بدون دیدگاه

کتاب اثر مرکب دارن هاردی : کتاب اثر مرکب، اثری نوشته ی دارن هاردی است که نخستین بار در سال 2010 به انتشار رسید. در این کتاب بسیار تأثیرگذار، هیچ حقه یا شعبده ای برای دگرگون کردن زندگی به شما معرفی نمی شود بلکه تصمیمات، که سرنوشت همه ی ما را می سازند، در مرکز توجه قرار دارند. تصمیمات کوچک و روزمره ی ما یا باعث می شوند به زندگی‌ای که می خواهیم برسیم و یا ما را از آن دور می کنند. دارن هاردی که مدت ها ناشر مجله ی شناخته شده ی «موفقیت» بوده، اثر مرکب را به مخاطبین خود تقدیم می کند که تشریحی جزء به جزء است از قواعد بنیادینی که بزرگترین موفقیت ها را در تجارت، روابط و غیره رقم زده اند. این سیستمِ ساده، گام به گام و کاربردی به شما کمک خواهد کرد که موفقیت هایتان را چند برابر کنید، از چگونگی روند پیشرفت خود آگاه شوید و به شکلی واقع گرایانه در مسیر رسیدن به هدف های خود گام بردارید. اگر داشتن زندگی‌ای خارق العاده برایتان اهمیت دارد، از قدرت اثر مرکب استفاده کنید تا موفقیتی را که می خواهید، خودتان با دستان خودتان بسازید.

 ما دائم با ادعاهای مهیج فزاینده ای درباره ی پولدار شدن، خوش اندام شدن، جوانتر شدن، جذابتر شدن و ... بمباران می شویم و معمولا همه ی آن ها ادعاهایی یک شبه با تلاش کم و پرداخت مثلن فقط ۹۵/۳۹ دلار هستند. این پیام های بازاریابی تکراری، احساس و درک ما را درباره ی آنچه که برای رسیدن به موفقیت لازم است، تحریف می کنند. ما بینش مان را درباره اصول ساده اما عمیقی که برای موفقیت لازم و ضروری هستند، از دست داده ایم. من از این موضوع، خسته و کلافه شده ام. دیگر نمی توانم کنار بنشینم و ببینم که این پیام های بی معنی و نابخردانه، مردم را منحرف می کنند. من این کتاب را به این خاطر نوشتم که شما را برگردانم به اصول اولیه. می خواهم به شما کمک کنم تا از این اغتشاش و درهم ریختگی خلاص شوید و روی همان اصول اساسی تمرکز کنید که واقعا مهم هستند. 


 خیلی اوقات نوع شخصیت، فرهنگ، تربیت، دوستان و محیط ما را به سمت انتخاب های اشتباهی که حتی متوجه نشده ایم چگونه شکل گرفته اند، هدایت می کند و این واقعیت است که باعث شده ما با مجموعه ای از انتخاب های احمقانه و بدون هیچ دلیل مشخصی خودمان را دچار عواقب ناخواسته مثل ورشکستگی، طلاق و ... بکنیم. فیل ها هیچ موقع ما را گاز نمی گیرند! این پشه ها هستند که ما را نیش می زنند! پس به این واقعیت برسیم که چیزهای بسیار کوچک ممکن است تمام زندگی، حرفه و آبروی ما را از بین ببرند. 


 باید بدانیم آرزوها، دلبستگی، علایق و حتی ظاهر ما مهم نیست، مهم این است که در طول ۲۴ ساعت و در طول ۷ روز هفته به چه سبکی زندگی می کنیم تا بفهمیم عادات خوب و بد ما چگونه است. ما همه اعتیاد به عادات مان داریم و این عادات خوب و بد تمام زندگی ما را فرا گرفته اند. 

 

برچسب ها

دارن هاردی



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها