بدون دیدگاه

چطور با سئو در کمتر از شش ماه، به درآمد برسیم : افزایش درآمد سایت با سئو چقدر است؟ چطور میتوانیم در صفحه اول گوگل باشیم؟ روزانه در موتور جستجوی گوگل میلیاردها جستجو انجام میشود و میان این جستجوها در حدود 91 درصد کاربران، فقط صفحه اول گوگل را میبینند چرا که به نتایج صفحات اول گوگل اعتماد بیشتری دارند. سئو سایت، یکی از شغل های پربازده در دنیای دیجیتال مارکتینگ است. برای اینکه با سئو به درآمد برسید به تجربه و مهارت خاصی نیاز دارید و به سادگی نمیتوانید از آن درآمد کسب کنید. سئو یکی از شغل های پول ساز در حوزه بازاریابی دیجیتال است اما به نسبت درآمد، سختی های خاص خود را دارد. اگر میخواهید در مورد سئو و افزایش درآمد سایت با سئو اطلاعات کامل و جامعی کسب کنید تا پایان این مقاله با ما باشید.

 دلایل اهمیت سئو

اکثر کاربرانی که با اینترنت زیاد کار میکنند به حوزه سئو و افزایش درآمد با آن واقف هستند چرا که برای ارتقا رتبه سایت خود، به سئو نیاز دارند. اگر مدیر یک سایت قوانین سئو را نداند، باید یک از متخصص سئو استفاده کند.

این روزها با افزایش کسب و کارهای آنلاین، نیاز به افرادی که بتوانند برای سایت تولید محتوا انجام دهند و همچنین نیاز به سئوکارها، افزایش چشمگیری داشته است. کسب درآمد از طریق سئو فقط محدود به بهبود بخشیدن رتبه سایت و مختص پروژه های سئو نیست چرا که برای اینکار شیوه های مختلفی وجود دارد و از روش های مختلف میتوان از طریق سئو به درآمد خوبی رسید. در ادامه به بررسی بهترین و تاپ ترین این روش ها میپردازیم که از طریق آنها می توان به افزایش درآمد سایت با سئو رسید.

میزان درآمد یک سئوکار

میزان درآمد یک سئوکار، تا حد زیادی به تجربه و مهارت او بستگی دارد. سئو یک حوزه تخصصی است و مهارتی است که اگر قوانین و اصول آن را به خوبی آموزش ببینید میتوانید به یک سئوکار حرفه ای تبدیل شوید و هنگامی که یک متخصص سئو شوید دیگر نگران بیکاری نخواهید بود و قادر هستید در ماه چند میلیون درآمد داشته باشید. بنابراین میزان درآمد و افزایش درآمد سایت از طریق سئو به میزان مهارت و سابقه فرد سئوکار بستگی دارد. لازم است بدانید با توجه به اینکه در چه جایگاه و سمتی مشغول هستید درآمد آن متفاوت است.

به عنوان مثال درآمد یک کارشناس سایت بین 4 تا 6 میلیون متغیر است و یا میزان درآمد یک مدیر پروژه بیشتر از یک کارشناس سایت است و بستگی به قرارداد او با کارفرما دارد. ذکر این نکته ضروری است که مبالغ گفته شده صرفا برای درک بهتر از میزان درآمد است و احتمال دارد شما در جایی مشغول شوید که میزان دریافتی شما با این مبالغ متفاوت باشد.

افزایش درآمد سایت با سئو

چطور با سئو در کمتر از شش ماه، به درآمد برسیم

روش اول : فروش سایت های سئو شده

افرادی که سئوکار حرفه ای هستند، میتوانند سایت هایی را که از قبل کار کرده اند و سئو شده اند را به مخاطبانی که قصد خرید دارند بفروشند. تعداد بازدید کننده های سایت های سئو شده بیشتر است. تولید محتوای سئو شده و کلمه های کلیدی، در بهبود عملکرد و رتبه سایت بسیار تاثیر گذار است. اکثر افرادی که تمایل دارند راحت و بی دردسر با سایت های فروشگاهی به رقابت بپردازند به خرید سایت آماده روی میآورند. پس اگر یک سئوکار حرفه ای هستید میتوانید با طراحی سایت و رعایت نکات سئو، رتبه سایت را در گوگل افزایش داده و بهبود ببخشید. بنابراین اگر سایت شما رتبه خوبی در گوگل کسب کند میتوانید درآمد خوبی از طراحی آن سایت داشته باشید.

روش دوم : تحلیل سایت طراحی شده

یکی از راه های افزایش درآمد سایت با سئو ، تحلیل کردن و بررسی سایت است که برای آن میتوانید از برنامه های زیادی استفاده کنید که الکسا یکی از این برنامه ها است. زمانی که شما یک سایت را به خوبی تحلیل کنید با بررسی تمام نقاط ضعف و قوت آن، میتوانید مشکلات آن را برطرف کنید. بررسی کلمات کلیدی، سئو داخلی و خارجی و رفع مشکلات کدنویسی از مواردی هستند که باید در زمان تحلیل سایت بررسی شوند تا نتایج جست و جو سایت درجایگاه اول قرار بگیرد. یک سئوکار بعد از حل کردن مشکلات سایت، نقاط ضعف و قوت آن را به مدیر سایت اطلاع میدهد تا از بروز این مشکلات جلوگیری شود.

روش سوم : ساختن بک لینک و فروش آن

فروش بک لینک، یکی از پردرآمد ترین روش های افزایش درآمد سایت به وسیله سئو است. بک لینک یعنی از یک صفحه به صفحه دیگری لینک داده شود. استفاده از بک لینک های خوب، در افزایش رتبه سایت بسیار موثر است و باعث افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت میشود و شما میتوانید با ساخت بک لینک های معتبر درآمد خوبی را کسب کنید.

روش چهارم : بهبود عملکرد سرعت سایت

یکی از بهترین روش های افزایش درآمد سایت با سئو ، در ایران و در خارج از ایران، بهبود عملکرد سرعت سایت است و به دلیل اینکه با گذر زمان به الگوریتم های گوگل اضافه میشود بهبود سرعت سایت نیز به همان نسبت حائز اهمیت است.

افزایش درآمد سایت با سئو

روش پنجم: ارائه مشاوره در جهت بهینه سازی سایت

ارائه مشاوره برای بهینه سازی سایت، یکی دیگر از روش های کسب درآمد از طریق سئو است. برای وارد شدن به حوزه مشاوره سئو، باید تجربه و مهارت کافی و لازم را داشته باشید و حداقل 15 پروژه موفق داشته باشید تا در صورت بروز مشکل بتوانید درکمترین زمان آن را برطرف کنید. فردی که مشاوره سئو انجام میدهد باید بداند چه استراتژی را به کار بگیرد و همه فوت و فن ها را به خوبی بداند. در نتیجه در برابر زحمت کم، درآمد بالایی به دست میآورد.

نکات مهم در رابطه با مشاوره برای سئو سایت

بهتر است قبل از آغاز جلسه مشاوره، تمامی اطلاعات مورد نیاز را استخراج و آماده کنید و استراتژی های مورد نیاز را به دست آورید. مدت زمان جلسه بهتر است کوتاه باشد و زمان مناسبی را به اجرای استراتژی ها اختصاص دهید. اجازه دهید مخاطب تمام سوالات خود را بپرسد و پس از آن شما در رابطه با سوالات وی توضیح دهید. ضبط جلسه مشاوره و ارائه فایل آن به کاربر، میتواند بسیار سودمند باشد تا کاربر بتواند به خوبی از اطلاعات جلسه بهره ببرد.

افزایش درآمد سایت با سئو

کلام پایانی

برای افزایش در آمد از طریق سئو راه های دیگری نیز وجود دارد. تلاش ما در این مقاله بر این بود تا پردرآمد ترین و بهترین روش های افزایش درآمد سایت با سئو را برای شما بازگو کنیم. شما میتوانید با مطالعه تمام روش ها یکی از آنها را انتخاب کرده و به عنوان سئوکار در دنیای بازاریابی دیجیتال مشغول به کار شوید.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها