بدون دیدگاه

چطور بفهمیم چندتا سیم کارت به ناممون ثبت شده؟  بدین ترتیب کاربران با مراجعه به پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در بخش خدمات الکترونیکی و یا در نشانی اینترنتی mobilecount.cra.ir می‌توانند از تعداد خطوطی که با کد ملی آنان ثبت‌شده، آگاه شده و نسبت به غیرفعال کردن خطوطی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنند، اقدام کنند.

رگولاتوری از 25 اردیبهشت شروع به ارسال پیامک اطلاع رسانی از تعداد سیم کارتهایی که به نام مالک هر شماره است، تحت نام CRA.ir کرده. 

?اگه دوست دارین از اطلاعات سیم کارتهاتون مطلع بشین، دو روش ساده برای استعلام سیم کارت هایی که به نام هر فرد ثبت شده وجود داره: استعلام اینترنتی و پیامکی

1. استعلام اینترنتی سیم کارت ها:

با مراجعه به سامانه  https://mobilecount.cra.ir

و وارد کردن مشخصات فردی، میتونین لیست کاملی از تعداد سیم کارت های ثبت شده و اطلاعات بیشتری از سرویس های مخابراتی فعال خودتون رو مشاهده کنین.

2. استعلام از طریق پیامک :

اگه حوصله رفتن به سامانه اینترنتی ندارین، سامانه پیامکی کارتون رو راحت میکنه. فقط کافیه کد ملی خودتون رو به شماره 3000150 یا 3000504901 ارسال کنین. این سامانه فقط تعداد سیم کارت ها رو اعلام میکنه و اگه به جزئیات بیشتری نیاز دارین، باید به وب سایت مراجعه کنین.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها