بدون دیدگاه

Answer The Public یک ابزار کاملاً رایگان است که اخیراً به یکی از ابزارهای بسیار کارآمد برای استراتژی های مربوط به بازاریابی محتوا تبدیل شده است. با کمک این ابزار می توانید سؤالات، تاپیک ها، موضوعات و بیشترین نتایج جستجویی که با کلمات کلیدی شما مرتبط هستند را پیدا کنید. سپس می توانید سعی کنید تا به این سؤالات و موضوعات در مطالب و محتوای سایت خود رسیدگی کنید. هر چه بیشتر به این نتایج دقت کنید و پاسخ آن ها را در سایت خود ایجاد کنید، ورودی های بیشتری نیز از موتورهای جستجو از این سؤالات تکراری و پر مخاطب نصیب شما خواهد شد.

شاید ایده ای برای بازاریابی آنلاین خود نداشته باشید، بنابراین از این ابزار همچنین به منظور کشف عناوین به روز و تمایلات روز کاربران آگاهی پیدا کرده و از همین طریق، ایده های ناب و با ارزشی برای شروع تجارت خود پیدا می کنید. در صورتی که اطلاعات مفیدی در قبال این موضوعات و سؤال ها ایجاد کنید، موتورهای جستجو نیز شما را در لیست نتایج با ارزش قرار می دهند.

روش کار و استفاده از این ابزار نیز بسیار راحت است. کافیست وارد سایت AnswerThePublic.com شوید و و در اولین فیلد موجود رو به روی دکمه Get Questions کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید و اینتر بزنید. سپس می توانید به نتایج پیشنهادی و ایده های به روز در مورد آن کلمه کلیدی دست پیدا کنید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها