0 روش افزایش بازدید سایت ، چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟ افزایش بازدید سایت رایگان ، بازدید سایت در گوگل | شرکت طراحی سایت و سئو سورنا

بدون دیدگاه

چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟ افزایش بازدید از سایت یکی از مهم ترین و اصلی ترین کارهایی است که مدیران سایت باید به آن اهمیت بسیاری دهند. اگر صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید باید به دنبال بالا بردن بازدید از سایت خود باشید. اینکه چه خدمات یا محصولاتی را ارائه می‎کنید خیلی اهمیت ندارد. در هرصورت باید به فکر افزایش بازدید سایت خود باشید چرا که ترافیک هر سایت سرمایه اصلی آن سایت است.

نداشتن ترافیک کافی، دلیل اصلی عدم موفقیت بسیاری از کسب و کارهای آنلاین است. وب سایت های زیادی وجود دارند که از همه نظر از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما دیده نمی‎شوند. اگر شما هم در بالا بردن بازدید از سایتتان مشکل دارید در این مقاله می‎خواهیم روش هایی را به شما ارائه دهیم تا به آسانی بتوانید ترافیک هدفمند و واقعی را به سایت خود جذب کنید. پس در این مقاله کامل و جامع با شرکت سورنا همراه باشید.

روش های افزایش بازدید از سایت

جهت افزایش ترافیک سایت روش های زیادی وجود دارد که این روش ها هم هزینه بر هستند و هم رایگان. روش هایی که در این مقاله به شما معرفی می‎شود کاملا رایگان هستند.

نوشتن محتواهای طولانی

استفاده از مقالات یا محتواهای طولانی، یکی از بهترین روش ها جهت افزایش بازدید واقعی از سایت است. مقالات طولانی یا مقالات آسمان خراش، برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرند شانس بیشتری دارند. اگر مقاله شما از بقیه کامل تر و جامع تر باشد باعث جلب توجه علاقه مندان شده و حتی باعث می‎شود آن را به اشتراک بگذارند.

چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟

استفاده از تکنیک آسمان خراش در محتوا باعث می شود که :

1. به دلیل اینکه طول محتوا زیاد است از کلمه کلیدی اصلی و مترادف کلمه کلیدی بیشتر استفاده کنید.

2. از توضیحات و تیترهای بیشتری استفاده کنید.

3. از تصاویر مرتبط بیشتر استفاده کنید.

4. استفاده بیشتر از لینک های داخلی و خارجی

5. افزایش مفهوم گرایی محتوا

6. کامنت هایی که درج می شود زیادتر است

نوشتن محتوای پربازدید

نوشتن محتواهایی که در حوزه کاری شما طرفداران زیادی دارد، اولین روشی است که باعث افزایش بازدید سایت می‎شود. محتوایی که می‎نویسید باید با هدف خاصی نوشته شده و در طول ماه تعداد جستجوی زیادی داشته باشد. برای انجام اینکار باید مقالات خود را در رابطه با عبارات پرسرچ بنویسید. برای یافتن عبارات پرسرچ می‎توانید از ابزارهایی مثل google Trends و google Keyword استفاده کنید. اگر سایت شما در عبارات پربازدید رتبه خوبی ندارد باید روی آنها متمرکز شوید تا در جایگاه های اول گوگل قرار بگیرید. نوشتن محتوایی که کامل تر از محتوای بقیه باشد یکی از راه هایی است که رتبه و سئو مقاله شما را تضمین می‎کند. مقالات دیگر را بررسی کنید و هرچه که بودند شما جامع تر و کامل تر بنویسید.

تولید و منتشر کردن کتاب های الکترونیکی ویروسی

شما می‎توانید مقالات منتشر شده در سایت خود را، که برایتان مهم است به کتاب الکترونیکی تبدیل کنید و مجددا آنها را منتشر کنید. کتاب های الکترونیکی، این قابلیت را دارند که ویروسی شوند. سایت های بزرگ و پربازدید مثل takbook.com کتاب های شما را به صورت رایگان در سایتشان منتشر می‎کنند. بنابراین افراد زیادی به کتاب شما دسترسی داشته و آن را دانلود می‎کنند. اگر ای بوک شما مفید باشد ویروسی می شود و در نتیجه سایت های زیادی آن را در سایت خود منتشر می‎کنند و افرادی زیادی با کسب و کار شما آشنا شده و به سایت شما مراجعه می‎کنند.

چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟

تولید فایل های صوتی

تولید پادکست یا فایل صوتی کار راحتی است و تنها کافی است مقالات و یا ای بوک های خود را به صوت تبدیل کنید و آنها را منتشر کنید. برای اینکه محتوا به اشتراک گذاشته شود می‎بایست آن را به فرمت های مختلفی تبدیل کنید. با ایجاد فایل صوتی می‎توانید به راحتی آن را در سایت های اشتراک مانند  “تهران پادکست” منتشر کنید. این سایت ها با ترافیک بالای خود می‎توانند در افزایش بازدید سایت به شما کمک کنند.

تولید ویدئو و انتشار آن

یکی از محبوب ترین فرمت های محتوایی، ویدیوها هستند که روی مخاطب تاثیر فوق العاده ای دارند. تولید ویدیو کار دشواری نیست. شما به آسانی می‎توانید مقالات سایت خود را به ویدیو تبدیل کنید و در سایت های دیگر منتشر کنید. برای اینکار یکی از مقالات سایت خود را به انتخاب و به صورت تیتر وار در پاورپوینت نوشته و توضیحات آنها را در ویدیو صحبت کنید.Snagit  یک نرم افزار برای فیلم برداری از پاورپوینت است که به کمک آن می‎توانید برای مخاطبان خود ویدیوی آموزشی تهیه کنید.

بعد از اینکه ویدیو را تولید کردید باید آن را انتشار دهید. ایجاد کانال در سرویس های اشتراک ویدیو ایرانی یکی از بهترین روش ها است.

 سرویس هایی مثل آپارات، تماشا و نمایش بازدیدهای زیادی در طول روز دارند.اطمینان داشته باشید مخاطبان شما بعد از تماشای ویدیو شما به صفحه اصلی کانال شما مراجعه کرده و روی ادرس سایتتان کلیک می کنند. پروفایل خود را کامل کنید و حتما آدرس سایت خود را در کانال های خود قرار دهید. مطمئن باشید به محض اینکه مخاطبان شما ویدیوی شما را دیدند به صفحه اصلی کانال شما مراجعه می‎کنند و روی آدرس سایت شما که در کانالتان موجود است کلیک می‎کنند تا با سایت شما بیشتر آشنا شوند .آپلود ویدیو در سایت هایی مثل فرادرس و وب یاد، یک راه دیگر برای نمایش ویدیو است.

برگزاری رویدادهای آفلاین

برگزاری رویدادهای آفلاین و رایگان، مثل وبینار آفلاین یکی دیگر از راه های موثر در افزایش بازدید از سایت است و می‎توانید آنها را به صورت رایگان در سایت های اشتراک رویدادها قرار دهید که سایت ایوند یکی از بهترین سایت ها است و ایجاد رویداد در آن به طور رایگان انجام می‎شود. زمانی که شما وبینار آفلاین خود را در ایوند می‎گذارید کاربران زیادی ترغیب می‎شوند به فایل شما دسترسی داشته باشند و به همین طریق با شما آشنا شده و از سایت شما بازدید می‎کنند.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

یک راه دیگر برای افزایش بازدید از سایت، فعالیت در شبکه های اجتماعی است. با تولید محتوای اختصاصی و منحصر به فرد در اینستاگرام و تلگرام که در وب سایتتان موجود نیست می‎توانید مخاطبان تازه ای را با سایت خود آشنا کنید. در اینستاگرام بهتر است بیشتر روی تصویر و ویدیو تمرکز کنید و در تلگرام روی متن و صوت وقت بگذارید.

چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟

تبادل محتوا یا رپورتاژ

تبادل لینک یا تبادل محتوا، یکی از بهترین راه های افزایش بازدید از سایت است. از همکارانی که در حوزه کاری شما فعال هستند یک لیست ایجاد کنید و به آنها ایمیل بزنید و تبادل محتوا را به آنها پیشنهاد کنید. از این طریق می‎توانید بازدید سایتتان را افزایش داده و از سایت های همکار بک لینک دریافت کنید.

سئو یا بهینه سازی سایت

برای دریافت ترافیک واقعی و هدفمند، باید سایت خود را سئو کنید. مخاطب باکیفیت برای هر کسب و کار آنلاین، از موتورهای جستجو به دست می آید. باید بتوانید در کلمات کلیدی مربوط به کسب و کارتان، بهترین رتبه را کسب کنید.

ایجاد بک لینک

قسمت مهمی از سئو که نقش مهمی در افزایش بازدید از سایت شما دارند بک لینک ها هستند. وقتی که سایتی به سایت شما لینک می‎دهد، گوگل درباره ارزشمند بودن سایت شما، سیگنال هایی دریافت می‎کند و مرتبط بودن سایت شما با کلمه کلیدی را اعلام می‎کند. بک لینک ها باعث ارجاع فراوان بازدید به سایت شما، می‎شوند.

خبرنامه ایمیلی

ارسال ایمیل های خبرنامه به اعضای سایت، یکی از بهترین روش ها برای افزایش بازدید از سایت است. بازدید کننده هایی که با استفاده از این روش وارد سایت می شوند، قطعا بازدید روزانه سایت را افزایش می دهند. ترافیک بازگشتی یک فاکتور مهم سئو است و با استفاده از خبرنامه ایمیلی می توانید سئو سایت خود را نیز بهبود ببخشید. با درخواست از مخاطبان برای عضویت در خبرنامه ایمیلی سایت، اطلاعات تماس آنها را به دست آورید.

کلام پایانی

برای بالا بردن بازدید خود به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه می توانید از روش هایی که در این مقاله مطرح شده استفاده کنید. وب سایت شما در رابطه با هر موضوعی که باشد می توانید از روش های گفته شده استفاده کرده و افزایش بازدید از سایت خود را ببینید. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها