طراحی وب سایت شما باید با زیبایی شناسی محصولات شما مطابقت داشته باشد.

3. به این فکر کنید که وب سایت شما برای چه مواردی استفاده می شود

من فکر می کنم که برخی از صاحبان فروشگاه ها قدرت یک وب سایت را درک نمی کنند. بنابراین، من معتقدم که مردم باید از وب سایت خود نهایت استفاده را ببرند. یک وب سایت نه تنها باید برای فروش وجود داشته باشد، بلکه باید به عنوان موتوری برای تبلیغات و بازاریابی محصول شما باشد. در مورد آن فکر کنید، اکنون که شما صاحب بخشی از اینترنت هستید، وب سایت شما می تواند سوختی باشد که نام شما را در آنجا منتشر کنید. بنابراین از آن به نفع خود استفاده کنید! یکی از بهترین کارهایی که می توان با یک وب سایت انجام داد، راه اندازی یک وبلاگ است. یک وبلاگ نه تنها به خوانندگان شما بینش کمی در مورد شرکت می دهد، بلکه به مشتریان دلیلی برای بازگشت به وب سایت می دهد. همیشه به این فکر کنید که چگونه مشتریان خود را بازگردانید. به این ترتیب، می توانید یک پایگاه هواداران وفادار بسازید، و مشتریانی مادام العمر داشته باشید. یکی دیگر از ابزارهای مفید خبرنامه است، از آن به نفع خود استفاده کنید و طرفداران وفادار ایجاد کنید. همچنین در وب سایت خود، حتماً یک بخش درباره داشته باشید و کمی درباره خود به بینندگان بگویید.

4. وب سایت را برای استفاده و درک ، آسان کنید

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به راحتی قابل درک است بیننده فوراً متوجه می شود که شما چه چیزی می فروشید. خریداران آنلاین اگر ندانند در پنج ثانیه اول چه خبر است، بدون تردید آنجا را ترک خواهند کرد. به همین سادگی است، انسان‌ها در اینترنت تمایل دارند همه چیز ساده و آسان باشد. بنابراین ناوبری را به اندازه کافی آسان کنید تا دانش‌آموز کلاس دوم بتواند آن را بفهمد، و بدون اینکه مضطرب باشد، آنچه را که می‌فروشید کاملاً روشن کنید.

طراحی سایت مزون ( فروشگاه اینترنتی مزون لباس)

چه کار کنم، نمی دانم چگونه وب سایت بسازم؟

یک وب سایت بسیار مهم است و چیزی نیست که به سادگی بتوان آن را نادیده گرفت . اگر تجربه ای در زمینه طراحی وب ندارید، صادقانه به شما توصیه می کنم که حتما از یک شرکت طراحی سایت حرفه ای کمک بگیرید.

نتیجه

امیدوارم این مقاله به شما ایده ای بدهد که طراحی سایت مزون لباس چقدر برای یک برند مستقل اهمیت دارد. به یاد داشته باشید، یک وب سایت می تواند در هر زمان، هر روز و از هر مکان سفارش بگیرد. اما مطمئن شوید که وب سایت شما حرفه ای است و با زیبایی برند شما مطابقت دارد. هیچ چیز بدتر از یک برند با محصولات عالی نیست جز یک وب سایت وحشتناک. کاربران این تصور را دارند که آنها به ظاهر خود اهمیتی نمی دهند و شاید محصولات آنها نیز کیفیت خوبی نداشته باشد.

برچسب ها

طراحی سایت مزون ( فروشگاه اینترنتی مزون لباس)



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها