3 سایت برای دانلود عکس‌ رایگان با کیفیت full hd | شرکت طراحی سایت و سئو سورنا

بدون دیدگاه

معرفی چند سایت دانلود عکس رایگان در طراحی و گرافیک، که بخش اصلی کسب و کار اینترنتی شما است به شما کمک می‎کند. تمام افرادی که در زمینه تولید محتوا کار می‎کنند همگی به این مسئله آگاه هستند که یکی از سخت ترین کارها در زمینه وبلاگ نویسی و تولید محتوی به خصوص کپی رایتینگ، بخش یافتن تصاویر مرتبط و جذاب برای متن است. در این مقاله شما با 20 سایت دانلود عکس رایگان ولی با کیفیت آشنا می‎شوید.
گوگل یک موتور جستجوی بزرگ و قدرتمند است، اما برای یافتن تصاویر باکیفیت گزینه مناسبی نیست. چرا که عکس هایی را در نتایج سرچ به شما نشان می‎دهد که هم دارای کپی رایت بوده و هم کیفیت آنها پایین است، همچنین تعداد عکس ها کم است و معمولا تگ سایت مربوطه روی آنها وجود دارد. در واقع گوگل بدترین گزینه جهت یافتن و دانلود عکس های مورد نظر شما است.

اهمیت تصاویر در تولید محتوا

همه‌ی ما می‌دانیم که وجود تصاویر در کنار متن می‌تواند موجب افزایش خوانایی و جذابیت موضوع شود. از این رو لازم است در کنار نوشتن محتوا، از عکس‌های جالب و جذاب استفاده کنیم. شاید شما فرصت و یا امکانات لازم برای گرفتن عکس‌های حرفه‌ای را نداشته باشید تا بتوانید سایت و یا وبلاگ خود را با آنها زیباتر و جذاب‌تر کنید، از این رو لازم است از عکس‌های آماده در سایر وب‌سایت‌های تخصصی استفاده کنید.

اما همیشه پیدا کردن عکس‌های با کیفیت و مرتبط با موضوع ساده نیست. گاهی پیدا کردن عکس‌ها بسیار زمان‌بر است و ساعت‌ها از وقت شما را تلف خواهد کرد. شما می‌توانید با استفاده از سایت دانلود عکس‌های رایگان که در ادامه متن معرفی می‌کنیم، بهترین و باکیفیت‌ترین عکس‌ها را متناسب با موضوع خود به صورت رایگان دانلود کنید.

1: سایت دانلود عکس رایگان Unsplash.com

یکی شبکه اجتماعی برای طراحان سایت unsplash است که توسط آن عکس های خود را برای همگان به اشتراک می‎گذارند. سایت unsplash یکی از سایت های بزرگ و ارائه دهنده عکس های باکیفیت و استوک به صورت رایگان است. 
تصاویر این سایت حدودا هر ۱۰ روز یکبار به روز میشوند .در این سایت برای دانلود تصاویر به ثبت نام نیازی ندارید اما اگر بخواهید عکس ها را در ایمیلتان دریافت کنید باید درسایت ثبت نام کنید. دانلود تصاویر برای پس زمینه گوشی و لپ تاپ یکی دیگر از کاربردهای این سایت است. در این سایت عکس های با سایزهای مختلف ارائه می‎شوند.

2:  سایت دانلود عکس رایگان freepik.com

سایت freepik.com بهترین سایت دانلود عکس رایگان استوک و وکتور با کیفیت بالا است. در این سایت تصاویر وکتور، عکس های استوک، آیکون و psd در رابطه با موضوعات مختلف بسیار زیاد پیدا می‎شود. عکس هایی که در این سایت ارائه می‎شود رایگان هستند و کپی رایت ندارند و بیشتر برای پروژه های تجاری و شخصی استفاده می‎شوند. با خرید اکانت پریمیوم ماهانه می‎توانید به بیش از 3 میلیون تصاویر حرفه ای و پریمیوم دسترسی داشته باشید.
کار با این سایت بسیار آسان و راحت است و برای دانلود رایگان عکس به ثبت نام نیاز ندارید.  برای دسترسی به موکاپ ها، تصاویر استوک و وکتورهای لایه باز باید کلمه مرتبط با موضوع عکس را سرچ کنید. بهتر است برای پیدا کردن تصاویر بیشتر جست و جوی خود را به صورت تک کلمه ای انجام دهید. با کلیک روی دکمه Free Download عکس را با کیفیت اصلی دانلود کنید.

3: سایت دانلود عکس رایگان Negative Space

سایت دانلود عکس‌های رایگان Negative Space (نگتیو اسپیس) مجموعه‌ای از عکس‌های زیبا و باکیفت را در موضوعات مختلفی همچون ورزش، معماری، غذا، دنیای دیجیتال، فشن و ... را در اختیار شما قرار می‌دهد. این سایت هر هفته عکس‌های جدیدی را منتشر می‌کند که شما می‌توانید به صورت رایگان آنها را دانلود کنید. شما می‌توانید با جستجو در سایت و اعمال فیلترهای مختلف، به سادگی تصاویر مورد نظر خود را پیدا کنید. می‌توان گفت که عکس‌های این سایت از نظر کیفیت از اکثر سایت‌های دانلود عکس بهتر است، از این رو هرگاه دنبال عکس باکیفیت در هر موضوعی هستید، حتما به این سایت سر بزنید.

4: سایت دانلود عکس رایگان Pixabay

سایت pixabay در یافتن تصاویر استوک فوق العاده به شما کمک می‎کند. این سایت یک سایت دانلود عکس رایگان با کیفیت بالا است و در دانلود تصاویر هیچ محدودیتی ندارد. عکس های این سایت بی نظیرتوسط کاربران بارگذاری می‎شود. نداشتن حق کپی رایت یکی ازمزیت های این سایت است که باعث می‎شود بتوانید به راحتی از عکس های آن در طراحی های خود استفاده کنید. اپلیکیشن این سایت کاربردی برای اندروید و ios نیز طراحی و ارائه شده است. پشتیبانی از ویدیو علاوه بر عکس، ازامکانات مهم دیگر این سایت است.

5:سایت دانلود عکس رایگان Dribble

سایت دریبل (Dribble) یکی از سایت‌هایی است که بیش از 6 میلیون وکتور در موضوعات مختلف را شامل می‌شود. از وکتورها بیشتر می‌توانید برای طراحی‌های فانتزی استفاده کنید، اما برخی مواقع نیز می‌توانید با توجه به سبک وب‌سایتتان از تصاویر وکتور نیز بهره ببرید. علاوه بر وکتورهای زیبا و دلنشین، در این سایت شما می‌توانید به تصاویر متحرک (GIF) نیز دسترسی داشته باشید. 
البته لازم به ذکر است که استفاده از عکس‌های این وب‌سایت دارای حق کپی رایت هستند و لازم است حتما منبع آنها ذکر شود. شما می‌توانید در این سایت عضو شوید و بر روی عکس‌ها کامنت بگذارید و همچنین آنها را لایک کنید. البته شما نیز می‌توانید عکس‌های خود را به اشتراک بگذارید.

 6:سایت دانلود عکس رایگان Gratisography

عکس‌های سایت دانلود عکس‌ رایگان Gratisography توسط هنرمند خلاق نیویورکی به نام آقای رایان مک‌گایِر (Ryan McGuire) گرفته شده‌اند. عکس‌های این سایت خلاقانه‌تر از سایر وب‌سایت‌ها است و تصاویر عجیب و جذاب این وب‌سایت قطعاً

نظر شما را به خود جذب می‌کند. تصاویر موجود در این سایت با کیفیت بالایی ارائه شده و شما می‌توانید به صورت رایگان و بدون نیاز به عضویت آنها را دانلود کنید. شما می‌توانید تصاویر خود را نیز به اشتراک بگذارید، البته ناگفته نماند که تصاویر شما طبق قوانین و ضوابط خاصی انتشار داده خواهند شد.

7: سایت دانلود عکس رایگان ISO Republic

یکی دیگر از سایت‌های ارائه دهنده عکس‌های باکیفیت و جذاب، ISO Republic  است. این سایت دانلود عکس‌ رایگان تنوع زیادی از انواع مختلف عکس‌ها را ارائه داده است تا طراحان، توسعه‌دهندگان، وبلاگ‌نویسان، بازاریابان، کپی‌رایترها و همچنین تیم‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند و یا کسانی که تولید محتوا می‌کنند بتوانند از تصاویر زیبای این سایت استفاده کنند. رایگان بودن تمامی عکس‌های زیبا و جذاب این وب‌سایت کمی دور از انتظار است. اما شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، به صورت رایگان عکس‌های این سایت را دانلود کنید و از آنها استفاده کنید.

8: سایت دانلود عکس رایگان flickr.com

یکی از بهترین و قدیمی ترین سایت های اشتراک عکس در سراسر جهان سایت flickr است. صاحب امتیاز سایت flicker شرکت یاهو است. با استفاده از این سایت قادر هستید به عکس هایی با کیفت بالا دست پیدا کنید. امکان به اشتراک گذاری عکس های خودتان نیز در این سایت فراهم شده است. این سایت با تصاویر فوق العاده خود به طور رایگان، برای تمام کسب و کارها قابل استفاده است. جهت استفاده از امکانات این سایت، نیاز است که عضو سایت شوید. اگر اکانت یاهو داشته باشید از طریق ان می‎توانید در flicker هم لاگین کنید.

9: سایت دانلود عکس رایگان pexels.com

یکی از بزرگترین دایرکتوری های تصاویر رایگان، سایت pexel.com است. این سایت ازسایت های دیگر تصاویر را جمع آوری کرده و توسط آن یک مجموعه متنوع با تعداد زیاد عکس را در یک جا کنارهم دارید. بنابراین اگر برای جستجوی تصاویر زمان زیادی ندارید این سایت می‎تواند به شما کمک کند. پس از وارد شدن به این سایت عبارت “بهترین عکس های استوک رایگان ایجاد شده توسط طراحان با استعداد” را مشاهده می‎کنید که نشان دهنده آن است که تصاویر این سایت به وسیله طراحان حرفه ای از سراسر جهان به اشتراک گذاشته شده است. عکس های این سایت برای افرادی که به دنبال عکس خاص برای پروفایل و اینستاگرامشان هستند نیز مناسب است.
در این سایت عکس های استوک وجود دارد که برای ساختن عکس نوشته های انگیزشی مناسب است. دانلود تصاویر در سایز دلخواه، یکی از مزایای این سایت دانلود عکس رایگان است.

10:  سایت دانلود عکس رایگان picjumbo.com

سایت picjumbo.com یک سایت دانلود عکس رایگان دیگر است که یکی از بهترین ها است و برای یافتن و دانلود عکس های استوک باکیفیت می باشد و یکی از بهترین کلکسیون ها در دنیای وب است. عمده درآمد این سایت از طریق تبلیغات است. در این سایت بی نظیر شما تعداد زیادی تصاویر زیبا و جذاب در رابطه با هر موضوعی پیدا می‎کنید و لازم به ذکر است که برای استفاده از این عکس ها در سایت خودتان به گرفتن مجوز نیاز ندارید.
با استفاده از این سایت می‎توانید تصاویر باکیفیت را درباره موضوعات موردنظرتان بیابید و سپس به صورت رایگان آنها را دانلود کنید. تنها ایراد این سایت نسبت به سایت های دانلود رایگان عکس دیگر، این است که تصاویر آپلود شده در آن کم است. لازم است بدانید برای دانلود عکس در سایز اصلی با کیفیت اورجینال باید روی دکمه سبز رنگ Download Free Photo در پایین تصویر کلیک کنید.

11:سایت دانلود عکس رایگان Stocksnap

از دیگر سایت‌های دانلود عکس رایگان و باکیفیت، می‌توان به Stocksnap اشاره کرد. تنوع زیاد و جذابیت بالایی تصاویر این سایت شما را ساعت‌ها غرق خود خواهد کرد. اگر شما دنبال عکس‌های خاص و منحصر به فرد برای تولید محتوا و یا تبلیغات هستید، حتما به این سایت سر بزنید. از خوبی‌های این سایت می‌توان به وجود محبوب‌ترین و پربازدیدترین دسته‌های تصاویر اشاره کرد. جستجو در این سایت برای پیدا کردن تصاویر مورد نیازتان بسیار ساده است. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، عکس‌ها را با سایز دلخواه‌تان دانلود کنید. 

12:سایت دانلود عکس رایگان Burst

در سایت دانلود عکس رایگان Burst طراحان، توسعه‌دهندگان، کارآفرینان و بلاگرها می‌توانند به گسترده‌ای از انواع عکس‌های باکیفیت و عالی دسترسی داشته باشند. عکس‌های موجود در این سایت برای کسب و کارهای اینترنتی گزینه‌ای ایده‌آل است. شما می‌توانید به سادگی به پکیج عکس‌های مرتبط با کسب و کارتان دسترسی داشته باشید. عکس‌های موجود در این سایت را می‌توانید در وب‌سایت، اینستاگرام و یا وبلاگ خود بارگزاری کنید. دسته‌بندی‌های مختلف این وب‌سایت، پیدا کردن تصاویر را برای شما بسیار ساده کرده است. شما در هنگام دانلود تصاویر از این وب‌سایت می‌توانید با توجه به نیاز خود، رزولوشن بالا و یا پایین را انتخاب کنید.

13:سایت دانلود عکس رایگان LibreShot

سایت LibreShot شامل عکس‌های بی‌نظیر و زیبای مارتین ورِل (Martin Vorel) است که بسیار خلاقانه و جالب هستند. با توجه به اینکه این هنرمند دید منحصربفردی نسبت به جهان دارد، نمونه آثارش در کمتر سایتی دیده شده است. این هنرمند نسخه باکیفیت و رایگان این عکس‌ها را در اختیار تمامی کاربران قرار داده تا بتوانند با توجه به نیاز خود از آنها بهره ببرند. این هنرمند عکس‌هایی در موضوعات مختلف همچون معماری، غذا، طبیعت و ... را در سایت دانلود عکس‌ رایگان LibreShot ارائه داده است.

14:سایت دانلود عکس رایگان Life of Pix

سایت Life of Pix یک آلبوم از عکس‌های باکیفیت و وضوح بالا است که توسط آژانس بازاریابی کانادایی و عکاسانش ایجاد شده است و عکاسان زیادی در آن فعالیت می‌کنند. این سایت دانلود عکس‌رایگان به صورت هفتگی عکس‌های جدید را انتشار می‌دهد. عکس‌های موجود در این سایت به صورت کاملاً رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. اگر عکس‌های بی‌نظیر و زیبا را برای تولید محتوای خود نیاز دارید، حتما به این سایت سر بزنید. شما می‌توانید به گستره‌ای از عکس‌های خارق‌العاده و با کیفیت دسترسی داشته باشید. علاوه بر عکس، ویدیو و کلیپ هم در این سایت ارائه شده است.

15:سایت دانلود عکس رایگان pictography

یکی دیگر از سایت‌هایی که می‌توانید عکس‌های با کیفیت را در آن پیدا کنید، pictography  است. این سایت دانلود عکس رایگان سعی کرده است عکس‌هایی در دسته بندی‌های مختلفی را ارائه دهد تا شما بتوانید با توجه به نیاز خود، عکس‌های مورد نظر را دانلود کنید. این سایت هم عکس‌ها را با کیفیت بالا و البته رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

16: سایت دانلود عکس رایگان Flaticon

در سایت flaticon بیشتر از یک میلیون و هفتصد آیکون در پکیج های هزارتایی ارائه می‎شود که می‎توانید به صورت رایگان آنها را دانلود کنید. اگر در جستجوی آیکون های لایه باز و زیبا هستید به این سایت مراجعه کنید. امکان دانلود عکس ها به صورت پک و تکی وجود دارد و مشخص کردن سایز و فرمت آیکون نیز امکانپذیر است.

17:سایت دانلود عکس رایگان Reshot

Reshot هم مانند سایر سایت دانلود عکس رایگان که معرفی کردیم، منبع خوبی برای دانلود عکس‌های باکیفیت است. تصاویر این سایت کاملا رایگان ارائه شده‌اند و شما می‌توانید بدون ذکر منبع، از عکس‌های خوب این وب‌سایت استفاده کنید. استفاده از این سایت بسیار آسان است و شما می‌توانید بدون نیاز به عضویت، تصاویر مورد نظر خود را دانلود کنید.

18:سایت دانلود عکس رایگان Jay Mantri

هنرمند معروف " مانتری" گالری عکس‌های ارزشمندش را در سایت Jay Mantri جمع‌آوری و در اختیار عموم قرار داده است. مجموعه آثار این هنرمند بسیار حرفه‌ای و باکیفیت هستند. این هنرمند بیشتر بر روی عکاسی از طبیعت کار کرده است، از این رو اگر در تولید محتوای خود به تصاویر مناظر طبیعت نیاز دارید، به این سایت سر بزنید.

19:سایت دانلود عکس رایگان Freestocks

اگر در زمینه موضوعاتی همچون حیوانات، معماری، مد و لباس، طبیعت گردی، تکنولوژی و مواد غذایی دنبال عکس‌های رایگان و باکیفیت هستید، به سایت دانلود عکس رایگان Freestocks سر بزنید. شما می‌توانید برای پیدا کردن عکس‌های مد نظر خود از جستجو توسط هشتگ‌ها استفاده کنید. 

20:سایت دانلود عکس رایگان Freeimages

Freeimages یکی از سایت‌های قدیمی ارائه دهنده عکس‌های با کیفیت است که تصاویر این سایت هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی در اختیار شما می‌گیرند. تصاویر این سایت دانلود عکس‌های رایگان به صورت هفتگی آپدیت می‌شوند و شما می‌توانید تصاویر جدید را دانلود کنید. عضویت در این سایت موجب می‌شود تا شما بتوانید ساده‌تر از سایت استفاده کنید و با طراحان نیز تعامل کنید. با استفاده از تگ‌ها، شما می‌توانید تصاویر مورد نظر خود را به سادگی پیدا کنید.

21- سایت دانلود عکس رایگان Picsearch.com 

سایت Picsearch.com یک موتور جستجوی فوق العاده برای تصاویر است، به ویژه برای کاربرانی که نمی‎دانند دقیقا می‎خواهند چه چیزی را جستجو کنند.

 

22- سایت دانلود عکس رایگان stochanap

سایت StockSnap.io یک وب سایت کاربردی و مطرح برای دانلود تصاویر استوک است. دسترسی به تمامی دسته بندی ها و عکس های جدید به راحتی امکان پذیر است و کار با این سایت بسیار آسان است. این سایت از لحاظ رتبه الکسا و ترافیک دریافتی پایین بوده و با رقبای خود فاصله زیادی دارد. اما به دلیل اینکه عکس های با کیفیت و رایگان منتشر می‎کند برای استفاده یک گزینه مناسب است و کاربران می‎توانند بدون نیاز به ثبت نام، عکس دلخواه خود را دانلود کنند و تعداد لایک ها، بازدیدها و دانلودها را نیز مشاهده کنند.

 

23- سایت دانلود عکس رایگان Creative Commons Search

در این سایت امکان دانلود مستقیم تصاویر وجود ندارد. اما به شما این امکان را می‎دهد که از میان بهترین سایت ها، تصاویر را به صورت اختصاصی جست و جو کنید. برای جستجو باید عبارت یا کوئری مورد نظرتان را در کادر جستجو وارد کنید تا به سایت دلخواهتان وارد شوید. این سایت یک ابزار اینترنتی بسیار کارآمد است که توسط آن می‎توانید از عکس های موجود در آن استفاده کرده و یا عکس های خود را در آن به اشتراک بگذارید. حتی توسط این سایت می‎توانید عکس ها را ویرایش کنید.
 

جمع بندی و سخن آخر

آشنایی با چند سایت دانلود عکس رایگان در کنار موتورهای جستجو مثل گوگل، می‎تواند پیدا کردن تصاویر با کیفیت را برای شما آسان تر کند. سایت هایی که در این مقاله معرفی شده اند از بهترین های دانلود مستقیم عکس می باشند و شما با بهره گیری ازآنها می‎توانید تصاویر مورد نظرتان را با بهترین کیفیت بیابید.

 

بیشتر بخوانید


لیست سایت های درج آگهی

آدرس سایت شهرداری های سراسر کشور

سایت دانلود عکس و فیلم و وکتور vecteezy

Baidu.com پنجمین وب سایت پرترافیک جهان

سایت FactSlides بهترین سایت معلومات عمومی

معرفی سایت بیهنس
 

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها