بدون دیدگاه

طراحی سایت شرکتی صادرات و واردات : یک وب سایت با طراحی خوب یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال است که کارآفرینان می توانند از آن استفاده کنند. در میان دلایل بی شماری که چرا کسب و کارهای کوچک به یک وب سایت نیاز دارند، یک وب سایت خوب برای افزایش حضور و اعتبار آنلاین شما ضروری است. یکی از دغدغه‌های تجارت و افرادی که در حوزه بازرگانی فعالیت می‌کنند این است که بتوانند پشتیبانی مناسبی برای مشتریان خود انجام دهند. شاید این کار به ‌روش سنتی هزینه‌ بر و غیرکاربردی باشد؛ اما در طراحی سایت بازرگانی و وبسایت تجاری می‌توانید مشتریان را از طریق گفتگوی آنلاین و یا تماس تصویری پشتیبانی کنید و رضایت آن‌ها را نسبت شرکت جلب نمایید. طراحی سایت بازرگانی امکان گذشتن از مرزها را بیشتر از قبل آسان نموده است. در واقع شرکت‌های بازرگانی توسط طراحی سایت بازرگانی کاربردی می‌توانند فراتر از آنچه که می‌خواهند قدم بردارند. شرکت طراحی سایت سورنا با کمک متخصصین با تجربه در زمینه طراحی سایت در مسیر طراحی سایت شرکتی صادرات و واردات در کنار شماست تا یک سایت تجاری عالی داشته باشید.

در این نسل نوآورانه و رو به رشد خلاق، صاحبان مشاغل به مزایای بزرگ طراحی وب سایت برای تجارت پی می برند. اگر در مورد استفاده از طراحی وب سایت برای کسب و کار مطمئن نیستید، بنشینید و هیچ بخشی از این مطلب را نادیده نگیرید، کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

طراحی سایت شرکتی صادرات و واردات

امکانات سایت شرکتی صادرات و واردات

1. معرفی خدمات: در این قسمت خدمات ارائه شده توسط شرکت شما ذکر خواهد شد.

2. معرفی محصولات: محصولات ارائه شده توسط شما می تواند در بخش محصولات به همراه توضیحات و تصاویر قرار بگیرد.

3. درباره ما: در این قسمت می‌توانید شرکت خود را معرفی کنید.

4. رزومه شرکت: شما می‌توانید به واسطه بخش رزومه، برای خود رزومه کاری آنلاین داشته باشید.

5. تماس با ما: راه های تماس با شما و همچنین فرم تماس مختص به این قسمت است.

6. گالری تصاویر: تصاویر مربوط به نمایشگاه ها، رویدادها و غیره در این بخش قرار می گیرد.

7. نمایشگاه ها: در این بخش فهرست نمایشگاه ها به همراه توضیحات کوتاهی قابل قرار گرفتن است.

8. گواهینامه ها و افتخارات: در این قسمت شما میتوانید گواهینامه ها و افتخارات و لوح های تقدیر خود را قرار دهید.

9. چند زبانه بودن سایت: به معنای قابل دسترس بودن سایت به زبان هایی چون انگلیسی، عربی و غیره است.

10. نمایندگی فروش: در این قسمت شما می‌توانید فرم درخواست نمایندگی به علاوه فهرست نمایندگی های خود را قرار دهید.

11. اخبار سایت و رویدادها: هر رویدادی که در شرکت شما در حال وقوع است در این قسمت قابل گزارش دادن است.

12. مقالات: شما می‌توانید در این قسمت محتواهای ارزشمندی را به جهت استفاده قرار دهید.

13. سفارش آنلاین: توسط این بخش شما میتوانید سفارش و یا درخواست را از مشتریان خود دریافت کنید و فروش خود را بالا ببرید.

14. پشتیبانی آنلاین: به واسطه این امکان شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز پاسخگو کاربران مراجعه کننده باشید.

15. سوالات متداول یا پرسش و پاسخ: در این بخش سوالات تکراری به همراه پاسخ آنها که کاربران زیادی از شما میپرسند را میتوانید قرار دهید.

16. فرم اخذ نمایندگی: در این بخش کسانی که مایل به گرفتن نمایندگی فروش از شما در شهرستانها باشند فرم را تکمیل می کنند و شما می توانید با آنها ارتباط برقرار نمایید.

17. معرفی نمایندگان فروش: در این قسمت لیست نمایندگان فروش شهرها به همراه اطلاعات تماس آنها را میتوانید قرار دهید.

و بسیاری امکانات دیگر….

طراحی سایت شرکتی صادرات و واردات

مراحل راه اندازی وب سایت در سورنا به چه شکل است ؟

1. مشاوره در خصوص انتخاب امکانات مورد نیاز برای وب سایت

2. عقد قرار داد و دریافت پیش پرداخت

3. ثبت دامنه (نام سایت) Domain Registration

4. خرید فضای میزبانی (هاست)

5. دریافت اطلاعات اولیه و نظرات شما در خصوص نوع طراحی

6. انجام مراحل طراحی گرافیکی قالب و ظاهر سایت

7. تائید طرح توسط شما

8. ورود اطلاعات اولیه وب سایت(اطلاعات نمونه)

9. تحویل و آموزش نحوه ی کار با پنل مدیریت سایت

10. دریافت ماباقی مبلغ قرارداد

11. شروع پشتیبانی

هویت بصری به شیوه سورنا

ui و UX بن و پایه طراحی سایت شرکتی هستند. ما در سورنا با تکیه بر تجربه سئو و طراحی بیش از صدها سایت و بهره مندی از تکنولوژی های روز برنامه نویسی ، متفاوت ترین طرح های شرکتی را طراحی و پیاده سازی می کنیم. لازم به ذکر است که در طراحی سایت شرکتی صادرات و واردات ، طراحان بسیاری با مجموعه سورنا همکاری میکنند.

8 دلیل اصلی که چرا کسب و کار شما به یک وب سایت نیاز دارد

در این نسل نوآورانه و رو به رشد خلاق، صاحبان مشاغل به مزایای بزرگ طراحی وب سایت برای تجارت پی می برند. اگر در مورد استفاده از طراحی وب سایت برای کسب و کار مطمئن نیستید، بنشینید و هیچ بخشی از این مقاله را نادیده نگیرید، کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

مزایای طراحی وب سایت تجاری

حتما می دانید که خرید آنلاین جهانی در سال 2023 تقریباً به 5 تریلیون خواهد رسید. با این آمارها، واضح است که تعداد افرادی که محصولاتشان را به صورت آنلاین خرید می کنند، روزانه افزایش می یابد. Statista همچنین حدس زده است که خریداران آنلاین به 291.2 میلیارد در سال 2025 افزایش خواهند یافت. این خبر عالی است، اما نه برای همه صاحبان مشاغل.

طراحی سایت شرکتی صادرات و واردات

آیا طراحی سایت برای شرکت صادرات و واردات قابل اجرا است؟

هدف شما به عنوان صاحب کسب و کار چیست؟ آیا می خواهید تجارت شما جهانی شود؟ آیا فروش بیشتری می خواهید؟ آیا سود بیشتری می خواهید؟ به محض خواندن این بخش به این سوال پاسخ خواهید داد. اگر پاسخ شما به سه سوال بالا خیر است، می توانید تصمیم بگیرید که در این مرحله مطالعه را متوقف کنید.

از سوی دیگر، اگر پاسخ شما به این سه سوال مثبت است، کسب و کار شما به یک وب سایت نیاز دارد. اگر در این دسته قرار می گیرید، هنوز خواندن را متوقف نکنید. خود را به درستی قرار دهید و هر اطلاعاتی را که از این قطعه به دست می آورید هضم کنید.

صرف نظر از کسب و کار شما، حتی اگر یک تجارت آفلاین باشد، مطمئن شوید که حضور آنلاین دارید. در اینجا دلیل آن است. بیش از 97 درصد از کاربران یا مشتریان، محصول، خدمات یا شرکتی را که قصد دارند آنلاین کنند، قبل از خرید آن جستجو می‌کنند. لطفا از این افراد بهره ببرید. آنها مشتریان بالقوه شما هستند. مشتری بعدی شما فقط یک کلیک با شما فاصله دارد اگر بتوانید گامی جسورانه برای داشتن یک وب سایت برای کسب و کار خود بردارید.

مزایای طراحی سایت شرکتی صادرات و واردات

زمانی که تصمیم می‌گیرید یک وب‌سایت برای کسب و کار خود طراحی کنید، لازم است بدانید که چه چیزی برای شما مفید است. مزایای طراحی وب سایت برای کسب و کار بی پایان است و زمانی که شما وب سایت ندارید بسیار بیشتر است. قبل از بررسی مزایای طراحی وب سایت برای تجارت، این سخن از تاجر خردمند، بیل گیتس را بخوانید. "اگر کسب و کار شما در اینترنت نباشد، کسب و کار شما از بین خواهد رفت." این گفته به واقعیت این زمان و عصر تبدیل شده است.

1. اعتماد به برند

از اینکه 65 درصد مردم قبل از اعتماد به آن سازمان، برای جستجوی وب‌سایت یک شرکت آنلاین می‌شوند، شوکه نشوید. زمانی که مشتری بالقوه شما تصمیم می گیرد اعتبار خود را با استفاده از معیار وب سایت بررسی کند، نباید کسب و کار شما ضعیف باشد.

این ریسکی نیست که هر صاحب کسب و کاری باید بپذیرد زیرا شما می توانید وب سایتی مطابق با نیاز، ظرفیت و بودجه شرکت خود داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با سازندگان وب سایت حرفه ای مناسب با نتایج اثبات شده تماس بگیرید.

مردم مایلند در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم فقط با کسانی ارتباط برقرار کنند که می توانند به آنها اعتماد کنند. یکی از مراحل جلب اعتماد مشتریان یا مشتریان بالقوه به شما این است که یک وب سایت برای کسب و کار خود داشته باشید. اگر وب سایت شما عالی باشد، به مشتریان بالقوه کمک می کند تا کالاها یا خدمات شما را بهتر بشناسند و از این طریق به کسب و کار شما اعتبار می بخشند.

2. دسترسی به مخاطبان گسترده تر

از میان تمام مزایای طراحی وب سایت برای تجارت، یکی از بزرگترین آنها دسترسی به مخاطبان گسترده تر است. در این فضای آنلاین، مکان هرگز مانعی نیست. داشتن یک مکان خاص که در آن کسب و کار سنتی خود را اداره می کنید بد نیست. محدود کردن دسترسی شما به یک مکان خاص وحشتناک است. در نتیجه، داشتن یک وب سایت برای شکستن این مانع مکان یابی به نفع کسب و کار شماست.

مزیت این کار این است که هر زمان که از دسترسی ارگانیک خود راضی نیستید، می‌توانید فوراً به سراغ کمپین‌های بازاریابی بروید که باعث می‌شود به مخاطبان بزرگ‌تری خارج از ارتباط خود دسترسی پیدا کنید. مخاطبان بیشتر برای کسب و کار شما شانس شما را برای به دست آوردن مشتریان بیشتر افزایش می دهد و در نتیجه پول بیشتری ایجاد می کند. سود هدف نهایی هر کسب و کار از جمله سازمان های خیریه است.

3. افزایش وفاداری مشتری

یکی از مزایای طراحی سایت صادرات و واردات افزایش وفاداری مشتریان است. وب سایت شما یکی از ابزارهای اصلی تعامل بین برند شما و مشتریان شماست. از این رو، می توانید از وب سایت خود برای وفاداری مشتریان خود به برند خود استفاده کنید. چطور به این میرسی؟

می توانید مشتریان خود را با وب سایت برند خود درگیر کنید. با وب سایت خود، می توانید از مشتریان گواهی دریافت کنید. توصیفات به شما کمک می کند بدانید چه چیزی مشتری شما را راضی می کند، چه چیزی می توانید حفظ کنید، و چه چیزی آنها را دفع می کند، که می توانید روی آنها کار کنید. با توصیفات نمایش داده شده در سایت خود، می توانید مشتریان جدیدی جذب کنید.

یکی دیگر چیزی که باعث وفاداری مشتری می شود محتوای ارزشمند است. انتشار مطالب مفید در وب سایت شما باعث می شود مشتریان برند شما را دوست داشته باشند و در نتیجه مشتری وفادار شما شوند. مشتریان وفادار به مرور سایت شما ادامه می دهند زیرا می توانند به برند شما برای اطلاعات مرتبط و ارزشمند اعتماد کنند.

4. افزایش سود

داشتن یک وب سایت باعث می شود برند، محصولات یا خدمات شما در هر گوشه ای از جهان در دسترس همه باشد. با این کار، مخاطبان بیشتری به محصولات یا خدمات شما دسترسی دارند و مشتریان بیشتری به احتمال زیاد از شما حمایت خواهند کرد. حمایت بیشتر به معنای پول بیشتر است و پول بیشتر منجر به سود بیشتر می شود.

شما می توانید سایت خود را برای دسترسی به مخاطبان وسیع تری بهینه سازی یا تبلیغ کنید. هنگامی که ارزش را ارائه می کنید و وسیله ای برای حمل کالاها و خدمات خود در هر جایی که درخواست می کنید ابداع می کنید، درآمد شما نامحدود است. علاوه بر این، داشتن یک وب سایت باعث صرفه جویی در هزینه های اضافی برای اجاره یک فضا، حفظ منطقه، پرداخت به کارکنان و سایر هزینه ها می شود. اگر کمتر خرج می کنید، پس سود بیشتری به دست می آورید.

5. ارتقاء شرکت

وب سایت شما بازاری است که همیشه در دسترس است تا به هر کسی در مورد کسب و کار شما بگوید. وب سایت شما در هر زمان و هر روز به عنوان بازاریاب شما عمل می کند. مهم نیست که چه زمانی از وب سایت شما بازدید می کند، همیشه به برند شما پاسخ می دهد. به همین دلیل، چشم انداز برند شما باید زیبا و بسیار پاسخگو باشد.

تمام محتویات وب سایت شما باید به گونه ای هماهنگ شده باشد که ارزش پیشنهادی برند شما را همیشه در میان بگذارد. از این رو، لطفاً نویسندگان محتوا را استخدام کنید تا برای برند شما بنویسند. با یک استراتژی بازاریابی محتوای خوب و نویسندگان محتوای عالی، وب سایت شما برای خواندن جالب و مفید خواهد بود و برند شما را نیز به مشتریان بالقوه می فروشد.

6. کسب و کار شما می تواند به طور منصفانه با رقبا رقابت کند.

رقبای شما یک وب سایت دارند. برای اینکه برند شما با آنها رقابت کند، باید آنلاین نیز باشید. شما به یک طراح وب سایت حرفه ای نیاز دارید تا به شما کمک کند تا یک وب سایت عالی بسازید که بتواند از استانداردهای رقبای شما پیشی بگیرد. علاوه بر این، در ایجاد یک وب سایت برای برند خود، مطمئن شوید که یک متخصص را استخدام کرده اید تا این کار را برای شما انجام دهد.

وب سایت شما همچنین می تواند برای متمایز کردن برند شما از رقبای شما مورد استفاده قرار گیرد. احتمالاً با اضافه کردن ویژگی هایی مانند چت زنده، که در آن مشتریان می توانند به سؤالات خود پاسخ سریع دریافت کنند، نرخ تبدیل بالاتری خواهید داشت. همچنین، یک وب سایت بسیار واکنش گرا با نرخ پرش کاهش یافته در موتورهای جستجو رتبه بالایی خواهد داشت. با یک وب سایت عالی، شما در یک مزیت هستید.

7. حرفه ای بودن شما را به تصویر می کشد

تصوری که مخاطبان از کسب و کار با وب سایت دارند این است که چنین برندی یک برند حرفه ای است. نداشتن وب سایت می تواند باعث شود مشتریان بالقوه برند شما را سازماندهی نشده یا غیرحرفه ای بدانند. حقیقت این است که اگر وب سایت نداشته باشید، برخی افراد یا سازمان ها از شما حمایت نمی کنند.

تصویری که مخاطبان شما از برند شما دارند، چیزی است که آنها به برند شما خواهند داد. برای این هدف منحصر به فرد، هر زمان که انتخاب می کنید یک وب سایت داشته باشید، مطمئن شوید که همه چیز در وب سایت، از جمله طراحی، تصاویر، فیلم ها و نوشته ها به صورت حرفه ای نوشته شده است. دلیل آن این است که اولین برداشت بسیار طولانی است.

8. سئو سایت ، برند شما را ارتقا می دهد

داشتن وب سایتی که به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد به برند شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو بیشتر دیده شود و به آن فرصتی می دهد تا در رتبه اول موتورهای جستجو قرار گیرد. بنابراین، وب سایت شما باید بسیار واکنش گرا باشد و کند نباشد.

علاوه بر این، وب سایت شما باید برای هدایت جستجوی ارگانیک به وب سایت شما بهینه شود. با این حال، روند سئو پیچیده است. با این حال، می‌توانید با اطمینان از اینکه هر محتوایی در وب‌سایت شما دارای ارزش، کیفیت بالا و محتوای بهینه‌سازی شده است، شروع کنید.

نکته دیگر این است که باید اطمینان حاصل کنید که هر عنصر و افزونه ای که برای ساخت وب سایت شما استفاده می شود سئو پسند است.

نتیجه

پس از هضم مزایای طراحی سایت شرکتی صادرات و واردات ، باید اقدام به داشتن یکی برای کسب و کار خود کنید . دنیا یک فضای جهانی است و هر کسب و کاری که وب سایت نداشته باشد به خودش ضرر می رساند. هیچ تجارت معروفی وجود ندارد که وب سایت نداشته باشد. وب سایت شما می تواند به شما کمک کند تا مشتریانی را جذب کنید که می خواهند درباره کاری که انجام می دهید بیشتر بدانند.

هیچ کسب و کاری بدون نیاز به وب سایت وجود ندارد. کسب و کار شما شایسته یک وب‌سایت عالی است که از سایر وب‌سایت‌ها متمایز باشد، همین الان با شرکت طراحی سایت سورنا تماس بگیرید!

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها