بدون دیدگاه

طراحی سایت هلدینگ : حضور قوی در وب برای توانایی شما برای رشد کسب و کارتان بسیار مهم است و وب سایت شما به عنوان مرکزی است که تمام تلاش های بازاریابی دیجیتال شما را ثابت می کند. وب سایت شما ابزار مهمی برای نمایش خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهید در اختیار شما قرار می دهد و راهی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت شما در اختیار مشتریان قرار می دهد. بدون یک وب سایت قوی، مشتریان بالقوه شما به احتمال زیاد در کشف اینکه چرا باید شما را برای رفع نیازهای خود انتخاب کنند، مشکل خواهند داشت. طراحی سایت هلدینگ پروسه پیچیده و بسیار حساسی است که فقط از عهده شرکت های حرفه ای و با سابقه در این زمینه بر می آید چرا که هرگونه اشتباه و نقص در طراحی سایت هلدینگ ، علاوه بر آسیب زدن به شرکت اصلی، شرکت های زیر مجموعه آن را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد.

در دنیای تجارت الکترونیک امروزی، هر ثانیه اهمیت دارد. بنابراین، باید از قبل برنامه‌ریزی کنید که چگونه مخاطبان اصلی خود را مجذوب خود کنید و چه چیزی را هنگام بازدید از سایت هلدینگ شما نشان دهید. به‌عنوان یک بازاریاب دیجیتال، باید بدانید که نام یک شرکت و برداشت برند، عناصر حیاتی برای موفقیت هستند. به منظور طراحی سایت هلدینگ افزون بر زیبایی های ظاهری و گرافیکی وب سایت شما باید اصول اولیه افزایش رتبه وب سایت و سئو را نیز در نظر داشته باشید که به بهترین نحو طراحی گردد پس انتخاب شرکت طراحی سایت قوی و حرفه ای شما را به اهدافتان می رساند.

امکانات طراحی سایت هلدینگ

1. امکان معرفی سازمان و خدمات آن

2. امکان معرفی اعضای هیئت مدیره

3. دسته بندی شرکت ها و موسسات

4. امکان ایجاد مناقصه و مزایده در سایت شرکت هلدینگ

5. امکان ایجاد مناقصه و مزایده در سایت شرکت هلدینگ

6. طراحی قسمت شرکتهای وابسته

7. طراحی قسمت شرکتهای وابسته

8. طراحی قسمت شرکتهای وابسته

9. طراحی قسمت شرکتهای وابسته

10. طراحی قسمت همکاری

11. طراحی صفحه تماس

12. تعامل با شبکه های اجتماعی

13. طراحی سرویسها و ماژول های دیگر

14. برخی از جلوه های بصری در طراحی سایت هلدینگ تیم سورنا

15. جاسازی محتوای بصری به گونه ای که باعث شود سریع بارگذاری شود

16. به شما در طراحی گرافیک کمک می کند

17. ایجاد عکس های محصول و سایر تصاویر بصری

18. ترکیب رنگ هایی که مصرف کنندگان می خواهند در وب سایت شما ببینند (آبی محبوب ترین است)

19. اطمینان حاصل کنید که لوگو و شعار شما به طور برجسته برای اهداف برندسازی قرار داده شده است

20. ایجاد یک سیستم ناوبری ساده که کاربران به راحتی آن را درک کنند

21. کمک به شما برای تنظیم یک تابع جستجو

22. ایجاد یک فرم تماس قانع کننده

23. طراحان وب سایت سورنا به طور منظم و پیوسته با شما در ارتباط خواهند بود تا دیدگاه شما را به واقعیت تبدیل کنند.

24. ایجاد ثبات برند

در حالی که امروزه راه اندازی یک وب سایت برای هر کسی به اندازه کافی ساده است، اگر به دنبال ایجاد یک وب سایت برای تجارت خود هستید، داشتن یک طراحی وب سایت حرفه ای ضروری است.

طراحی سایت هلدینگ

مراحل راه اندازی وب سایت در سورنا به چه شکل است ؟

1. مشاوره در خصوص انتخاب امکانات مورد نیاز برای وب سایت

2. عقد قرار داد و دریافت پیش پرداخت

3. ثبت دامنه (نام سایت) Domain Registration

4. خرید فضای میزبانی (هاست)

5. دریافت اطلاعات اولیه و نظرات شما در خصوص نوع طراحی

6. انجام مراحل طراحی گرافیکی قالب و ظاهر سایت

7. تائید طرح توسط شما

8. ورود اطلاعات اولیه وب سایت(اطلاعات نمونه)

9. تحویل و آموزش نحوه ی کار با پنل مدیریت سایت

10. دریافت ماباقی مبلغ قرارداد

11. شروع پشتیبانی

هویت بصری به شیوه سورنا

ui و UX بن و پایه طراحی سایت شرکتی هستند. ما در سورنا با تکیه بر تجربه سئو و طراحی بیش از صدها سایت و بهره مندی از تکنولوژی های روز برنامه نویسی ، متفاوت ترین طرح های شرکتی را طراحی و پیاده سازی می کنیم. لازم به ذکر است که در طراحی سایت هلدینگ ، طراحان بسیاری با مجموعه سورنا همکاری میکنند.

8 مزیت برتر داشتن یک طراحی سایت حرفه ای عبارتند از:

1. تأثیر اولیه بهتری را ارائه می دهد

داشتن وب سایتی که به صورت حرفه ای طراحی شده باشد، تضمین می کند که سایت شما اولین تصور خوبی را برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند. وب سایت های آماتور می توانند غیرحرفه ای و کمتر معتبر باشند.

2. به همگام شدن با رقبا کمک می کند

برای اینکه از رقبا عقب نمانید، به یک وب سایت مجهز به جدیدترین گرایش های طراحی نیاز دارید که از طریق طراحی وب سایت حرفه ای می توان به آن دست یافت.

3. درآمد را افزایش می دهد

یک وب سایت حرفه ای و با طراحی خوب، بازدیدکنندگان را جذب می کند و در نتیجه به افزایش درآمد کمک می کند.

4. رتبه بندی جستجو را بهبود می بخشد

یک وب‌سایت قدیمی و غیرحرفه‌ای تنها مانع عملکرد رتبه‌بندی جستجو می‌شود، بنابراین بهتر است با داشتن یک طراحی وب‌سایت حرفه‌ای جلو بروید، به طوری که رتبه‌بندی وب‌سایت خود را در بین موتورهای جستجوی محبوب مانند Google حفظ کنید.

5. کاهش نرخ پرش

یک طراحی وب سایت حرفه ای نه تنها بازدیدکنندگان را به سایت شما جذب می کند، بلکه به آنها کمک می کند تا در آنجا باقی بمانند و آنچه را که کسب و کار شما ارائه می دهد بررسی کنند.

6. در بودجه صرفه جویی می کند

با داشتن یک طراحی وب سایت حرفه ای از همان ابتدا، از به روز رسانی وب سایت آماتوری که طراحی ضعیفی دارد اجتناب می کنید، که باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

7. افزودن قابلیت های آینده وب سایت را ساده تر می کند

اگر در ادامه راه، بخواهید برخی از قابلیت های اضافی را به وب سایت خود اضافه کنید، یک طراحی وب سایت حرفه ای پایه و اساس مورد نیاز برای انجام این کار را به راحتی فراهم می کند.

8. هویت برند ثابتی را ایجاد می کند

ایجاد یک هویت برند ثابت برای ایجاد اعتبار و قابل اعتماد بودن کسب و کار ضروری است، و داشتن یک وب سایت حرفه ای به شما کمک می کند تا داستان برند خود را به طور موثرتر منتقل کنید.

نتیجه

هرگز زمان حساس‌تری برای طراحی وب خوب وجود نداشته است، به خصوص که ما خود را در این بیماری همه‌گیر جهانی-اجتماعی-همه چیز-مجازی می‌بینیم. برندسازی قوی و طراحی وب همیشه از عوامل مهم یک کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق بوده است، این تغییر نکرده است. تفاوت در حال حاضر این است که ما شاهد هستیم که مشاغل مجبور به کشف راه های جدید و منحصر به فرد برای دستیابی به مخاطبان خود هستند. در نتیجه، متوجه می شویم که طراحی وب خوب چقدر می تواند تأثیر بگذارد.

به گفته گوگل، تنها 50 میلی ثانیه طول می کشد تا کاربران اولین برداشت را از وب سایت شما ایجاد کنند – و این اولین برداشت می تواند تأثیری موج دار بر تعداد زیادی از تلاش های بازاریابی داشته باشد. یک طراحی وب سایت قوی می تواند اولین برداشت را برای بازدیدکنندگان ایجاد کند، به کمپین های سئو کمک کند، به ایجاد اعتماد کمک کند، کاربران را تشویق کند تا تبدیل شوند، به برندها اجازه دهد در میان رقبا برجسته شوند، کمپین های PPC را تقویت کند و موارد دیگر.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها