0 فیلم بازاریابی و فروش که باید ببینید | شرکت طراحی سایت و سئو سورنا

بدون دیدگاه

10 فیلم بازاریابی و فروش که باید ببینید و دیدن این فیلم ها برای افرادیکه دارای کسب و کار هستند، ضروری هستند. تماشای فیلم بازاریابی و فروش می تواند باعث ایجاد انگیزه مضاعف برای افرادی شود که می‎خواهند در کسب و کار خود به پیشرفت و موفقیت شغلی دست پیدا کنند. به طور کلی تماشای فیلم راهی برای تخلیه انرژی و استراحت بعد از یک روز کاری و پرمشغله است. امروزه سرگرمی افرادی که به دنبال رشد شغلی و پیشرفت هستند به سوی موضوعات آموزشی می‎رود. مثل پادکست ها و فیلم ها و سریال ها که می‎توانند برای بسیاری از افراد مانند کارمندان یا مدیران الهام بخش باشد و با تماشای آنها از آنها الهام گرفته و با پیاده سازی آنها در شغل و حرفه خود می‎توانند به موفقیت برسند.

تماشای یک فیلم که با تخصص ما مرتبط باشد می‎تواند موارد جدید را به ما آموزش دهد که با یادگیری آنها احساسی جدید به ما دست خواهد داد. در این نوشته لیستی از 10 فیلم بازاریابی و فروش را برای بازاریابان معرفی کرده ایم. امید است که با مطالعه این مقاله و تماشای فیلم های معرفی شده، برای موفقیت در کسب و کارتان انگیزه بیشتری به وجود بیاید.


1) Steve Jobs

استیو جابز Steve jobs را می‎توان الهام بخش ترین بازاریاب نسل ما به حساب آورد. در این فیلم شخصیت بد استیو جابز دائما نمایش داده می‎شود. این فیلم نشان می‎دهد که دلیل اعصاب ضعیف استیو جابز چیست که می‎تواند باعث شود با کارکنانش رفتاری بی رحمانه داشته باشد و با افراد مورد علاقه اش رفتار سرد داشته باشد و در مدیریت خود با وسواس بسیار عمل کند. شما در این فیلم بازاریابی و فروش می‎بینید که استیو جابز روی دنیا، تکنولوژی و کمپانی اپل چه تاثیری داشته است.

 

2)    The Pursuit of Happyness فیلم سینمایی در جستجوی خوشبختی

با مشاهده فیلم بیوگرافیک کریس گاردنر که یک اینترن بی خانمان و فقیر است شما می‎توانید پستی ها و بلندی های زندگی او، که برای بزرگ کردن پسر 5 ساله خود تلاش میکند را ببینید. دلایلی که وی را به سوی موفقیت پیش می برد پشتکار و جاه طلبی او و عشق او به پسرش است که باعث می‎شود این فیلم بازاریابی و فروش پایان خوشی را داشته باشد. وی یکی از الهام بخش ترین زندگی ها را در طول تاریخ دارد.

3)    How to lose a guy in ۱۰ days فیلم سینمایی " چگونه یک پسر را در 10 روز از دست بدهیم "

چگونه یک پسر را  در 10 روز از دست بدهیم

این فیلم درباره مردی است که برای برنده شدن در یک مسابقه قصد دارد زنی را عاشق خود کند. این مرد در این فیلم ادعا می‎کند که قادر است همه چیز حتی خودش را بفروشد. قسمت جالب توجه فیلم آنجا است که زنی که مرد داستان قصد دارد او را عاشق خود کند، خود قصد انجام پروژه ای را دارد که با نیت قبلی مرد را از خود متنفر کند. این فیلم روش هایی را نشان می‎دهد که با استفاده از آنها می‎توان روی احساسات دیگران با فشردن دکمه های مناسب تاثیر گذاشت. 
 

4) The Ides of March فیلم سینمایی ایده ماه مارس

یکی از فیلم های پرطرفدار در رابطه با کمپین های ریاست جمهوری است که در آمریکا ساخته شده است و در رابطه با مدیر یک کمپین است که غرور و اعتماد به نفس بالای خود را جایگزین کار و اخلاق درست می‎کند.  وقتی در لحظه اوج داستان در رابطه با عمل کردن صحبت می‎شود درس های زیادی می توان از این فیلم بازاریابی و فروش گرفت.

 

5) The Circle فیلم سینمایی دایره

دانلود فیلم سینمایی دایره

این فیلم در مورد یک زن است که با یک شرکت تکنولوژی قدرتمند کار می‎کند و در این شرکت خیلی سریع به سمت های بالا دست پیدا می‎کند و فکر می‎کند که تصمیمات او چقدر می‎تواند روی زندگی بشر تاثیر داشته باشد. این فیلم آینده ی خطرناک شبکه های اجتماعی را به تصویر می کشد و اعضای این شبکه ها را مقصر می‎داند!  مقایسه زندگی این زن در این فیلم با فیس بوک و اپل در زندگی واقعی کار سختی نیست چرا که عملکرد این شرکت ها بر زندگی میلیاردها انسان تاثیر می‎گذارد. سوالی که با مشاهده این فیلم احتمالا از خود خواهید پرسید این است که در"آینده چه اتفاقی می افتد؟"


6)    The Wolf of Wall Street فیلم سینمایی گرگ وال استریت

فیلم سینمایی گرگ وال استریت

فیلم گرگ وال استریت، یک فیلم بازاریابی و فروش مطرح و معروف است که با کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی کاپریو تولید شده است. این فیلم داستان زندگی جوردن بلفورت از زمانی که فقیر بوده تا زمانی که به موفقیت رسیده و دلال سهام شده است را نشان می‎دهد و دلایلی که باعث سقوط او شد مانند فساد، جرم و جنایت را می‎توانید در این فیلم ببینید.

7)    The Founder فیلم سینمایی موسس

فیلم سینمایی موسس

این فیلم داستان یک فروشنده ماشین میلک شیک ساز به نام ری کراک را به تصویر می کشد که 52 ساله است و در حقیقت سازنده مک دونالد می‎باشد. یک فست فود کوچک که تبدیل به بزرگترین فست فود دنیا شد. کراک با ثبات و تعهد خود برای رسیدن به قله رستوران های زنجیره ای، دست به رفتار و اعمال ناپسندی می‎زند. در این فیلم شما مشاهده می‎کنید که مک دونالد با چند حرکت بیزینسی چالش برانگیز به یک امپراطوری تبدیل شده است. با مشاهده این فیلم به این فکر می‎روید که بین انسان خوب بودن و انجام کارهایی که شما را به رویایتان می‎رساند تعادل ایجاد کنید.

8)  Boiler Room فیلم سینمایی اتاق دیگ بخار

فیلم سینمایی اتاق دیگ بخار

 این فیلم داستان یک دانشجوی اخراجی دانشگاه، که می‎خواهد توقعات بالای پدرش را برآورده کند را روایت می‎کند. وی در حومه شهر به عنوان دلال سهام در یک شرکت سرمایه گذاری مشغول به کار می‎شود که وی را به سرعت در مسیر موفقیت قرار می‎دهد. نکته فیلم آنجاست که این شغل آنطور که در ابتدا به نظر می‎رسید قانونی نباشد.

9)    Jerry Maguire  فیلم سینمایی جری مگوایر

فیلم سینمایی جری مگوایر

این فیلم بازاریابی و فروش روایت یک مدیر برنامه ورزشی است که اعتقدات به خصوصی دارد که قصد دارد آنها را به دیگران هم نشان دهد، بنابراین تصمیم می‎گیرد که به عنوان یک مدیر برنامه، فلسفه جدید خود را تست و آزمایش کند.
 

10)    Thank you for Smoking

فیلم سینمایی ممنون که سیگار میکشید

یکی از اعضای پارلمان تنباکو به نام نیک نیلر در متقاعد کردن دیگران استعداد خاصی دارد و در طول فیلم مشاهده می‎کنید که او با هوش خاصی در برنامه های تلویزیونی و کلاس های درسی از صنعت تنباکو حمایت می‎کند. پیام این فیلم بسیار پیچیده تر از نام آن است چرا که بسیاری از مردم با شنیدن نام این فیلم فکر می کنند که این فیلم تبلیغی برای سیگار است. با دیدن این فیلم به این موضوع پی می‎برید که با برخورداری از دانش، چطور می‎توان باورها را در مورد یک محصول طوری تغییر داد که دیگران باور کنند آن محصول برایشان مناسب است.


جمع بندی

در این مطلب10 فیلم بازاریابی و فروش، مناسب برای بازاریابان را نام بردیم. در این فیلم ها نکات آموزنده و جالب توجهی از کسب و کار و بازاریابی وجود دارد که لذت تماشای فیلم را برای شما دوچندان می‎کند. بعد از خواندن مطلب و دیدن این فیلم ها در بخش نظرات در همین صفحه، بنویسید که از این فیلم ها چه نکاتی را آموختید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها