بدون دیدگاه

چند میکروفون پیشنهادی برای تولید محتوا : در این مقاله چند میکروفن به شما پیشنهاد می‌دهم که لزوما بهترین گزینه‌ها یا بهترین پیشنهادها نیستند. شما الان درک کاملی از میکروفن، عملکرد آن، سوکت، نوع آن و موارد دیگر پیدا کرده‌اید و خودتان می‌توانید قضاوت کنید کدام میکروفن برای کار شما مناسب‌تر است.

1. Audio Technica AT2020

این مدل یک میکروفن کاندنسر با کیفیت است که ما برای تولید صوت‌های بخش الماسی از آن استفاده می‌کنیم. به‌صورت مستقیم نمی‌تواند به کامپیوتر وصل شود چون نیاز به برق یا منبع تغذیه دارد که توسط یک External به کامپیوتر وصل می‌شود.

2. Sony AW4

این دستگاه مزیتش این است که نه‌تنها میکروفن است، بلکه یک گیرنده و فرستنده صدا نیز است و می‌توانید صوت را منتقل کنید. قسمت فرستنده را می‌توانید به یقه لباس وصل کنید و قسمت گیرنده را می‌توانید به کامپیوتر یا ویس‌رکوردری وصل کنید تا صدا ضبط شود. این میکروفن TRS است. بنابراین مستقیم می‌توانید به اغلب کامپیوترها آن را وصل کنید و صدا را رکورد کنید.

3. Boya BY-M1

این مدل یک میکروفن باکیفیت و با قیمت کم است که 6 متر کابل دارد و می‌توانید دوربین را از سوژه به‌اندازه کافی دور کنید.

4. Maono AU-PM461TR

این مدل برای یک شرکت چینی است که میکروفن‌های بسیار باکیفیت تولید می‌کند. میکروفن‌های برند Maono با استفاده از کابل XLR (رابط میکروفن به کامپیوتر) به کامپیوتر وصل می‌شود و یک سه‌پایه کوچک رومیزی دارد که روی میز قرار می‌گیرد. این میکروفن دو خط است.

5. Green Audio

مدل دیگر، میکروفنی از برند Green Audio است که کیفیت بسیار عالی و خوبی دارد. کیفیت این میکروفن در حد برند Boya است ولی با قیمتی کمتر.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها