بدون دیدگاه

کتاب برتری خفیف : کتاب برتری خفیف، روشی جدید برای فکر کردن و تحلیل اطلاعات را در اختیارتان می گذارد که شما را قادر خواهد ساخت تصمیمات روزمره تان را در راستای رسیدن به موفقیت و خوشحالی مورد نظر خود، اتخاذ کنید. این کتاب به شما می آموزد که چرا برخی افراد می توانند رویاهای خود را یکی پس از دیگری به واقعیت تبدیل کنند در حالی که عده ای دیگر، بیشتر عمر خود را فقط صرف رویاپردازی های بی نتیجه می کنند. جف اولسون به مخاطب نشان می دهد که چگونه می توان از دل فعالیت های روزانه و ساده ی زندگی و با استفاده از ابزارهایی که درون همه ی ما وجود دارد، به نتایجی کاملا دور از تصور دست یافت.

 مهم نیست که چقدر اطلاعات وجود دارد یا این که آن اطلاعات چقدر خوب و مفید هستند، اگر شخصی که این اطلاعات را مصرف می کند، پردازشگر درست نداشته باشد (پردازشگری که این قابلیت را به آن ها می دهد که آن اطلاعات را به صورتی اثربخش به کار ببندند)، موفقیت باز هم از چنگ او فرار خواهد کرد. 


 سخت، چیزی است که کمی زمان می برد. غیرممکن، چیزی است که کمی زمان بیشتری می خواهد. 


 شما می توانید با توجه به اندازه مشکلاتی که یک نفر را افسرده و غمگین می کند، محدودیت های زندگی او را تخمین بزنید. همچنین می توانید با توجه به اندازه مشکلاتی که یک شخص حل می کند، میزان موثر بودن زندگی او را اندازه گیری کنید. 

 

برچسب ها

کتاب برتری خفیف



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها