بدون دیدگاه

لیست بهترین شتاب دهنده های ایران که میتوانید از طریق وب سایت آنها، ارتباط مستقیم برقرار کنید. این لیست به صورت مداوم در حال بروزرسانی میباشد


دیموند - گروه گسترش نوآوری دیموند

دیموند شتابدهنده ای عمومی است که برنامه‌های ویژه‌ای هم در زمینه‌های سلامت، گردشگری، حمل و نقل، خرده فروشی، فینتک و اینترنت اشیا دارد. فعالیت اصلی دیموند، ارائه خدمات شامل آموزش، فضای کار اشتراکی، منتورشیپ، خدمات زیرساختی و ایجاد فضای رشد تیم های نوپا، در دوره ۹ ماهه شتابدهی و پیش شتابدهی است.
enlightenedوبسایت : https://dmondgroup.com


ستاک - شتابدهنده شریف

شتابدهنده شریف تنها استارتاپ هایی حمایت می کند که بیش از 50 درصد بنیانگذارانش دانشجو یا فارغ التحصیل شریف باشند. ستاک سعی دارد با ایجاد فضای نوآوری و تفکر خلاق در بین دانشجویان و پرورش ایده‌های خلاقانه و کارآفرینانه در دانشگاه و کم کردن ریسک دوره ابتدایی شروع کسب و کار به تجاری سازی ایده‌ها کمک کند.

enlightenedوبسایت شتابدهنده شریف:  https://techpark.sharif.ir/accelerator


تریگ آپ - پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد

تریگ آپ شتابدهنده ای عمومی است که سبک زندگی، آب، فناوری اطلاعات، سلامت، آموزش و فینتک از اولویت‌های آن هستند.

enlightened سایت اصلی  http://trigup.com


نوین تک - راهبرد سامانه های نوپا نوین تک پویا

نوین تک در راستای کاهش نرخ شکست استارتاپ‌ها، تسهیل فضای ایجاد کسب و کار، افزایش سطح آگاهی در زیست بوم کارآفرینی، افزایش دسترسی استارتاپ‌ها به افراد مرتبط و ارائه حمایت‌ها و امکانات لازم برای پیش برد کسب و کارشان فعالیت دارد. نوین‌تک روی استارتاپ‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کند که امکان هم‌افزایی میان آن‌ها و هر کدام از شرکت‌های گروه مالی اقتصاد نوین وجود داشته باشد. بنابراین این استارتاپ‌ها معمولاً در یکی از حوزه‌های فناوری مالی (فینتک، بلاک‌چین، فناوری ثروت، رگولاتوری، پرداخت، بیمه، بورس و…) فعالیت می‌کنند.

enlightened سایت اصلی  http://novin.tech


همتک

همتک در راستای مشارکت در ایجاد و رشد کسب‌وکارهای حوزه هوش مصنوعی و تبدیل آن‌ها به کسب‌وکارهای موفق و پایدار فعال می باشد.

enlightenedسایت اصلی  https://ham-tech.ir/

 


اینومکث

شتابدهنده اینومکث از سال 1395 با رویکرد ترویج مفاهیم اکوسیستم نوآوری و راهکارهای موفقیت تیم‌های استارتاپی فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه پس از برگزاری رویدادهای متنوع در شهرستان‌های مختلف کشور، در سال 1399 با استقرار در دانشکده مکانیک دانشگاه تهران، امکان فراهم‌سازی فضای کار اشتراکی و اختصاصی و ارائه خدمات شتابدهی از قبیل منتورینگ و جذب سرمایه را برای استارتاپ‌ها مهیا نموده است. تیم‌های مستقر در این شتابدهنده شامل حوزه‌های هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء (IOT)، سلامت و نانوپلیمر هستند. این شتابدهنده با استفاده از منتورهای مجرب و مشاوران کسب و کار توانسته است تیم‌های تحت نظارت خود را همراهی کند. اینومکث با بهره‌گیری از فضای دانشی و پر انرژی دانشگاه تهران و با استفاده از این ظرفیت، تواسته برای تیم‌های حاضر در این مجموعه در جذب نیروهای متخصص یاری رساند.

enlightened سایت اصلی  https://www.inomax.ir/


نیروان

شتابدهنده تخصصی انرژی و هوش مصنوعی نیروان با هدف گسترش زیست بوم استارتاپی، کارآفرینی و نوآورینی کشور با سرمایه‌گذاری گروه توسعه بندا و شرکت هیربدان راه اندازی شده است. خدمات نیروان در مراحل ایده‌یابی، تیم‌سازی، شتابدهی و تجاری‌سازی به تیم‌های فعال و علاقه‌مند به این دو حوزه ارائه می‌شود. همچنین نیروان با تدوین برنامه جهت استفاده از ظرفیت‌های موجود در حوزه فعالیت سرمایه‌گذاران خود، اقدام به هدایت استارتاپ‌های مرتبط جهت تکمیل اکوسیستم و محصولات نو مبتنی بر ظرفیت‌ها و نیازهای این سازمان‌ها می‌نماید.

enlightenedسایت اصلی https://nirovan.com/


هاردتک

شتابدهنده تخصصی حوزه سخت افزار
enlightenedسایت اصلی  https://hard-tech.ir


مرکز نوآوری اکسیژن

شتاب‌دهنده اکسیژن به عنوان یک عامل ارتباط ساز بین دانشگاه و بازار با تمرکز بر حمایت از تیم‌های استارت آپی سومین بازوی چرخه نوآوری در دانشگاه علم و صنعت ایران است؛ که در باشگاه نوآوری نیترو مستقر شده است. این مجموعه به شرکتی که در حوزه الکترونیک خدمات ارائه می کند تغییر ماهیت داده است و تحت عنوان شرکت توسعه نوآوری و کارآفرینی اکسیژن فعالیت دارد.

enlightenedفعالیت آن متوقف شده است.


تکنوتجارت

مرکز نوآوری تکنوتجارت سه نقش شتابدهنده، استارتاپ استودیو و سرمایه گذاری خطرپذیر را ایفا می کند. این مرکز بر حوزه های فین تک و تجارت الکترونیک تمرکز دارد.

enlightenedسایت اصلی   https://technotejarat.ir/


فینووا

این مرکز با حمایت از استارتاپ‌ها بستری را ایجاد نمود تا کارآفرینان از فرصت هم‌افزایی، یادگیری و شبکه‌سازی بهره‌مند شوند و با حضور در این فضا شانس بیشتری برای رشد و جذب سرمایه مورد نیاز خود به دست آورند. برگزاری رویدادهای تخصصی آموزش‌محور و حمایت از رویدادهای کارآفرینی از دیگر فعالیت‌های این مرکز در جهت رشد اکوسیستم کارآفرینی به شمار می‌آید.

enlightenedسایت اصلی  https://finnova.ir/


فارابی

شتابدهنده ستارگان فارابی فعالیت خود را در حوزه فناوری‌های مالی (fintech) و بازار سرمایه (wealthtech) آغاز کرد و به طور تخصصی از ایده‌های حوزه فناوری‌های مالی حمایت می‌کند.

enlightenedفعالیت این شتاب دهنده متوقف شده است.


امید - سفیر نوآوران امید

مرکز نوآوری فرهنگی امید، بستری حمایتی برای رشد گروه‌های فرهنگی فعال در زمینه تولید محصولات چندرسانه‌ای و ارائه خدمات مرتبط با آن است.

enlightened سایت اصلی http://innomid.ir/


میدون - حامی کسب و کار

«میدون»، جامع‌ترین سامانه هدایت، آموزش و پشتیبانی کسب و کارها است؛ این سامانه در سال 1394 توسط جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور، با محوریت آموزش کسب و کار، ایجاد حلقه های گمشده در فعالیت های اقتصادی و پشتیبانی از فعالیت های شرکت های کوچک و زودبازده راه اندازی گردید.در میدون، همه اون چیزی که برای موفقیت در کسب و کار خودتون لازم دارید را میتونید به راحتی پیدا کنید.

enlightened سایت اصلی http://meidoun.ir/


آی تک

شتابدهنده دانش بنیان آی‌تِک، به عنوان شتابدهنده تخصصی B2B، B2G و B2B2C متمرکز بر فنآوری‌های Industry 4.0 است که از ابتدای سال 1397 فعالیت خود را در این عرصه آغاز نموده است.

enlightened سایت اصلی  https://itechac.com/


اکسل

آکسل شتابدهنده فعال در اکوسیستم کارآفرینی با هدف ایجاد مراکز شتابدهنده استانی و حمایت از ایده های خلاقانه و کسب و کارهای نوپا راه اندازی شده است.

enlightenedسایت اصلی  http://axell.ir/


فردوسی

شتاب‌دهنده کسب‌وکار فردوسی یک شتاب‌دهنده دانش‌بنیان شرق کشور است. فرآیندهای شتابدهی شتابدهنده فردوسی به گونه‌ای طراحی شده‌ است تا استارتاپ‌هایی که بصورت تیمی عمل کرده و توانسته‌اند محصول اولیه خود را بسازند، به مجموعه‌هایی سرمایه‌پذیر تبدیل شوند تا رشد چشمگیری را تجربه کرده و به جذب سرمایه نائل آیند و کسب‌وکار خود را توسعه دهند.

enlightenedسایت اصلی http://ferdowsiaccelerator.ir


پیشگامان

شرکت تعاونی دانش بنیان شتابدهنده نوآوری پیشگامان به عنوان شتابدهنده استان یزد توسط گروه پیشگامان کویر که به عنوان گروه تعاونی ایران در زمینه فناوری اطلاعات است راه‌اندازی شد.

enlightenedوبسایت  https://shetabdehi.com/


کاتالیزور

حوزه تخصصی و تمرکز اصلی کاتالیزور بر شتابدهی و حمایت از کسب و کارها و استارت آپ های فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین الکترونیک و اینترنت اشیا می باشد. هر چند که در بعضی از دوره های خاص مانند "هموژن" با همکاری متخصصین و سرمایه گذاران سایر حوزه ها مانند فین تک تیم های برخی از فناوری های دیجیتال دیگر را نیز پذیرش و شتابدهی می کند.

enlightenedسایت اصلی http://catalyzor.ir/


هاست ایران - نوآوران شبکه سبز مهرگان

شتابدهنده هاست ایران با تمرکز بر کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات، فعالیت خود را از سال 95 آغاز نموده است. صاحبان ایده و کارآفرینان با استفاده از امکانات و فرصت ایجاد شده می‌توانند طرح‌ها، خدمات و محصولات خود را توسعه داده و تجاری سازی نمایند.

enlightenedسایت اصلی https://accelerator.hostiran.net


تاب تک - توسعه تجارت ایده‌های برتر

شتاب‌دهنده تاب تک با هدف تقویت زیست بوم کارآفرینی، ترویج فرهنگ کارآفرینی پویا و مولد و توسعه تجارت ایده‌های برتر و کسب‌وکارها و با محوریت حوزه ICT از سال 1395 فعالیت خود را آغاز نموده است. این شتاب‌دهنده با ارائه خدماتی نظیر آموزش و مشاوره تخصصی و هم چنین بهره‌گیری از تجربیات مربیان کسب‌وکار و فناوری، طی یک برنامه شتاب‌دهی 6 ماهه، کسب‌وکارهای نوپا را جهت حرکت در مسیر صحیح بهبود، رشد و تجاری‌سازی یاری نموده است.

enlightenedسایت اصلی http://tobtech.ir/accelerator/


سورس

«شتاب‌دهنده سورس» ِ مرکز فناوری و نوآوری سینتکِ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، یک مجموعه تحقیقاتی – مالی است که تاکنون با پشت سر گذاشتن پنج نسل شتاب‌دهی، سرمایه‌گذاری مشخصی بر روی ۳۸ ایده استارتاپی داشته است.

enlightenedسایت اصلی http://srcaccelerator.ir


جهش

شتاب‌دهنده جهش پل ارتباطی سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌هاست که از مرحله پیش از شروع سرمایه تا مرحله بعدی جذب سرمایه، کنار استارتاپ و سرمایه گذار حضور دارد تا بهترین شرایط را برای هر دو طرف فراهم کند.

enlightened سایت اصلی http://jahesh.co/


اندیشه سیمرغ یاس - مرکز نوآوری یاس

مرکز نوآوری یاس به عنوان یک نهاد خصوصی تسهیلگر خلق و راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا با چهار واحد سیمرغ، هما، هدهد و ققنوس در این مسیر حرکت می‌کند.

enlightenedسایت اصلی https://yasidea.ir/


واتک

واتک (Watech) برنامه شتاب‌دهی تخصصی فناوری‌های حوزه آب و مخفف Water Technologies به معنای فناوری‌های آب است. واتک با بهره‌گیری شبکه‌ای از فعالان، خبرگان و متخصصان حوزه آب در سال ۱۳۹۷ تاسیس شده است تا بستری برای پرورش و تجاری‌سازی ایده‌های خلاقانه و نوآورانه حوزه آب باشد. واتک از لحاظ ساختاری، ترکیبی از «مرکز نوآوری» و «شتاب‌دهنده» می‌باشد که به افراد و تیم‌های صاحب ایده و شرکت‌های نوپا کمک می‌کند تا ایده و راهکار خود را برای حل چالش‌های آب کشور توسعه دهند.

enlightenedسایت اصلی http://watech.ir/


هاب - هوشمند اول بهشتی

هاب با تسهیل دسترسی به امکانات مالی، فناوری‌های پایه و پلتفرمی، و ایده‌های نوین تجاری، با محور شتاب‌دهی کسب و کارهای نوپا، به دنبال خلق ارزش در زیست‌بوم اقتصاددیجیتال کشور است.

enlightened سایت اصلی  https://mcihub.ir/


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها