0 ترند برتر سئو برای افزایش ترافیک و بهبود جایگاه ، ترندهای سئو برای فروش بیشتر از سایت | شرکت طراحی سایت و سئو سورنا

بدون دیدگاه

10 ترند برتر سئو : سئو SEO یا بهینه سازی موتورهای جستجو بخش بسیار مهمی در بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ است.سئو جهت بهبود جایگاه وب سایت شما در نتایج جستجو نقش کلیدی داشته و تمرکز اصلی آن روی بهبود رتبه سایت شما است.هرچه سایت شما در گوگل جایگاه بالاتری کسب کند بازدیدکنندگان آن را بیشتر و بهتر می بینند.طی سال های اخیر در زمینه سئو ترندهای زیادی وجود داشته است که طی گذر زمان با تغییراتی نیز مواجه شده اند.در ادامه قصد داریم نگاهی به ترندهای سئو سایت بیاندازیم تا بفهمیم که در سال 2022 چه استراتژی هایی نقش مهمی را ایفا می کنند.

1)جستجوی Presszero

امروزه به خصوص بعد از شیوع کرونا مشاغل محلی به بازاریابی دیجیتال روی آورده اند و با استفاده ی کسب و کارهای محلی از روش های دیجیتال مارکتینگ، سئوی محلی و ثبت مشاغل در سرویس Google My Business اهمیت زیادی پیدا کرده است.یکی از عواملی که نقش بسیار مهمی در ترندهای سئو ایفا می کند بهینه سازی جستجوی محلی گوگل است. به توسعه ی موتور جستجوی محلی اهمیت زیادی بدهید چرا که نتایج جستجوی برتر در آن برای افراد موثر و سودمند است.امروزه به دلیل افزایش انجام جستجوهای صفرکلیک باید یک پروفایل بک لینک مطمئن بسازید و یک حساب Google My Business هم برای خود ایجاد کنید.

2)عملکرد موتور جستجوی موبایل،موثرترین ترند سئو

یکی از موثرترین ترندها در سال 2022 عملکرد موتور جستجوی موبایل است چرا که کاربران اکثر جستجوهای خود را در دستگاه موبایل انجام می دهند.بنابراین بهره گیری از موتورهای جستجوی موبایل امری بسیار مهم است.بهترین کاری که در این زمینه می توانید انجام دهید قرار دادن کاربر در اولویت اول است .کلید جلب رضایت کاربران سادگی در طراحی است و اینکه محتواها و المان های سایت خود را به صورت اختصاصی برای کاربران موبایلی طراحی کنید.گوگل دیگر به نسخه دسکتاپ سایت شما توجه زیادی نداشته و در واقع نسخه موبایلی سایت شما جایگاه سایت شما را معین می کند.پس از امسال برای بهبود تجربه کاربری تمرکز خود را روی نسخه موبایلی بگذارید.

10 ترند برتر سئو

3)محتوای هدف

بزرگترین روش سئو در طول سال های اخیر داشتن محتوای متمرکز برای اهداف سطح اول است و برای رسیدن به سطوح بالاتر و بهتر می بایست از این متد پیروی کنید.سایت هایی که از استراتژی کلاه سیاه استفاده می کنند به مرور زمان جایگاه خود را از دست می دهند.برای پی بردن به موضوعات محبوب میان مردم در رابطه با کلمات کلیدی تحقیق کنید.محتوای رقبا را بررسی و ارزیابی کرده و محتوای بهتر خلق کنید.

4)جستجوی صوتی

جستجوی صوتی یکی از ترند های سئو است که باعث تغییر نحوه تعامل جهان با موتورهای جستجو می شود.در طی روز مکالماتی انجام می شود و این رقابت روز به روز در دنیای هوش مصنوعی در حال افزایش است.با استفاده از جستجوی صوتی می توانیم پاسخ سوالات کاربران را سریعا بیابیم که این مساله یقینا" باعث تغییر محدوده ی سئو خواهد شد.

5)محتوای ویدیویی

یوتیوب به طور دائم در سئو در حال نفوذ است و استراتژی که در پیش می گیرید باید شامل کامپوننت ویدیویی هم باشد که نشانگر کلمات کلیدی هدف هستند.استفاده از نسخه ویدیویی از کلمه کلیدی هدف و قرار دادن آن در صفحه فرود یک ایده مهم است که باید به آن توجه داشته باشید.

6)محتوای پایه ای مصرف کننده

محتواهای متمرکز محتواهایی هستند که مشکلات خاصی را برطرف کرده و با تمرکز روی جستجوگران و مصرف کنندگان پاسخگوی نیازهای زیادی هستند.به جای دور زدن در موتورهای جستجو روی کاربران خود تمرکز کنید این کار باعث افزایش عملکرد و پیشرفت وب سایت شما خواهد شد.

7)المان های کلیدی شبکه

در سال های آینده بهینه سازی موتور جستجو مورد توجه زیادی قرار میگیرد تا جایی که Core Web Vitals یک قابلیت معمولی به حساب می آید .بنابراین باید سایت خود را ارتقا دهید تا تجربه کاربری بهتری داشته باشید هرچه قدر تلاش وب سایت شما در جهت رفع کردن نیازهای کاربر باشد باعث بهبود عملکرد سئو می شود.در سال 2022 گوگل 3 معیار جدید را تحت عنوان Core Web Vitals منتشر کرد.قابلیت های تعاملی،پایداری سایت و سرعت بارگذاری صفحات هر سه بر یک موضوع  یعنی افزایش سرعت سایت شما متمرکز بودند . برای سنجش این معیارها می توانید از GTmetrix،Google insight وlighthouse استفاده کنید.

8)الگوریتم Smith

یکی از الگوریتم های جدید گوگل الگوریتم Smith است که مبتنی بر Bert بوده و در واقع نسخه پیشرفته آن است و یک مدل قدرتمند تر جهت درک معنا و مفهوم کوئری و پاراگراف ها است و به گوگل کمک می کند تا درک بهتری از اهداف صفحات طولانی داشته باشد.با استفاده از این روش می توانید چند عنوان در یک صفحه قرار داده و دیگر نیازی نیست یک صفحه فرود جداگانه برای هر عنوان ایجاد کنید.گوگل به طور دقیق اعلام نمی کند که از کدام الگوریتم استفاده می کند و نمی توان گفت که اکنون از الگوریتم Smith استفاده می کند یا خیر.اما به دلیل قدرت بالای این الگوریتم احتمال آن می رود که گوگل به تدریج آن را پیاده سازی کند و ما بتوانیم نتایج آن را در سایت های خود ببینیم.

10 ترند برتر سئو

9)Offset در ساختار یکپارچه

در صورتی که در حیطه تبلیغات،بازاریابی یا رسانه های اجتماعی فعالیت دارید پس کارتان با سئو بسیار مرتبط است.یکی از بزرگترین تغییراتی که امسال رخ داده CLS است.هنگامی که کاربران با این موقعیت مواجه می شوند که محتوای سایت ناگهانی تغییر می کند که این موضوع می تواند کاربران را در یافتن مطالب مورد نظرشان با مشکل مواجه کند.طبق اعلام گوگل این قابلیت در ماه می معرفی و منتشر می شود.

10)  بهینه‌سازی برای E.A.T

EAT یکی دیگر از ترندهای سئو در سال 2021 است .بر اساس این الگوریتم یک وب سایت باید خودش را از 3 جنبه تخصص،مسولیت پذیری و قابلیت اعتماد به گوگل ثابت کند.اگر وب سایت از مطالب کپی در محتوای خود استفاده کند مرتکب تخلف شده است.این الگوریتم تخصص نویسنده و قابل اعتماد بودن محتوا را می سنجد.بنابراین یک محتوای عالی بدون سرقت ادبی،کپی برداری و قابل اعتماد است.

سخن پایانی

همانطور که گفته شد به مرور زمان سئو دشوارتر می شود و شما باید فاکتورهایی مثل سئوی ویدیویی و کنترل صوتی را در نظر داشته باشید.با تغییر دائمی معیارهای سئو SEO باید سعی کنید با پیروی از این استراتژی ها بالاترین رتبه را در جدول رتبه بندی داشته باشید که در این راستا و برای دستیابی به استراتژی های بهتر باید از ابزارهای مناسب سئو کمک بگیرید.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها