0 ایده سایت فروشگاهی پرفروش ، ایده برای آنلاین شاپ با سرمایه کم ، ایده محصول برای فروش اینترنتی | شرکت طراحی سایت و سئو سورنا

بدون دیدگاه

10 ایده سایت فروشگاهی پرفروش : ایده سایت فروشگاهی می تواند برای الهام گرفتن و راه اندازی کسب و کار آنلاین بسیار موثر باشد. تجارت الکترونیک روز به روز و به سرعت در حال رشد است.به هر نوع کسب و کاری که شامل خرید و فروش کالا یا ارائه خدمات در بستر اینترنت باشد و به مصرف کنندگان اجازه دهد کالا یا خدمات خود را بدون محدودیت زمانی و مکانی به صورت الکترونیکی مبادله کنند تجارت الکترونیک گفته می شود.

اگر یک فروشگاه فیزیکی دارید مطمئن باشید به طراحی فروشگاه اینترنتی نیاز دارید.شما به سایتی نیاز دارید که در بازار جهانی شما را متمایز و برجسته کند. سایت فروشگاهی شما باید نمایانگر شما و کاری که انجام می دهید باشد و از طراحی و عملکردی سطح بالا برخوردار باشد و دارای قابلیت هایی مثل پرداخت آسان،قابل اعتماد و سریع باشد.آیا سایت شما عملکرد ضعیفی دارد؟ یا عالی به نظر نمی رسد؟در ادامه 10 ایده سایت فروشگاهی پرفروش را مورد بررسی قرار می دهیم.

10 ایده سایت فروشگاهی پرفروش

فروش آنلاین کنسول های بازی 

امروزه افراد زیادی به سوی بازی های هیجانی جذب شده و روز به روز به تعداد گیمرها اضافه می شود.کنسول های بازی یکی از راه های سرگرمی به خصوص در شرایط کرونا است.در نتیجه کار کردن روی کنسول های بازی برای راه انداری فروشگاه اینترنتی می تواند یک ایده خیلی خوب باشد و اگر در این زمینه بتوانید به صورت تخصصی تر کار کنید خیلی زود به نتیجه خواهید رسید.به عنوان مثال روی فروش کنسول بازی یک برند خاص کار کنید.

طراحی وب سایت آموزش آنلاین

اگر در یک حوزه خاص تخصص دارید می توانید تجربه های خود را در زمینه یک حرفه خاص با افراد دیگر به اشتراک بگذارید و می توانید با طراحی یک سایت آموزش آنلاین و قراردادن تعدادی ویدیوی آموزشی با موضوع دلخواه خود افراد زیادی را به سوی سایت خود جذب کنید.برای جذب بیشتر مخاطب بهتر است تعدادی از ویدئوها را به صورت رایگان ارائه کنید و ویدیوهایی کامل تر و تخصصصی تر را برای فروش بگذارید.این ایده سایت فروشگاهی می تواند برای کسب درآمد آنلاین بسیار موثر باشد.

راه اندازی پت شاپ آنلاین

پت شاپ آنلاین یک ایده جذاب دیگر است زیرا در شهرهای بزرگ در هر ناحیه از شهر یک پت شاپ پیدا می کنید که بتوانید لوازم مورد نیاز را از آنها بخرید.اما در شهرهای کوچکتر این امکان وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد ممکن است تمام اجناس را نداشته باشند.از طرف دیگر در شهری مثل تهران با ترافیک سنگین مردم ترجیح می دهند اکثر لوازم مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.بنابراین یک ایده سایت فروشگاهی خوب برای راه اندازی فروشگاه آنلاین می تواند پت شاپ آنلاین باشد که در آن تمامی لوازم برای نگهداری از حیوانات دوست داشتنی موجود باشد.

فروشگاه اینترنتی کالاهای استوک و دست دوم

با توجه به اوضاع اقتصادی جامعه و افزایش تورم اکثر افراد برای خرید وسیله آکبند و نو توان مالی ندارند.مثل موبایل و لپ تاپ.برخی از افراد کلا ترجیح می دهند که برای خرید یک محصول پول زیادی را پرداخت نکنند و افراد دیگری به دنبال این هستند کالای دست دوم خود را بفروشند.این مسائل باعث شده که امروزه بازار خرید و فروش کالاهای دست دوم نیز داغ شود.

10 ایده سایت فروشگاهی پرفروش

فروش آنلاین جواهرات

کسب و کارها در زمینه طلا و جواهرات روز به روز در حال ترقی و رشد است و امکان ملحق شدن به این صنعت از راه های متفاوتی فراهم می شود.با استفاده از ایده های خود و جواهرات قدیمی، طراحی های جدید خلق کنید و محصول خود را تولید کنید.فروش آنلاین جواهرات یک ایده سایت فروشگاهی خوب و بی نظیر است که درآمد زایی فوق العاده ای دارد.

ارائه آنلاین طرح های گرافیکی

برای یک طراح گرافیک طراحی تم و لوگو برای نرم افزارها یک راهکار بسیار عالی است و این افراد می توانند ایده های پر از خلاقیت خود را در فروشگاه آنلاین طرح های گرافیکی به فروش بگذارند و اگر از طراحی شما در نرم افزار استفاده شود با هربار خرید مشتری به شما سود تعلق می گیرد.با مهارت در این زمینه و راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی می توانید به خوبی درآمد زایی کنید.

فروش لوازم خانگی دست ساز

پروژه های خانگی که با ایده های طراحی، ساخته و ایجاد می شوند یک ایده سایت فروشگاهی خوب است که می توانید با نمایش و فروش آنها با استقبال مخاطبان مواجه شوید.به طور مثال اگر می توانید یک لیوان سنتی را به یک گلدان بازسازی شده تبدیل کنید می تواند توجه مخاطب را به خوبی جلب کرده و او را تشویق به خرید کند.

فروش اینترنتی فایل و پروژه

یکی از ساده ترین و رایج ترین کسب وکار های اینترنتی فروش آنلاین پروژه های دانشگاهی،فروش فایل و سوالات است. شیوع کرونا و آنلاین شدن کلاس ها باعث شده تا دانشجویان در رشته های مختلف تحصیلی نمونه سوالات و پروژه های آماده را خریداری کنند.فروش پروژه های کامپیوتری،پروژه پاورپوینت،جزوه های درسی و فایل های صوتی یا گذاشتن فایل کتاب های صوتی در یک فروشگاه اینترنتی فایل یک ایده سایت فروشگاهی خوب و پردرآمد در فضای جهانی وب است.

10 ایده سایت فروشگاهی پرفروش

طراحی وب سایت گردشگری

اگر در زمینه راهنمای تور مسافرتی فعالیت می کنید قطعا به یک وب سایت توریستی نیاز دارید که این وب سایت باید دارای قابلیت رزرو،یک تقویم و اطلاعاتی درباره پیشینه صاحب سایت باشد که در زمینه گردشگری فعالیت هایی حرفه ای انجام می دهد.همگام سازی با فید اینستاگرام یک راه جلب مشتری بیش تر است تا نشان دادن بازخورد مشتریان تورها به کاربران امکان پذیر باشد.

طراحی وب سایت فروش حساب کاربری سرویس های مختلف

یک موضوع و ایده سایت فروشگاهی خلاقانه برای ساخت فروشگاه اینترنتی،طراحی سایت برای فروش حساب کاربری سرویس هایی مثل استیم ،اسپاتیفای، پلی استیشن، اپل و سایر سرویس ها می باشد.این روزها افراد زیادی قصد خرید یا تمدید حساب کاربری خود در سرویس های مختلف را دارند و ارائه این خدمات می تواند منجر به کسب درآمدهای بالا شود.

کلام آخر

اگر همیشه به فکر یافتن ایده های خلاقانه و کارآمد برای طراحی فروشگاه اینترنتی خود بوده اید حال می توانید یکی از ایده های مطرح شده در این مقاله را انتخاب کنید و کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنید.شرکت سورنا در کنار طراحی و راه اندازی انواع وب سایت تا پایان مسیر در کنار شما خواهد بود و راهنمایی ها و توصیه های لازم را به شما عزیزان ارائه می کند.

ایده سایت فروشگاهی ، ایده برای طراحی سایت فروشگاهی ، ایده طراحی سایت فروشگاهی ، ایده سایت فروشگاهی اینترنتی ، سایت فروشگاهی ، ایجاد سایت فروشگاهی ، ایده برای آنلاین شاپ ، ایده برای سایت فروشگاهی ، ساخت سایت فروشگاهی ، ایده سایت فروشگاهی پیشرفته ، ایده سایت فروشگاهی پوشاک ، ایده سایت فروشگاهی پولساز ، ایده سایت فروشگاهی پزشکی ، ایده سایت فروشگاهی تجهیزات پزشکی ، ایده سایت فروشگاهی ساده ، ایده سایت فروشگاهی عکاسی ، ایده سایت فروشگاه غذای سالم ، ایده سایت فروشگاه غذایی ، ایده سایت فروشگاهی فارسی ، ایده سایت فروشگاهی کامپیوتر .

برچسب ها

Best selling store site idea 10 best selling store site ideas



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها