بدون دیدگاه

طراحی سایت در رشت ، طراحی سایت داینامیک ، واکنشگرا ، تخصصی و کاربرپسند با تیم طراحی سایت سورنا. در جامعه امروز طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارها ، شرکت ها و موسسات، سازمان ها و حتی اشخاص حقیقی به یک امر حیاتی تبدیل شده است . در زمینه طراحی سایت رشت ، شرکت های زیادی مشغول به فعالیت می باشند اما طراحی یک وب سایت که بتواند تمام نیازهای شما را برآورده ساخته و دارای مدیریتی ساده و آسان به همراه قابلیت اتصال به شبکه های اجتماعی پر طرفدار و اپلیکیشن موبایل متصل به سایت داشته باشد کار هر شرکتی نخواهد بود .

مدیریت و دسترسی آسان به اطلاعات سایت , بروز رسانی آنی و سریع , رسپانسیو بودن سایت ( قابلیت نمایش بر روی موبایل و تبلت ) ، ساخت بی نهایت صفحه و پشتیبانی سریع از جمله مهمترین ویژگی های طراحی سایت است که باید به آن توجه ویژه نمود.

همچنین اطمینان به یک شرکت طراحی سایت معتبر با توجه به نمونه طراحی سایت ها و فروشگاههای اینترنتی انجام شده توسط آن شرکت نیز تشخیص انتخاب مناسب را برای شما آسان تر می کند.

هزینه  طراحی سایت در رشت چقدر است؟

عوامل مختلفی برای برآورد هزینه طراحی سایت موثراست ، از جمله اینکه سایت با استفاده از قالب های آماده طراحی بشود یا طراحی اختصاصی با سلیقه و نیاز شما، نوع وب سایت (شرکتی، فروشگاهی، خدماتی، استارتاپ و..) و عواملی مثل کیفیت طراحی ، امکانات ، پیچیدگی ها و در نهایت زمانی که صرف پیاده سازی میشود.

برای استعلام قیمت میتونید با ما تماس بگیرید یا از فرم مشاوره رایگان استفاده کنید و یا از طریق چت آنلاین سوال بپرسید.

دلیل تفاوت قیمت شرکتهای مختلف طراحی سایت در رشت چیست ؟

اولین مورد، تفاوت استفاده از قالب آماده یا طراحی اختصاصی هست، دوم، کیفیت طراحی گرافیک سایت، کیفیت پیاده سازی ، خلاقیت ، سئو سایت ، تجربه و تخصص، و دلیل سوم و شاید مهمترین دلیل، پشتیبانی خوب و پاسخ گویی و رفع ایرادات و سوالات مشتری در سریعترین زمان است. همه این عوامل روی موفقیت وب سایت و فروش تاثیر مستقیم دارد و بدون داشتن همه اینها در کنار هم ، راه اندازی وب سایت ممکنه هیچ تاثیری در کسب و کار شما نداشته باشد بطور کلی سه روش برای طراحی سایت وجود دارد:

1. برنامه نویسی سایت از ابتدا

2. استفاده از قالب های آماده

3. طراحی اختصاصی قالب سایت برای وردپرس

►برنامه نویسی سایت از ابتدا هزینه زیادی داره و بیشتر مناسب استارتاپ ها و استفاده از آن  برای سایت های شرکتی  توجیحی ندارد.

►قالب های آماده به دلیل ظاهر تکراری، سرعت پایین، سئوی ضعیف، انعطاف پذیری کم، و قابل ارتقا نبودن ، و قابل اعتماد نبودن خیلی توصیه نمیشود.

►بهترین گزینه برای شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی حرفه ای، استفاده از طراحی اختصاصی قالب سایت هست.

چطور یک شرکت طراحی سایت خوب و حرفه ای انتخاب کنیم ؟

وب سایت شما چهره آنلاین و اولین نقطه تعامل بسیاری از مشتریان بالقوه شماست پس خیلی مهم است که شرکت طراحی سایت دارای افراد متخصص و مجرب باشد ، داشتن تجربه بالا ، سلیقه، دقت و هوش در زمینه طراحی سایت حرف اول را برای انتخاب شرکت طراحی سایت می زند ، قبل از هر کاری ابتدا سایت خود شرکت و بعد نمونه کارهای شرکت مورد نظر را بررسی کنید تا بتوانید بهتر تصمیم را بگیرید.

آیا امکان اضافه شدن امکانات جدید به سایت ، بعد از طراحی سایت هست؟

با توجه به اینکه سورنا بصورت اختصاصی طراحی سایت را انجام می دهد امکان توسعه و اضافه کردن قابلیت های جدید در هر زمان وجود دارد. در واقع این کار برای کسب و کارهایی که میخواهند در صنعت خودشان پیشرفت کنند و در بین رقبا متمایز باشند امری ضروری محسوب می شود.

تفاوت طراحی سایت اختصاصی و قالب آماده؟

ساده ترین و کم هزینه ترین راه برای راه اندازی سریع وب سایت استفاده از قالب های آماده است ولی این قالبها معایبی دارند که توضیح در مورد آن ها زمان بر هست ولی اصلی ترین معایب قالب آماده گرافیک تکراری، عدم اعتماد کاربر نسبت به یک سایت آماده، عدم انعطاف پذیری، سئوی ضعیف، عدم گسترش در آینده، و سرعت لود پایین اونهاست.

طراحی سایت اختصاصی در رشت

در صورتی که بخواهید بین رقبا متمایز باشید و به دنبال یک وب سایت منحصربفرد هستید ما طراحی سایت اختصاصی را به شما پیشنهاد میکنیم ، طراحی سایت اختصاصی یعنی طراحی سایت دقیقا بر اساس طرح، سلیقه، رنگ بندی، نیازها و امکاناتی که مدنظر شماست.در طراحی سایت اختصاصی، رنگ بندی و روانشناسی رفتار کاربر بر اساس نوع محصول ، جنسیت و سن کاربر مشخص میشه، و با UI (تجربه کاربری) کاربر طی مسیری مشخص شده به سمتی که مدنظر کارشناسان فروش هست هدایت میشود تا بیشترین تعامل با سایت و در نهایت بیشترین نرخ تبدیل (فروش محصول یا خدمات) اتفاق بیوفتد.

مدت زمان طراحی سایت در رشت

طراحی وب سایت برای پروژه های مختلف در بازه های زمانی متفاوتی انجام میشود و بستگی به امکانات سایت و نیازهای شما دارد. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. 09116367929

طراحی سایت فروشگاهی در رشت

ما در شرکت سورنا ، نیت کرده‌ایم که با بهرهمندی از زبده‌ ترین برنامه‌ نویسان و گرافیست‌ های کشور، تجربه‌ ای متفاوت از خرید اینترنتی را برای هممیهنان ارجمند رقم بزنیم. لذا اگر شما در پی ارائه کالاهای سودمند و با کیفیت، در فضای آنلاین هستید و هدفتان ساده‌ سازی پروسه خرید و رفاه حال مردم است، ما با 10 سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی سایت فروشگاهی و همکاری با برند‌های مطرح کشور، آماده‌ایم تا با طراحی یک سایت فروشگاهی چشم‌ نواز، سریع و کارآمد، در احقاق این هدف ارزشمند شما، سهیم باشیم.

طراحی سایت شرکتی در رشت

رسالت ما در شرکت سورنا، همراهی و پشتیبانی شما، در طول سال‌های بهرهبرداری است. ما قرار است مراقب زیرساخت‌های سایت باشیم تا با کسب اطمینان از اینکه سایت شرکتی شما، همیشه سورس کدی آپدیت، منافذ امنیتی پچ شده، پنل ادمین حرفه ای، آموزش‌های کاربری بروز و کارکردی روان و سریع و بی‌مشکل داشته باشد، دلگرمی شما را چنان جلب کنیم، که بتوانید بر وظیفه اصلی خود، یعنی بهرهبرداری و وبمستری و مدیریت سایت و تولید محتوای مستمر و کسب بازخورد از مخاطبین و افزایش فروش، متمرکز شوید. به عبارت بهتر، با پشتوانه مدد خداوند یاری‌رسان، چنان طراحی سایت شرکتی شما را انجام دهیم، که آب در دل شما تکان نخورد و بتوانیم سیستمی مدرن و بدون باگ و ایمن، تحویل دهیم که دعای خیر شما بدرقه راهمان باشد و لبخند رضایت شما، انرژی حرکت‌مان، اگر خدا بخواهد.

چرا شرکت طراحی سایت سورنا ؟

طراحی های حرفه ای ، منحصربه فرد و خلاقانه ، بهترین شرکت طراحی سایت اختصاصی در رشت
10 سال سابقه در طراحی سایت اختصاصی
سئوی حرفه ای + نمونه کارهای قوی، یکسال پشتیبانی واقعی بعد از تکمیل و تحویل سایت
نزدیک به 100% رضایت مشتریان

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها