بدون دیدگاه

در انتخاب شرکت طراحی سایت به چه نکاتی باید توجه کنید؟ ویژگی های شرکت طراحی سایت یکی از مسائل مهمی است که هنگام انتخاب یک شرکت، برای طراحی سایت خود، باید به آنها دقت کنید. امروزه طراحی سایت درکسب و کارها و مشاغل مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است. در سرتاسر دنیا هزاران سایت توسط شرکت های طراحی سایت طراحی شده و به مشتریان ارائه می‎شود. سئو وب سایت، یکی دیگر از کارهایی است که شرکت های طراحی سایت در آن نیز فعالیت دارند زیرا در افزایش رتبه سایت بسیار موثر است. به همین دلیل افراد، مراکز یا موسسات به دلایل مختلف به یک سایت نیاز دارند و سعی می‎کنند شرکت هایی را بیابند که برای آنها وب سایت های زیبا و عالی طراحی کنند. باید بگوییم تعداد شرکت های طراحی سایت، کم نیست و تعداد آنها نیز روز به روز در حال افزایش است.

کیفیت یکی از نکات مهم در دنیای طراحی سایت است. اکثر افرادی که با سایت ها کار می‎کنند برای بررسی کیفیت یک سایت، مواردی را در نظر می‎گیرند که در ادامه آنها را معرفی می‎کنیم : 

• زیبایی ظاهری سایت
• کاربری مناسب سایت 
• امنیت سایت 
• پشتیبانی مناسب سایت
• سئو و بهینه سازی سایت
• برنامه نویسی سایت و پایگاه داده های آن

یک شرکت حرفه ای و باتجربه می‎تواند نکات فوق را برای مشتریان خود پیاده سازی کند و به بهترین شکل به آنها ارائه دهد. حال می‎خواهیم بدانیم از میان صدها شرکت طراحی سایت چگونه بهترین را انتخاب کنیم، باید به چه نکاتی توجه کنیم و ویژگی های شرکت طراحی سایت خوب را بررسی کنیم. لذا پیشنهاد می‎کنیم مواردی که در ادامه ذکر می‎شود را در نظر بگیرید و قبل از عقد قراداد طراحی سایت در مورد آنها تحقیق کنید.

در انتخاب شرکت طراحی سایت به چه نکاتی باید توجه کنید؟

1) نمونه کارهای شرکت طراحی وب سایت

بررسی سوابق کاری و نمونه کارهای افراد در گذشته، یکی از راه های شناسایی توانایی ها و عملکرد آنها است که این مسئله در مورد طراحی سایت و شرکت های طراحی سایت صادق است. بنابراین قبل از سفارش سایت و یا بستن قراداد، حتما و حتما نمونه کارهای متفاوت از آنها را بررسی کرده و سپس تصمیم بگیرید. از ویژگی های شرکت طراحی سایت حرفه ای این است که بهترین نمونه های خود را در دید مخاطبان قرار می‎دهد تا با تنوع و کیفیت کار آنها آشنا شوند. هرچند این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تنها ارائه سایت های زیاد در عرض مدت کوتاه، نشان دهنده حرفه ای بودن آن شرکت نیست چرا که ممکن است از قالب های آماده و زیبا اما بی‎کیفیت استفاده کرده باشند.

2) آیا شرکت طراحی سایت واقعی است؟

یکی دیگر از معیارهای اولیه انتخاب شما، بررسی واقعی بودن شرکت طراحی سایت است چرا که بعضی از افراد طراحی سایت را به صورت شخصی انجام می دهند و آن را تحت نام یک شرکت حرفه ای ارائه و معرفی می‎کنند. لازم است بدانید واگذاری طراحی سایت به یک شخص، هنگام نیاز به پشتیبانی، مشکلاتی را برای شما ایجاد خواهد کرد. طراحی سایت حرفه ای و اصولی باید توسط یک تیم انجام شود به عنوان مثال بخش ظاهری توسط متخصصان UI، بخش کدنویسی توسط متخصص پایگاه داده و برنامه نویسی انجام می‎شود و یک شخص قطعا نمی‎تواند در تمامی این زمینه ها حرفه ای عمل کند. پس یکی از گام های اولیه در شرکت طراحی سایت بررسی واقعی بودن و متخصص بودن شرکت طراحی سایت است.

3) اعتماد نکردن به تمامی وب سایت های صفحه اول گوگل

برخورداری سایت از رتبه بالا در نتایج جستجو به این معنا نیست که شرکت طراحی سایت متخصص و حرفه ای است و سایت کیفیت بالایی دارد. هنگامی که در گوگل، عبارت شرکت طراحی سایت، را سرچ کنید گوگل بهترین شرکت های طراحی سایت را به شما نمایش نمی دهد. زیرا یک سایت ممکن است توانسته باشد با استفاده از ترفندهای مختلف سئوجایگاه های اول را در گوگل کسب کرده باشد اما این ویژگی کیفیت خدمات او را ثابت نمی کند. ممکن است یک شرکت در صفحات دوم و سوم باشد ولی خدمات آن از کیفیت بالاتری برخوردار باشد. بنابراین در بررسی ویژگی های شرکت طراحی سایت ،برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، فاکتورهای مختلف را درنظر بگیرید.

4) تحقیق در مورد زبان های برنامه نویسی و تکنولوژی های مورد استفاده شرکت های طراحی سایت

در دنیای در حال تغییر وب سایت ها، روز به روز تکنولوژی های جدیدی افزوده می شود که در دنیای وب و اینترنت تاثیر قابل توجهی دارند. در سال های اخیر سایت ها با استفاده از نسخه های جدید HTML و CSS و زبان های جاوا اسکریپت طراحی شده اند که نتیجه استفاده از این تکنولوژی ها وبسایت های زیبا با کاربری مناسب بوده است.

از سوی دیگر استفاده از زبان های برنامه نویسی مثل PHP و C# و استفاده از پایگاه داده های قدرتمند مانند SQL Server وضعیت سایت ها را بهبود بخشیده است.

امروزه تکنولوژی ASP.NET بهترین تکنولوژی طراحی سایت می‎باشد و استفاده از تکنولوژی هایی مثل طراحی سایت MVC، گسترش سایت و بروز رسانی های آن را در آینده امکان پذیر می‎کند و به حداکثر می‎رساند.به همین دلیل سایت شما هیچگاه قدیمی نمی شود.

در انتخاب شرکت طراحی سایت به چه نکاتی باید توجه کنید؟

5) قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد. شرکت هایی که طراحی وب سایت را با قیمت های گران انجام می‎دهند لزوما کیفیت بالایی ندارند. این نکته را هم باید در نظر بگیرید که شرکت هایی که سایت ها را با قیمت خیلی ارزان طراحی می‎کنند ممکن است سایت هایی با کیفیت پایین طراحی، را به شما ارائه دهند. پس می توان گفت که قیمت بالای طراحی سایت نشانه حرفه ای بودن آن شرکت نیست و یک وب سایت باکیفیت و حرفه ای نمی تواند خیلی ارزان باشد.

6) اهمیت دادن به سئو سایت

یکی دیگر از ویژگی های شرکت طراحی سایت که باید به آن توجه زیادی داشت، سئو یا بهینه سازی سایت است. تنها داشتن یک وب سایت کافی نیست و نیاز دارید که سایتتان در نتایج جستجو دیده شود که برای رسیدن به این هدف سئو به شما کمک می‎کند. ارائه خدمات سئو با کیفیت بالا یکی از ویژگی های شرکت طراحی سایت حرفه ای است. بنابراین توصیه می شود که هنگام انتخاب شرکت، در مورد نمونه پروژه های سئو، از آنها سوال بپرسید.

7)بررسی مقالات نوشته شده در سایت شرکت طراح

مقالات یک شرکت، یکی از نشانه های حرفه ای بودن آن است. وقتی به وب سایت شرکت طراح مراجعه می‎کنید حتما بخش مقالات آن را بازدید کنید چرا که مقالات، نشان دهنده حرفه ای بودن اعضا و نگرش آنها است. مقالات را از لحاظ یونیک بودن بررسی کنید. اگر شرکت برای نوشتن مقاله های مفید و کامل وقت کافی صرف کند به احتمال زیاد در مورد پروژه های طراحی سایت هم به همین شکل رفتار و عمل می‎کند.

8)تحقیق از مشتریان شرکت طراحی سایت

استعلام از مشتریان شرکت طراحی سایت، یکی دیگر از کارهایی است که می‎توانید انجام دهید.ی عنی در مورد مواردی مثل نحوه پاسخگویی و پشتیبانی، هزینه ها و قیمت ها، خدمات سئو و کیفیت طراحی سایت از چند مشتری قبلی تحقیق کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

حرف آخر

به صورت کلی بررسی ویژگی های شرکت طراحی سایت و انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت که بتواند پاسخگوی دغدغه های شما باشد و نیازهای شما را به خوبی برآورده کند ممکن است فرآیندی وقت گیر و پیچیده باشد. هدف مجموعه ما از تهیه این مقاله کمک به شما شما در انتخاب مناسب ترین شرکت طراحی سایت است.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها