بدون دیدگاه

سئو خارجی سایت چیست؟ سئو خارجی سایت (Off-page SEO) به فعالیت هایی گفته می شود که خارج از سایت و جهت بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو صورت می گیرد.در این مقاله روش تقویت سئو سایت خارجی به کمک بک لینک را بررسی کرده و سپس به معرفی 12 ترفند سئو خارجی خواهیم پرداخت. همه سئو کاران نیاز به کسب این قسمت از دانش سئو دارند و اینکه شما سئو را در وردپرس به کار بگیرید یا ابزار مدیریت دیگر فرقی نمی کند. با کسب دانش سئو تکنیکال از رقبای خود پیشی خواهید گرفت.

همه اقداماتی که خارج از سایت انجام می شود تا در موتورهای جستجو مانند گوگل معتبر شناخته شوید را سئو خارجی گویند.این اقدامات شامل ترغیب به جستجوی برند محور،افزایش به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی،افزایش تعامل و ایجاد بک لینک میشوند.

چرا سئو خارجی سایت اهمیت دارد؟

اساس الگوریتم های گوگل، بک لینک ها و سیگنال های خارج از سایت هستند. وب سایت هایی که از بک لینک های بیشتری برخوردار هستند از وب سایت های برتر محسوب می شوند.گوگل هنوز هم از الگوریتم PageRank استفاده کرده و در نتیجه فقط یک بخش از سئو خارجی سایت بک لینک است و جهت بهبود بخشیدن سئوی سایت بهتر است از دیگر سیگنال های Off-page SEO هم استفاده شود.

سئو خارجی سایت چیست؟

تفاوت سئو داخلی و سئو خارجی سایت

همانطور که گفته شد به اقداماتی مثل ساخت بک لینک که خارج از سایت انجام می شود را سئوخارجی گویند. اما سئو داخلی On-page SEO تمامی مواردی که تحت کنترل سایت شما است را در برمیگیرد. محتوا،کلمه کلیدی،لینک های داخلی،متن جایگزین تصویر،url های سئو شده در سئو داخلی لحاظ می شوند.

بهبود سئو خارجی سایت با بهره گیری از بک لینک

در سئو خارجی سایت بک لینک ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند و کیفیت را باید بیشتر از کمیت نیز مورد توجه قرار داد.بک لینک از یک منبع معتبر به رتبه سایت شما در نتایج موتور جستجوی گوگل کمک بسیاری می کند.ارائه داده،توسعه محتوای طولانی،اصلاح صفحه های خراب و استفاده از پست مهمان چهار روش برای این موضوع است.با ارائه داده می توانید بک لینک های گوناگون و با کیفیت بدست آورید.امکان یافتن صفحات خراب از طریق وب سایت Ahrefs فراهم شده است.ارائه اطلاعات بیشتر باعث افزایش احتمال لینک دهی به سایت شما می شود.استفاده از پست مهمان موجب اشاره به برند شما می شود و یا می توانید در پست مهمان خود بک لینک قرار دهید.این اقدامات کمک بسیاری به بهبود سئو سایت خواهد کرد.

12 ترفند مهم سئو خارجی سایت

1)تولید محتوا

یکی از بهترین روش ها برای ارتقا سئو خارجی سایت تولید محتوا بر پایه اصول سئو است.با تولید محتوای جدید و باکیفیت می توانید کاربران را به سایت خود بازگردانید و هنگامی که سایت شما مرتب و مداوم به روز رسانی شود موتورهای جستجو گر هم به طور مداوم سایت را بررسی می کنند.هر چه محتوای شما یونیک و ناب باشد رتبه بیشتری از گوگل کسب خواهید کرد.مهم ترین نکته نوشتن محتوا براساس اصول سئو است که باید رعایت شود.

2) سایت های شبکه های اجتماعی

امروزه شبکه های اجتماعی جز جدانشدنی و ثابت زندگی همه افراد شده است و هر فرد حداقل در یکی از شبکه های اجتماعی عضو شده است.توئیتر،لینکدین،گوگل پلاس و فیسبوک چهار شبکه اجتماعی است که بیشترین تاثیر را در سئو خارجی سایت دارند و هر ورودی از این شبکه های اجتماعی برای شما امتیاز بالایی در گوگل دارد.

3)بازاریابی انجمن ها

در فروم های آنلاین مرتبط با کسب و کار خود شرکت کنید به سوالات پاسخ داده و نظر بگذارید این کار باعث می شود شهرت شما افزایش پیدا کند.

سئو خارجی سایت

4)بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی دیگر از تکنیک های سئو خارجی سایت است.ثبت نظراتتان همراه با لینک اصلی سایت در سایر بلاگ ها بهترین روش برای انجام بازاریابی محتوا است.پیمایش این لینک به وسیله موتورهای جستجو باعث بهبود رتبه سایت شما می شود.

5)ثبت نام در دایرکتوری ها

کسب بازخورد درست به انتخاب درست دایرکتوری بستگی دارد.برای کسب بهترین نتیجه کافی است در دایرکتوری های هماهنگ و مرتبط با کسب و کار خود فعالیت داشته باشید.

6)ثبت نام در موتورهای جستجو

اگر در موتورهای جستجو مثل گوگل ثبت نام کنید سایت شما خیلی سریع به وسیله موتورهای جستجو پیمایش و ایندکس می شود و این روش یک تکنیک سئو خارجی سایت است.

7) به اشتراک گذاری عکس

اگرعکس هایی را که در سایت خود استفاده کرده اید را در وب سایت هایی مثل پیکاسا،فلیکر وغیره به اشتراک بگذارید دیگران می توانند عکس های شما را ببینند برای آنها کامنت بنویسند و در صورتی که عکسی توجه آنها را جلب کرد توسط لینک شما وارد سایتتان شوند.

8) بوکمارک کردن

بوکمارک کردن یکی از برترین ترفندهای سئو خارجی است.برای اینکار باید آخرین صفحات ایجاد شده و پست های خود را در سایت هایی مانند ردیت بگذارید.چرا که موتورهای جستجو به دلیل علاقه بسیار به سایت های بوکمارک،به هر لینک و مطلب داخل این سایت ها امتیاز بالایی می دهند.

سئو خارجی سایت

9) بازاریابی ویدئو

ویدئو و عکس در بازاریابی آنلاین تاثیر بیشتری نسبت به متن دارند.شما می توانید با قرار دادن ویدئو های مربوط به کسب و کار خود در سایت هایی مثل یوتیوب و آپارات و قراردادن لینک صفحه حاوی ویدئو باعث بهبود رتبه سایت خود شوید.

10) ثبت مقاله

ثبت مقاله های جدید توسط شما در سایت هایی مثل Now public، Go ArticleوEzine یک ترفند بسیار مهم و موثر برای سئو خارجی سایت است و موجب افزایش ترافیک سایت شما خواهد شد.

11) بررسی کسب و کار

در رابطه با سایر کسب و کارها نقد وبررسی بنویسید و یا با تقاضا از کاربران بخواهید که در مورد کسب و کار شما بنویسند و آن را در شبکه های احتماعی بگذارند.این روش یکی از بهترین روش ها است چرا که لینک های متعددی را به سایت شما هدایت خواهد کرد. البته اگه خدمات منطقه ارائه میکنید، میتوانید بر روی سئو محلی نیز حساب باز کنید.

12) شبکه های فروش آنلاین

اگر یک فروشگاه اینترنتی دارید جهت فروش محصولات و افزایش سئو می توانید از سایت های فروش محصولات آنلاین استفاده کنید.شما می توانید در این سایت ها لینک مستقیم سایت خود را قرار دهید و این می تواند یک نوع بک لینک برای سایت شما محسوب شود.

سئو خارجی سایت

اینفلوئنسر مارکتینگ

یکی از روش های پرطرفدار در سئو خارجی، اینفلوئنسر مارکتینگ است که روندی در حال رشد بوده و از محبوبیت زیادی برخوردار است.به وسیله اینفلوئنسر مارکتینگ می توانید بهترین روش های سئو خارجی را انجام دهید.

با همکاری فالوورهای ستارگان رسانه های اجتماعی می توانید رتبه سایت خود را ارتقا دهید.اما باید از اینفلوئنسری که در زمینه کسب و کار شما است بهره بگیرید.قبل از اینکه با اینفلوئنسرهمکاری خود را آغاز کنید از صحت کار آن مطمئن شوید.

کلام آخر

برای اینکه برای وب سایت خود ترافیک ایجاد کنید باید فراتر از بهینه سازی داخلی سایت اقداماتی را انجام دهید. برای افزایش رتبه سایت روی یک استراتژی موثر سئو خارجی تمرکز کنید. بخش بزرگی از سئو خارجی شرکت در شبکه های اجتماعی است که اگر هوشمندانه اجرایی شود تاثیر بسیاری بر بهبود رتبه سایت شما خواهد داشت. امید بر آن است که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها